luciene Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Leuk Bor ik blijf één dag achter je aanlopen. Als we dat nou allebei zo weten te houden gaan we goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Deze jongen gaat er van door, de plicht roept. Om een uur of elf kom ik nog even langs. Bye bye, een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Bor en Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Werkze Teveel En Bor wat was je record? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Is vast iets leuks wat je stuurde Jan maar ik zie alleen een vierkantje en ben dus heel nieuwsgierig wat het was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Thanks Luciene, dit ga ik doen n H2C=CH ─────> [H2C-CH]n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Dus Borretje drinkt niet meer. Nooit meer. deze lijsten we in;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 borretje daarom moet deze zin ook bewaard worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: FrancescaHoi Albertje,Ikzelf zie hier toch nog mooie dingen gebeuren, hoor...Voor mij heeft een negatieve sfeer ook een voordeel om eerlijk te zijn. Het houdt ook mij een spiegel voor van hoe ik was en hoe ik nog soms ben. Het toont mij wat ik voor mezelf niet meer wil en dat houdt mij scherp. En dan kan een negatieve sfeer een positieve uitwerking hebben. Het is cru, maar zo is het voor mij wel. Daar wil ik zeker niet naar terug!Unquote,daar zal het inzitten Fran.En ook Koh en Fruit, bedankt.Ik heb weer iets om over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 hoi bor, ja dat lukt mij ook niet meer begrijp niet wat ik verkeerd doe, maar ja, is niet anders alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 ja, poep verkouden, maar gaat steeds iets beter veel pitamientjes enzo. jij gaat goed he, mooi zo en houden zo groetjes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Nou dat is een keigoed voornemen en daar wil ik me bij aansluiten. Op zich gaat het goed maar één of ander naar wezentje jankt nog in m'n hoofd: nooit meer???? En dan moet ik heel streng zeggen: NEE NOOIT MEER, SNAP DAT DAN!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 BOE!! Snoepje, zit je aan den afwas??? Tjee dat hoefde nu echt niet se Bor nooit meer drinken? Hey Snoep, lijst jij in..dan kan ik het op haar hoofd slaan moest ze het toch nog eens ne keer proberen :D Ik sla graag Burb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goede middag Dag 15.812 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Let's go crazy, let's get nuts Prince Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 nou nou fleur, jij bent wakker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 hé iedereen, (of mss niemand) hier gaat alles in speed tempo, enkel nog een ademhalingsaparaat mankeert maar voor de rest... keep up the spirit! wat betreft de discussies van gisteren ik oordeel niet, ik neem geen standpunt, ik zie (lees) enkel én geef rumte dé weg is lang, grillig en vooral voor sommige moeilijk MAAR iedereen komt er indien hij/ziij doelgericht klaar én duidelijk voor ogen heeft (voor zichzelf én niet voor andere) is dit nu via door cold turkey minderen af en toe 'te glijden' of gewoon leren 'te drinken' ieder zijn ding zijn redenen zijn 'waarom's' zijn weg zijn waarheid al de rest is .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: toinenou nou fleur, jij bent wakker!!quote> Overdosis thee met citroen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Hee Sunshine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 gekke Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Ikke weg zwaai only love can Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Ps: heb je mijn mailtje gekregen sunshine? Zoefff op zijn Sha's (waar zit die nu weer? Hooligan nr 3!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 @ hey Mayonaise hoe gaat ie.. @ Bor geen gepreek, gene zever, mijn mail was deels naar jou gericht en toch ook tot iedereen neem de tijd, glijders die je nodig hebt ieder om zijn manier maar weet (en mss ga ik nu wel effe preken...sorry) enkel wanneer jij het wil voor jezelf!! niet voor Jos, Louis of Pierke (sorry nu effe op ze'n Antwaarps) zelfs niet voor je kids! je man or tis eender wie of wat de motivatie moet en komt enkel uit jezelf én dat is je draaiboek al de rest wat hier geschreven, gepreekt, ... de inzichten tot is jouw weg tot...nuchterheid!!! en voor de rest laat ik je in dit desolaat landschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Precies zo die gaat Sun Dus okee Men kan het enkel voor zichzelf doen Ik vraag niet hoe het gaat Dat kan ik wel zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Welke mail Fleur???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden