Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: jopiedonder opquote> sorry, ben melig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Paniekzaaier! Jan Boezeroen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 bolletje wat heb jij ineens een ander voorkomen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: spikeik krijg maar geen beetin de haakquote> 'k heb hier nog wel een makreeltje voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: Onweer Originally posted by: Lenie Originally posted by: jopiedonder opquote> sorry, ben melig....quote> *quote> want? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: Lenie Originally posted by: Onweer Originally posted by: Lenie Originally posted by: jopiedonder opquote> sorry, ben melig....quote> *quote> want?quote> zo mijn melige bui is over....bedankt!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: Onweer Originally posted by: Lenie Originally posted by: jopiedonder opquote> sorry, ben melig....quote> *quote> GA WEG!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 o misschien kan ik dat hier neerzetten... heeft iemand zin om mijn hele lieve hondje af en toe te nemen als mijn man weg is....het is mij allemaal te veel op het moment in combi met twee kleine kindjes. en ja, ik weet het is mijn eigen keuze, maar is echt gewoon zo zwaar!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ja Jopie, maar word nu even weg getrapt.... heb gewoon een leuke bui door mijn muziek avond, dan krijg je dit...sorry.. "traan" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ben er even weg mee. tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Goedenavond, Onweer gaat meestal gepaard met Donder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ik huil al, maar komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Geen bericht of antwoord van Grote Liefde.... Normaal krijg ik ong. 20 berichten per dag.... Het zal toch niet stukgaan hierdoor ? Lieve hemel, ik vrees van wel..... Afwachten maar, keep it cool. Ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Game's over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Helemaal off topic maar de hele tijd zit een gedichtje in mijn hoofd. Ich weiß nicht, was soll es bedeuten, Daß ich so traurig bin, Ein Märchen aus uralten Zeiten, Das kommt mir nicht aus dem Sinn. Die Luft ist kühl und es dunkelt, En ik ben helemaal niet droevig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Shake hands Woman So be it! Domme kerels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: jannekeWo misschien kan ik dat hier neerzetten... heeft iemand zin om mijn hele lieve hondje af en toe te nemen als mijn man weg is....het is mij allemaal te veel op het moment in combi met twee kleine kindjes. en ja, ik weet het is mijn eigen keuze, maar is echt gewoon zo zwaar!!!!quote> Lieve Janneke is jouw hondje katten gewend? Wat voor 'n soort is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 *, wil het toch kwijt.. ik zit hier in me upje, te genieten van mijn vrijdag-avond ritueel. krijg ik een bericht van een zeker "onweer?" sorry laat die onweer lekker ergens inslaan... ik zeg alleen maar bedankt. ga weer radio luisteren. ( prutser!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 goedenavond.... sorry als k binnenval... het ging zo goed de afgelopen weken, maar nu ineens is het over......zit ff in een dip ofzo please wie helpt me eruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ff test want ik zie mij schrijven niet terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Spikie ja een baard is niet altijd makkelijk hoor, er blijft van alles inhangen bij bepaalde gelegenheden. Schreef dat van de week nog naar iemand:P Maar ik ga m'n grote vriendin Jop. plezieren en m'n oude Bol weer neer zetten, anders heb ik vanavond slaande ruzie. En ze is niet mis hoor als ze kwaad is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 spike draai wat leuks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Janneke heb je het vandaag wel droog gehouden meisie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Leen heb je een p.b. gehad dan van die onweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 spike: die is altijd mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden