Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 september

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Woman,

Wat een verschrikkelijk bericht. Ik voel met je mee met mijn hele hart. Het is ook zo erg dat zijn familie niet van je bestaan weet. Het voelt zo oneerlijk: je hele strijd, je opkrabbelen en dan iemand vinden die je zo plotseling weer moet verliezen.

Een van mijn broers stierf plotseling aan een hartstilstand terwijl hij in Thailand op retraite was in een Boeddhistisch klooster. Wij kregen het bericht en konden niets doen. Het was zo onwerkelijk. De koffiekopjes stonden nog op zijn tafel.

Ook voor jou zal het een tijd duren voordat je het kunt bevatten. Probeer van elke dag maar om er door te komen. Hoe het proces voor jou verder gaat merk je alleen zelf. Dat is voor iedereen anders.

Ik ben zo blij dat je een vriendin hebt die je kan steunen, dan is er tenminste iemand die echt een arm om je heen kan slaan. Wij leven met je mee, maar dat forum is alleen virtueel.

Blijf op de been lieve Woman. Als gedachtenkracht bestaat dan stuur ik jou vele steunende en liefdevolle gedachten.

Lytse.:present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Hannah,

Ik heb dat ook, dat ik met iedereen zo meeleef, maar we hebben allemaal ook onze eigen verantwoordelijkheid.

Iedereen heeft zijn verhaal en wat ik al gemerkt heb: de meeste mensen hier (ook ik) zijn geen alcoholist voor niets. We moeten leren omgaan met onze problemen en de lessen leren die we in dit leven moeten leren.

Doe voor jezelf elke dag je best en als je iemand kunt steunen: oké, maar laat het niet ten koste van jezelf gaan!

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...