igor Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 nou de gezelligheid is er weer. laterssssssss spike ook al was je de koningin intresseert me nog niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Spike, succes met je verhaal. Ik hoop dat je het wekelijkse suffertje haalt. @niet echt helpend maar niet echt eerlijk om het nu achteraf weg te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Kalmte Moed en Wijsheid om onderscheid te maken, ook wat betreft personen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 wie was nou ook alweer ma Flodder ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 BOlletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 hahahahaha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 maar buurman....wat doet u nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Goede morgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Spikie mijn manneke kon ook drs. voor z'n naam schrijven en zeker nog wel meer maar was ook gewoon een normaal mens hoor, met een hoop fouten. Hij was niets meer dan een ander, hoewel hij dat wel vond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 goedemorgen allemaal, wat een gezelligheid op deze maandag morgen mijn kids hebben vrij vandaag want is feest!! wel lastig om niet te drinken, heb me gisteren dan ook niet kunnen inhouden vandaag neem ik die eerste niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hey Borriemeiske. Had je vanochtend al een goeie morgen gewenst kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 lien goedemorgen. wat heb je voor feest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hoi goedemorgen, Jemig NOG niet bij gelezen, ff kijken of dat nog lukt. Wel van gisteravond, Primula, Borretje en Marc hebben zich ook nog afgemeld! van het weekeind pact. Ik ben voor mezelf blij dat ik het zonder drank hebben kunnen doen. N.l. heerlijk geslapen en rust nu echt heel goed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Wij hebben leids ontzet, de hele stad op z"n kop, kermis en overal muziek vanmiddag is er een grote optocht, en komen wat leuke bands!!! overal drank etc en jaren doen we dit al, dus is raar om niets te drinken eigenlijk!!! ahaha maar vandaag neem ik de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 @spike, waarom schop je zo tegen het forum aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: spikePS ik was hier niet namens mezelfik ben een journalistdus.....quote> ben je hier nu omdat je een probleem hebt met alcohol of probeer je wat uit te lokken voor je blad/krant????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Goedemorgen Goede naccht gehad, maar ja dik in de pillen dus niet zo gek. Straks bellen om ze af te bouwen. gaan we lachen. Ben echt een probleemslaper.....heb erge last gehad van insomnia, wil ik echt nooit meer. Daarom wel beter nu al afbouwen met die pillen. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 lien geniet van de dag. je hebt nu nog mooi weer. ik ga ook even een frisse neus halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hallo, ben blij dat ik mee mag doen. Maar Kees is een vrouw (meisje) en nog een mooie ook! Dat worden een partij operaties... Kees uit Flodder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 woman nog even goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 @Spike: jij durft zeg. Wat denk je hier nu mee te bereiken? Je jaagt iedereen over de kllng. Geeft jouzelf dit een prettig gevoel? Ik mag het hopen, mij geeft het in ieder geval geen prettig gevoel, niet dat dat je zal boeien. Het advies van Yvonne was echt niet verkeerd. Ga eens teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden