Zuske Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: AnZuske ...... gaat het weer?quote> Hartstikke lief dat je dat vraagt, An! Gaat wel weer qua alcohol in lichaam. Heb het vandaag droog weten te houden en een cola en later spa blauw genomen. Ondanks dat het heel schrijnend was om m'n moeder zo te zien. Gelukkig ga ik altijd met m'n broer & schoonzus heen, alleen zou ik het echt niet trekken. Vandaag zat ze alleen op haar kamer en hadden ze een muziekje voor haar aangezet (ze kan niets meer zelf). Toen we op de afdeling kwamen, hoorden we haar al intens gillen. Dat doet ze de laatste tijd sowieso, maar nu was het wel héél erg.. Daarom hadden ze haar alleen op haar kamer gezet.. 1 cola bij haar gedronken. Daarna nog even met broer en schoonzus in de kantine. Mijn broer was ook erg aangeslagen en nam een biertje. Ik niet, wel blij mee, zeker na gisteren.Maar goed, dan kom ik dus thuis met een brok verdriet in mijn lijf. Ook doordat er nogal wat loskomt bij de sjamaan. Eerst maar 's even koffie nemen met een bak chips. Daarna ben ik met mijn handen op mijn buik gaan zitten om met mijn aandacht naar het verdriet toe te gaan. Droevig muziekje van Lisa Gerrard erbij. Maar: huilen lukt niet. Het wil er gewoon niet uit. Ja, morgen misschien, als ik weer naar het werk moet. Als het dan heel stressig en overprikkelend is en ik níet mag huilen van mezelf, kan ik het juist misschien niet tegenhouden. Maar hier gaat niet gedronken worden vandaag!Verder: hartstikke goed van iedereen die het dit weekend droog heeft weten te houden! (We worden nog 's zindelijk! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Avond Eindelijk klaar met werken.. Ik verlang naar een sigaret . Voor de nicotine moet ik het niet doen want die krijg ik al binnen.. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ik baal van verslavingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik baal eveneens van dubbels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 hier alles okee. fijn geen drank meer. en het is mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 zuske:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 He zuske knap van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 fleur je gaat je niet op mijn af reageren met het porren ben namelijk al helemaal blauw door jou en sha:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Je baalt gewoon dubbel van je verslaving Fleurtje. Ik zit nu op 6 dagen. Merk nu pas hoeveel sigaretten ik opstak uit gewoonte. Maar het stoppen komt mijn sporten wel ten goede:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Dus je geeft je gewonnen Snoep? Maar nee, de kauwgom moet mijn afkickverschijnselen tegen gaan dus ik word heus niet knorrig of duwerig of porrerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 @Snoepje en Morningstar, bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Hè...wat lees ik nou...Fleur loopt ook te porren hihi dan zal je inderdaad wel blauw zijn Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 ik mep jullie net zo hard terug;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Zuske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 6 dagen al Nien???!!! Wow superknap Ik heb het er echt héél lastig mee. Om de 10 minuten krijg ik wel een ...nu ja hoe noem je zoiets? Ben nu al aan het bedenken dat ik misschien alleen 's avonds moet roken en het in de dag moet laten. En vandaar uit te vertrekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 He zuske komt goed meis. Hier al een paar dagen droog maf maar waar. Ben er blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ja Snoep, dat heb ik gemerkt, heb ook al wat blauwe plekken maar die grote op zijn scheenbeen kreeg ik ergens anders voor... I know!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 @Shahire, ook jij bedankt! @Nien, zeker knap! Van mijn broer weet ik hoe moeilijk het is om te stoppen met roken. Hij vindt het moeilijker dan stoppen met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeDus je geeft je gewonnen Snoep? Maar nee, de kauwgom moet mijn afkickverschijnselen tegen gaan dus ik word heus niet knorrig of duwerig of porrerig quote> gewoon zonder kauwgom stoppen is het bestennu blijf je het in stand houdenjij bent een sterke vrouw nee en ik geef het niet op...ik was de laaste hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Mensen, ik ga 's aan mijn eten beginnen. Puree voor stamppot met broccoli, gorgonzola en walnoten. En dat eet ik morgen weer, een opwarmertje dus. Ben er dus vandoor, eet smakelijk wie nog eten moeten, verder iedereen een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 ja sha die had je echt verdiend en als je het nog eens doet ,,,neem ik fleur mee nou dat wil je echt niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 He snoep gewoon lekker kamillethee drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: MorningstarHe snoep gewoon lekker kamillethee drinken.quote> nee bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 waarom eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 ja geen wijn he mops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Zus ik herken het niet kunnen huilen heel goed. Vroeger moesten we allemaal erg groot zijn en daar hoorde absoluut geen verdriet bij. ja dan druk je het op een gegeven moment weg. Ik raakte vervreemd van mijn eigen verdriet. alleen als ik flink gezopen had, kon ik huilen. Maar wat ik nu vaak doe als ik voel dat ik het weg druk is, op de bank gaan liggen en mezelf heel zielig voelen. Ook dat mag eigenlijk niet want zelfmedelijden mag ook al niet. En lukt het dan nog niet dan pak ik een spiegel en kijk naar mezelf. Nou dan komen de traantjes echt wel maar ook daar in, hoe stom dat ook klinkt moet je oefenen, het weer opnieuw leren om verdriet toe te laten. Zelfmedelijden is goed, als je er maar niet in verzuipt. We hebben niet voor niets dat gevoel gekregen;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden