fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 eks is een appel Nu breek ik mijn hoofd over de andere appel. Het appeltje dat eerder Slokje noemde. Ben ik haar nieuwe nick kwijt zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Nope...ik kom er niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Goedenavond Want zelfs de afwas is al gedaan Enne zelf gekookt//alles vers! En op de fiets naar het andere dorp voor de winkel Daarvoor sliep ik nog even Mss drink ik vanavond een wijntje Maar mss ook wel helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ik kreeg de indruk dat jij het minderen niet zo goed onder controle had Marjo? Maar misschien is dat maar een indruk die ik kreeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Kaarsjes aan Muziekje aan Zo'n happy-me avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 ik ook. heb al de hele week moeite met alles. borretje, morgen niet? deal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Zou kunnen Fleur Ik laat het bij jou, ok? Flauw he! Nee//Nu alleen Gaat het wel redelijk Effe gereset Ben er nog niet Maar geen probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 marjo? ik volg je niet. sorry. je komt net opname en dan ga je drinken? ik ga morgen naar de huisarts. refusal halen of zo. en eens praten. ben t zooo beu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Wat is flauw? De één wil peper, de ander zout. Sommigen helemaal niets Lijkt me geen goed idee maar wie ben ik om iets te vinden? Je leest heel nonchalant. Maar wat lijkt is niet persé de waarheid. Zo dobberen we verder Dochter komt zo Ik heb genoeg drank zien passeren hier voor de volgende twee uur. Op het forum weliswaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Wow, heeft adb.nl een lik verf gehad of ziet 't er anders uit omdat 'k een nieuwe labtop heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Bij sommigen ziet het oranje Gunn..bij mij weer blauw Moet je zo lang niet wegblijven. Waar zat je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ha Fleurtje, Lekker een beetje de draak mee steken. Wat dacht je van een lekker stuk chocola. Ik heb hele lekkere: puur met orange. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Jopie, Slaap lekker en zondag wordt het mooi weer, zeggen 'ze' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Trusten Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 owww klinkt heel verleidelijk Ingri...maar probeer af te kicken van de chocolade. Kost me veel moeite..een chocolade puddingkje was weer niet genoeg Cola en chocolade..at en dronk ik raar of zelden toen ik alcohol binnen goot. Dunner ben ik dus niet geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 oh. vind t jammer dat ik geen reactie krijg. doet zeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: marjo.Mss drink ik vanavond een wijntjeMaar mss ook wel helemaal nietquote> Marjo,wat maakt nu dat je overweegtvanavond wel of geen wijntje te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 @Fleurtje, 'k was g'woon thuis, maar 'k heb me al die tijd niet aangemeld. M'n geest stond er gewoon niet naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Zo gebeurd Bol heeft haar eigeste bol weer:P Anders heb je al eerder Refu geslikt of wordt dit de eerste keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Oeps Fleurtje, Dan ben ik het verkeerde stemmetje voor jou, maar gelukkig ben je sterk? Ik eet de chocolade wel alleen op. Als beloning ga ik morgen sporten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Hé, lief Bolletje! Hoe vergaat 't jouw dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Gunn kerel hier gaat het goed hoor. We leven nog en zijn nog steeds a.d.b. en hoe is het de laatste tijd met jou gegaan? Alles nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 AAARRRGHHH Ik krijg het zowat niet bijgelezen!!!!!!!! Zit nu op blz 17... Hm, je kunt ook geen dag weg hier he? Nou ik ga weer even verder lezen.... Dan lekker vroeg mijn bedje in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 @Bolletje, Volgens m'n psychiater gaat 't goed met me. Als in, 'k heb m'n drinken (voor alcoholische begrippen) onder controle. Twee á drie 0.5L blikken per dag. Volledig stoppen gaat gewoonweg nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden