albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik moet even iets kwijt, vanmiddag ben ik zo ontiegelijk boos geworden, zo verschrikkelijk boos ben ik denk ik nog nooit geweest. Iemand zette mij en plain public zo ontzettend voor schut, ik kan het nog niet geloven. Ik ben werkelijk verbijsterd. Maar nu komt het, mijn eerste gedachte was, drank! Daar schrok ik helemaal van, het moet toch niet gekker worden met mij. De boosheid is wat gezakt, dat ik associeerde met alcohol nog niet. Gelukkig ben ik nu wat gekalmeerd en de drank gedachten zijn al lang weer weg. Maar die éne flits, die zet mij toch weer met beide benen op de grond. Héél verraderlijk, zo'n flits. De boosheid is wel wat minder, maar gewoon het idee dat ik de associatie met drank als eerste had vind ik niet fijn. Oude gewoonts, het blijft opletten. @wonderlijk twee berichten, aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Tina, Dat had ik laatst ook! En gewoon om een uur of 10 in de ochtend. Iemand maakte me vreselijk boos! Eigenlijk nog steeds. Gewoon hier op de dijk, dus niet hier op het forum hoor! Nog steeds ben ik geschokt daarover! Maar toen kwamen er andere en veel ergere dingen op mijn pad. Niet voor mij persoonlijk, maar bij mensen om wie ik heel veel geef. Dus het verdween naar de achtergrond. Maar nu je dit zo beschrijft, denk ik weer, o ja! Het deed pijn en ik reageerde direct hetzelfde als jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Madelief, het is lang geleden dat ik associeerde met alcohol. Vandaar dat ik zo geschrokken ben. \ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: albertinaMadelief,het is lang geleden dat ikassocieerde met alcohol.Vandaar dat ik zo geschrokken ben.\quote> Tina,Dan begrijp ik je des te meer!Ik ben een minderaar, dus dat is anders he?Maar heel goed dat je ervan geschrokken bent.Dat zet je inderdaad weer met beide benen op de aarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Zo is dat Madelief, daar blijf ik ook, met mijn beide voeten op de grond. En wat minderaar betreft, je bent je toch bewust van je triggers, daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Slim dat je dat geregeld hebt voor jezelf, Taxi. Ik had eigenlijk al vrij snel dat alles me juist beter af ging. Nieuw slaapritme vinden duurde het langst. Ik werd vaak midden in de nacht wakker en kon niet meer slapen. En dan tegen de ochtend weer in slaap vallen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Jaap en Taxi zijn jullie tweelingen. Haal jullie steeds door elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 @Aicha kan ik me helemaal voorstellen. Ik heb mijn avatar onlangs ook veranderd maar ja er zijn toch ook weer anderen met het beeldscherm. Dat vind ik wel een nadeel hier. Het zou handiger zijn als je je eigen plaatje zou kunnen uploaden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: luciene@Aicha kan ik me helemaal voorstellen. Ik heb mijn avatar onlangs ook veranderd maar ja er zijn toch ook weer anderen met het beeldscherm. Dat vind ik wel een nadeel hier. Het zou handiger zijn als je je eigen plaatje zou kunnen uploaden...quote> Helemaal mee eens!!!Ik ben niet blond en ik heb lang haar!! haha! Nee het is echt jammer dat je niet een eigen plaatje kan uploaden...Dat roepen ze hier al jaren hoor! Maar Tactive doet er niets mee, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hoi allemaal. Wat een prachtig weer. Balkondeur open. Helemaal lekker! Vandaag in de thuiszorg gewerkt. Zaak is gesloten i.v.m. een plaatselijke feestdag. Was weer vroeg thuis. Tina, Raar he, dat b.p. emoties (in jou geval boosheid), tot in de lengte van dagen alcoholreacties kunnen oproepen he. Tja, dat was in de dranktijd nu eenmaal je maatje, wat direct kalmeerde en troostte. Blijft gevaarlijk, dat spul, maar herken het gevoel maar al te goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Heb maar eens een andere avatar genomen, ik lijk ook op teveel mensen. Raak je toch de kluts van kwijt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: AichaHeb maar eens een andere avatar genomen, ik lijk ook op teveel mensen. Raak je toch de kluts van kwijt;)quote> Haha!!! Ben je nu een rugzaktoerist???Maar ik denk dat we harder moeten roepen dat we zelf plaatjes willen uploaden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ja, ik heb taxi al een keer beledigd en hem lelijk genoemd. Kan het ook niet helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ben ik het helemaal mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Even kijken wat we gaan eten laterrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Normaal kook ik heel graag... Maar vandaag heb ik eigenlijk totaal geen zin!! Niets voor mij! Maar ja ik ben niet alleen, er komt straks een hongerige man binnen, en dan bedoel ik eten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik eet spruitjes. Heerlijk! Dit keer gemaakt in de ovenschotel. Mjammie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: AichaIk eet spruitjes. Heerlijk! Dit keer gemaakt in de ovenschotel. Mjammie:Dquote> Aicha, ik spring nu in de auto!!!!Hou je wat apart voor me???Haha, ik mag niet eens autorijden, tot woensdag...dus... Helaas, dat word het ook weer niet!Hoe maak jij ze? Ik doe het ook altijd in de oven, met spekjes, champignons en wat ui.Daaroverheen wat geraspte kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ga ook spruitjes eten. Alhoewel ik dat best lekker vind, heb ik ineens vreselijke trek in junkfood. Patat,kroket. Pfff, ga zo toch maar gezond koken. Als jullie steeds van avatar wisselen, herken ik straks niemand meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ach Hannah, Die maten kloppen vaak voor geen meter hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hannah, Dan is ze geen goede verkoopster hoor! Zoiets zeg je nooit tegen je klanten Natuurlijk wel eerlijk zijn als iets niet staat, maar dit vind ik te gortig! En afvallen? Nou ik weet niet hoe het moet op dit moment! Ik voel me een michelinvrouwtje op dit moment... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Dat ga ik opzoeken!!! Nu zit ik aan een gebakken camembert...... Oke, oke, ik heb ook nog een piepklein beetje rodebietensalade op, dat was een restje... De koelkast moet leeg, de vriezer ook, alles even uitmesten binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Madelief ik maak ze precies het zelfde. Alleen gaat er nog een teentje knoflook bij. Stuur wel wat naar je toe. Als er nog wat over is dan:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: AichaMadelief ik maak ze precies het zelfde. Alleen gaat er nog een teentje knoflook bij.Stuur wel wat naar je toe. Als er nog wat over is dan:$quote> Aicha! Thanx!!!Knoflook is altijd goed, ik doe het bijna overal door.Dus ik vergeet het er vaak bij te zetten in een recept.Elke dag eet ik knoflook, behalve de dag voor ik naar de tandarts moet.Toch geeft hij er niets om, het is een Italiaan! Haha!!!Ook nog eens een hele knappe vent.....kwijl!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Voor de mensen die echt willen stoppen met roken is er een goede site van stivoro. Welke voorbereidingen je moet treffen voordat je stopt tot iedere dag een tip als je gestopt bent. En er is een ondersteunend forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden