Shahire Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Jaap, ik moest even denken net waarom je gisteren zin zou hebben om te drinken voor jou was de werkweek om, maandag/vrijdag inderdaad ik had gisteren een uitje met collega's en ondanks dat er veel drank vloeide had ik niet de behoefte om te gaan drinken (godzijdank) grap is dan wel weer dat het vanavond in ene omsloeg na een telefoontje maar ja...voorlopig nog niet uit de strijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Bye de wee....alles wat nieuw is moet wennen ik ga straks ook naar een nieuwe werkplek, nieuwe gezichten en namen weer mijn eigen draai erin vinden....heeft even z'n tijd nodig met maart bezig...bijna zin om te komen helpen heb 18 jaar op een administratie gewerkt voorheen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 hoop ik, in ieder geval uitloggen.....beter maar....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Kwartet + 1 = ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 quintet? slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Even voor Jane nog ingelogd slaap lekker :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Terug uit de late dienst, nog even opslomen, en dan lekker tukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Haha.. Als je twee keer bent gekeeld (de gekeelde) Je ouders gebeld maar niet met zoveel woorden Kortom, je bent er ingeluisd (de ingeluisde) En toch.. It's me Waar dan?!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ach.. Nu had ik een "echte man" Proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik gaf me er aan over Dan voel je het niet zo Want ik ben toch maar... een zuipschuit... En wacht maar tot ik maandag je ouders bel Just did! Als het moet! Maar ikke he.. Nix erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 * Big Time! Maar hij gaat niet Maandag als het hem uitkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Heeft goed geholpen zeker, die detox? De intoxicator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik had hem het bed Want die is van mij Toen ging ie op de bank Ik op de grond Alles open Want geen sleutel terug willen geven Maar ik ben erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Marjo...niet wanneer het HEM uitkomt wanneer het JOU uitkomt!! Even de knop om, hoe moeilijk het ook is en die knop is moeilijk, erg moeilijk... maar opkomen voor jezelf...denk maar: graag of niet!! -dag, ook zeker voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Oh oh oh, wat errug. Doe wat je wilt, Marjo, die vaag cryptische beschrijvingen begreep ik eerst niet. Niemand, denk. Maar nu wel. Je bent verdomd eenzaam. Doe er wat aan. De oordeler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Grommmm...volgens mij zit ik ergens vet naast...ik zou toch al weg zijn...weer beter om te gaan nu, ik maak er morgen wel wat anders van! Kop houden Sha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Niet moeilijk Maar hij gaat niet Lekker makkelijk Bij Marjo Maar niet heus.. Pffffffffffff!!!!!!!!!!!!! Straks als ie wat heeft Zonder zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Niet erg Niet eenzaam Beetje alleen soms Meestal niet Ik fiets. Och Had No worries! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Zo is 't, Sjah! Morgen werk ik weer 12 uren, en met m'n belastingcenten wordt dit geneuzel in stand gehouden. Alhoewel geld goed te drukken valt!? Laat de zwakken gaan. De dewekkerop10uurzettende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: marjoNiet moeilijkMaar hij gaat nietLekker makkelijkBij Marjoquote> En daar ben jezelf bij....nu compleet voor jezelf gaan,JIJ bent belangrijk en niet hij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Tsja. It's not what Kan.. I Am. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Och gossie Die Had! Jeuzelen Yek! Gadverdamme!... Jonkje ik wit it wol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Wens jullie een goede nacht lijkt wel of ik wat gedronken heb, zo voelt het... komt ook omdat ik (weer) zomaar (?) loop te piekeren wat een telefoontje niet teweeg kan brengen een antwoord wat ik niet wilde horen ligt bij mezelf....nog steeds die * veslaving om dan naar drank te grijpen zo moeilijk.............maar gewoon niet doen.........ook zo moeilijk...nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Sha zegt Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.........................beter voor Sha Marjo een dikke Had, jij ook slaapse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden