Spring naar bijdragen

Zondag 9 oktober 2011

will

Aanbevolen berichten

Originally posted by: rosa45
Madelief,

Ik kan daar niet zo goed tegen, in het echte leven ook niet.

Teuntje :present:
Ik bedoelde het anders;
Dat het er heftig aan toe gaat op een opbouwende manier vind ik alleen maar goed, maar dat het op een aanvallende manier gebeurd zoals bv afgelopen nacht vind ik niet kunnen.
quote>

Nee, natuurlijk niet maar dat had ik niet mee gekregen. Is er dan misschien alcohol in het spel?
Dikke kus van Teun:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 473
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Gaby
Ik kan alleen voor mezelf spreken Teuntje, maar ik weet wel dat ik dronk uit eenzaamheid, maar ik merkte ook dat drank me meer in een isolement bracht, ik drink nl niet met gezelschap, enkel nog alleen, als er mensen zijn taal ik er ook niet naar, en ik kijk wel beter uit om dronken te worden waar mensen bij zijn, ze moesten een weten :$
(vroeger toen ik nog''leuk'' dronken werd, was ik wel een kroegganger hoor, was mijn tweede huiskamer, :huh: hoewel zeg maar eerste, tot het niet meer leuk was, stoppen, terugvallen, alleen thuis met gordijnen dicht)
dus door het stoppen verloor ik mijn sociale contacten, want ik ging alleen nog maar met hele zware drinkers om. Gevolg, ik voelde me vreselijk eenzaam, na jaren had ik dat wel weer een beetje op de rails, maar soms voel ik me nu eenmaal eenzaam en niet geliefd en onzeker, en dan..... drank:devil:
maar juist dat drinken brengt mij nog verder in mijn isolement....
snap je het nog???
lang verhaal, beetje kip en het ei verhaal, maar voor mij en om mijn eenzaamheid te verminderen, zou IK juist NIET moeten drinken
zucht....

Dagpact;
Will
Gabyquote>

Lieve Gaby, ik begrijp het helemaal! Ik deed de deur op slot om een uur of 15.00, zorgde dat ik alles had gedaan. Overdag in je rol van gezellige, gevoelige adequate medewerker en dan VOL thuiskomen van je werk en dan ontspannen. Maar het probleem laat zich niet zo maar vangen. Daar is tijd voor nodig en een hele goede hulpverlener die ook naar/in je ziel probeert te kijken.
Snap jij het nu nog?:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Akelei,

Jaren aangezeten en van gesnoept, deed naderhand niets meer. Gebruik nu Venlafaxine 150 mg om proberen in het midden te blijven van het evenwicht. Schrijf ik dit zo goed:huh:Maar daar mag je eigenlijk ook niet meer dan twee standaard glazen bij drinken. Als je dat wel doet werkt het niet zo goed. Het is een antidepressivum. Werkt het zelfde als oxazepam maar is niet verslavend. Heb nu wel een bijwerking gekregen een te traag werkende schildklier. Lekker nog meer opvliegers en gewicht erbij.

Groetjes van Teuntje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ooohhh AR,ben jaloers!

Nog te lui om m,n bed uit te komen en koffie te zetten!

Wil iemand please please please even een bakkie op bed komen brengen?

Met 1 suiker en opgeklopte melk graag!

Doe er meteen een jus,dorange bij en een croissantje!

En als je dan toch onderweg bent zet dan onderweg even een lekker warm bad voor me klaar!!!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...