fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 En ze was me weer voor Collega zei tegen me: Fleurtje, ik ga een keer nen ....voor jou kopen. Als je dan klaar bent met je stopperiode is dat het eerste biertje dat je echt eens drinken moet. Hmmm Hallo??!!! Kip Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 ik wil het ook echt, maar maakt me ook zo bang! bang dat ik wat mis ofzo, of bang voor de grote nuchtere wereld!! thanks voor alle aanmoediging!! ga eens goed bij mezelf te rade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: fleurtjeEn ze was me weer voor Collega zei tegen me:Fleurtje, ik ga een keer nen ....voor jou kopen. Als je dan klaar bent met je stopperiode is dat het eerste biertje dat je echt eens drinken moet.HmmmHallo??!!! KipLatersquote> is zeker een belg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: lien2206ik wil het ook echt, maar maakt me ook zo bang! bang dat ik wat mis ofzo, of bang voor de grote nuchtere wereld!! thanks voor alle aanmoediging!! ga eens goed bij mezelf te radequote> maar het wordt ook niet makkelijkheb je het verhaal al gelezen van 1 jaar stoppen met drinkenhet sta bij ditjes en datjes...LEES DIT AUB...is de titel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: borretjeFleur!Doe"es rustig, ja???Zenn..quote> is ze druk dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Zo herkenbaar Lien, bij mij vliegen de gedachten ook steeds heen en weer tussen: flink zijn en gewoon de eerste niet nemen, maar straks komt mijn echtgenoot weer thuis en huisvriend en die gaan weer aan de hijs. En iets jankt in mij: maar ik wil ook! En echt daar kan ik wel om janken. Maar ik wil niet de volgende dag weer een stuk van de film kwijt zijn. Dat ik weer aan anderen moet vragen: ehhhh.... en wat zei ik toen???? Heb ik toen ook gebeld??? o, jee en met wie.....heb ik me misdragen..... en dan kijken in je mob... o jeetje ik heb die en die gebeld. Wat heb ik gezegd..... Nou ja waarschijnlijk herken je dit. DAT WIL JE NIET MEER!! Dus lieve, lieve Lien laat de eerste staan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 lien of je gaat een lastige periode tegenmoet die steeds beter wordt,of je blijf de rest van je leven in een lastige periode zitten aan jou de keus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: borretjeEen hoop ge-quote en gedoe.Alsof er een wervelwind doorheen gaat.Tsjonge..quote> en borretje is altijd de rustigste hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 @lucienne @snoepje, heel waar, ik ga ervoor, mooi gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 ach ik vind het wel makkelijk dat quote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: borretjeFleur!Doe"es rustig, ja???Zenn..quote> Wees blij dat ik hier niet heel de dag zit Bovendien doet Fleur wat Fleur wil.Bite me :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Zeurkous!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ik heb veel maar vast niet die twee Ik ben zelfs heel rustig vandaag...geen stuiterbal. Nope, met mijn kont rustig op de stoel. Nope Nope Nope Heeeeeeeeeeeeel rustig Gewoon binnen en buiten, virtueel. Dus nu weer buiten en pas later op de dag terug binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Lucienne, wat een lief berichtje van je dochter. NU komt het erop aan. DE vrijdagmiddag - avond. Brrrrrrrrrr .................. Niet lachen maar ik ga hutspot koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ja hoor, heb ik die domme fietsensleutel weer terug, ben ik nu mijn bankpas weer kwijt. Al een uur aan het zoeken. Hoezo chaotisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ook dat nog, Ligt hier gewoon voor mijn neus bij de computer. Had ik ook al 20 keer gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 beetje de weg kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 An, gewoon je dingen doen en verstand op nul. Veel water drinken, spring onder de douche, ga lekker buiten zitten met een tijdschrift of boek. Kom ik zo even hutspot bij je eten. Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 En er is genoeg leuks op de buis vanavond, of kom lekker babbelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 En dan nu wat min of meer vrolijke muziek voor deze namiddag en avond. Trijntje Oosterhuis (Traincha) - Diverse liedjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Héé! Traincha rijmt op Aicha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Dit zou wel de perfecte avond zijn om me eens lekker te bedrinken. Maar ik doe het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Bedankt voor de bemoedigingen, maar.... toch wel heerlijk wat je schrijft Spike, want ik heb inderdaad niet echt bemoedigingen nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: JaapDit zou wel de perfecte avond zijn om me eens lekker te bedrinken. Maar ik doe het niet.quote> Dit zou wel de perfecte avond zijn om me eens lekker te verwennen en eens heel aardig voor mijn lijf en geest te zijn.Ja dat ga ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Marc hoe krijg het weer voor elkaar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden