heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Veel zaken vind ik hier echt wel ongezellig. Ik heb je net een heel verhaal geschreven. Omdat ik dacht iets te herkennen bij jou. Waar ik een beetje mee om heb leren gaan. Ik moet voor mijn gevoel ook behoorlijk mijn best doen om hier het gevoel te krijgen een luisterend oor te krijgen. En zo zijn er meer , weet ik. Wanneer me dat te gek wordt ga ik hier weg , kun jij ook doen Spike. Heleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Lieve Spaikie , ( ik begin je echt oke te vinden) Slaap lekker , hoop nog iets van je te horen, liefst in een pb. Heleen. Slaap lekker allen van Heleen die het voor geen meter lukt om "vrij" van A te zijn. Maar dat komt nog.!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Bedoel ik dus .......ik neem er nog eentje....... sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Nogmaals sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat ! Zal het nooit meer doen/schrijven Taxi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Was geen reactie op jouw opmerking hoor. Die verkeerde . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Je hoeft hier geen sorry te zeggen hoor Heleen, omdat je drinkt Je kan beter gewoonweg niet zeggen dat je drinkt. De meeste die hier schrijven vechten namelijk tegen de drank Je bent hier toch ook een keer terecht gekomen toen je de alcohol zat was... Dit is geen gewone chatsite nl, die zijn er genoeg en dan hoef je niet eens te verantwoorden dat je drinkt. Verder ga ik nu niet meer op je in, morgen als je nuchter bent zal ik je antwoorden mocht je over deze posting vragen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Hallo Taxi, Prima joh. Elke dag: neem de eerste niet! Alweer gelukt. Hoe dat met roken zit weet ik niet, dus daar bemoei ik me niet mee. Morgen wil ik weer voor 4 dagen zonder alcohol gaan, dus ik hoop dat ik je morgen weer tref. Hou vol. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: MadeliefRoken...ik kan het maar niet laten!Deze maand krijg ik weer een CT scan.Er zit een vlekje op mijn long. dus ik moet weer terug naar de longarts.Als een berg zie ik er tegenop!!De 28e krijg ik de uitslag.Madelief, sterkte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Lieve Fleur, Ik denk dat je al op één oor ligt, maar kliekjes zijn inderdaad restjes, overschotjes. Dat kunnen ook heel lekkere restjes zijn hoor. Gisteren hebben we gebarbecued (en ik heb de drank volgens afspraak kunnen houden). Vandaag restjes rauwkost over, een stuk zalm enz. Lekker een salade van gemaakt met een paar gekookte eieren en extra sla. Was dus een kliekje, maar lekker joh.... In het niet roken kan ik je niet steunen, want dat probleem heb ik gelukkig niet. Hopu vol in alle opzichten. Je gaat hartstikke goed. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik ben nuchter hoor witte. Maakte de verkeerde opmerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Hee Fleur, Nog even een aanvulling. Als kind verzamelden we stuifmeeldraadjes van wilde rozen e.d. Dat leek op shag. Daar draaiden we dan peuken van. Niet te roken en heel smerig! Daarna raapten we peuken van de straat en haalden daar de tabak uit. Gelukkig heb ik er niets aan over gehouden (een alcoholverslaving heeft er toch niets mee te maken, hoop ik).:Disgust; Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 't is wel goed En anders maar niet Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: taxizou een tabaksplant in nederland gewoon in de achtertuin willen groeien . dat zou veel geld schelen .Vroeger hadden ze hier een hele tabaksindustrie Taxi, bijv. in Valkenswaard - sigaren enz. Ook in de 2e W.O. werd overal tabak gekweekt.Ik kweek liever druiven, eigenlijk.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Een goede vriend Spike Soms is dat "beter" Stap uit de concepten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Spikey, Ik lees je en ik hoor je. Wat rot voor je dat de persoon waarbij je aanklopt niet thuis geeft. Wij staan op een grote afstand van je. We proberen je te helpen maar weten nog niet hoe. Het is als liefde bedrijven met een egeltje: het prikt als je het verkeerd doet, en we prikken ons hier nu voortdurend. Ga a.u.b. uit van onze goede bedoelingen. We willen je niet de les lezen, want we hebben allemaal problemen. Af en toe hoopt iemand je goede raad te geven, maar vaak komt dat niet aan. Bedenk vooral dat we dat niet vanuit een ivoren toren doen, maar dat we allemaal aan het modderen en struikelen zijn. Je weet dat ik voor je klaar sta, maar ik ben meestal pas 's avonds op het forum. Overdag probeer ik zoveel mogelijk te doen wat ik moet doen, maar lig tussentijds ook een paar uur op mijn bed. Ik kan dus niet per direct antwoorden. Wel denk ik steeds aan je en vind het zo rot voor je dat je zoveel problemen op allerlei gebied tegelijkertijd hebt. Ik voel me met mijn beperkingen en chronische pijn dan nog bevoorrecht. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Zoeken huh.. NEE niet! Je komt ze vanzelf tegen En anders maar niet Daar is Spike! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Lieve Frummers, Ik ga nu naar bed. Voor allen: ik hoop dat het morgen beter gaat, ook met de mensen van wie we niets gehoord hebben. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 The Spike way. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Klopt, maar het is knokken. Elke dag opnieuw. Volhouden, bij jezelf blijven en dansen..... Aardig en vriendlijk zijn tegen mensen om je heen en mensen die je toevallig tegenkomt. Juist in deze gruwelijke wereld. Ontdekt dat ik niet de enige ben met afschuwelijke dingen die me overkomen. Compassie. Zeg eens ja ipv nee. Zoiets... Originally posted by: LytseWoman, Je bent volgens mij heel goed bezig in deze verdrietige tijd. Lytse.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Terug van de lange wacht, beetje afgedraaid. Slaap wel, lijsters. Je pakt 't goed op, Woman, respect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik zou graag wensen dat je mij buiten je gemopper houdt. Uit respect. Originally posted by: spikemensen, ik laat het hierbij heb nu een aantal malen aangegeven dat het niet gaat en wat krijg ik? het begon met het vertellen over mijn overleden partner geen reacties, waarschijnlijk te zwaar komt daar woman met een verhaal zie de reacties ik weet niet meer wat echt is hier voel me wel goed te kakken gezet hier vandaag bedankt en bespaar me het gepsychologiseerquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden