niwi Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 zo rijgen we de dagen aan elkaar he, andere rekel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeIk ga ff prutsen aan de verwarming..Als je me niet meer leest vandaag, ben ik hoogstwaarschijnlijk de lucht in gevlogen Latersquote> Als je het maar laat Fleur.. doe wel ff voorzichtig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeIk ga ff prutsen aan de verwarming..Als je me niet meer leest vandaag, ben ik hoogstwaarschijnlijk de lucht in gevlogen zet jewel eerst de schilpad buiten] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ben er wel maar met Will aan de telefoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Lieve mensen, ik ga een opgenomen film kijken. Lekker onderuit op de bank met wat toastjes met lekkers. Weggespoeld met Chateau de Sinas. Van het landgoed Fanta. Laters!!! En Fleur, vliegen zonder vleugels ... ik kan het je afraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 p.s niet indrukken zonder dat de waakvlam brand want dan stroomt er zo gas de kamer in, voor je het weet het je een cabrio-woning.quote> Dat geeft de burger dan weer moed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Fleur ?? Ik riek precies iets verbrand ?? zet jewel eerst de schilpad buiten]quote> Snoepje toch, je bent sterk vandaag hé Jawel rekeltje, dag na dag en opnieuw !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 jeannet, proficiat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 will nou nee hoor,,ben een beetje ziek ja en als je niks te doen heb...ga je fleur een beetje pesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeWill!!! Mijn vraag was of je iets er van kende...niet of ik weet waar de kraan staat kip Tuurlijk weet ik dat halve banaan quote> Fleurtje toch:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ik ben weer thuis, was een bewogen dansles, veel emoties maar ook een fijne groep. Eerst bijlezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hihi je kan ook met een zwaard buikdansen.... Echt waar ! Staat hoog op mn lijstje om dat te leren, geweldig lijkt me dat.. Originally posted by: AlbertRemmoWoman Sterkte al las ik in eerste instantie verdedigingscursus buikdansen en dacht hoe gaat dat dan in zijn werk? Hou je haaks hoorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hé schud mij es wakker, en dat bedoel ik serieus Door die problemen thuis ben ik even mijn denken kwijt of misschien denk ik wel teveel Will komt hier zo heen en we gaan samen de confrontatie aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 AR....schud schud schud. WAKY WAKY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Woman, voorzichtig hé, met zo'n zwaard in je strot lijkt dansen heel erg moeilijk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Goede avond, bollie, wat eet volgens jou een anderhalf jarige hond? 70 cm hoog, niet mager, teef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Na, denk dat je inmiddels wel weer wakker zult zijn AR Jullie gaan een confrontatie aan.. hoop voor je dat het allemaal goed uit gaat pakken... Woman, was dus een goed besluit van je om te gaan he? Mooi.. lekker bijlezen dan maar en lekker uitrusten... en laat dat zwaard maar achterwege hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: VlaamsmeisjeGoede avond,bollie, wat eet volgens jou een anderhalf jarige hond?70 cm hoog, niet mager, teef.quote> Hoi Nina, wat dénk je zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: VlaamsmeisjeGoede avond,bollie, wat eet volgens jou een anderhalf jarige hond?70 cm hoog, niet mager, teef.quote> Hondenvoer - pens - restjes - alles wat ze maar kan jatten ?? Goeiemiddag Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 volgens mij ben je verbaasd Nina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hier zie je watvoorbeelden van zwaarddansen, echt heel gaaf, gewoon plaatjes van google hoor, ik sta er niet op ofzo.... Echt wel heel mooi. http://www.google.com/search?h...tab=wi&biw=794&bih=426 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ze hadden gezegd 400 gr (brokjes) 1 keer per dag. Maar ik heb de indruk dat ze constant honger heeft...... En mijn vorige hond at zowaar het dubbele daarvan. Dus weet niet zo goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Carpe, ik leef met je mee hoor hou je taai en haaks en stoer zorg dat je voldoende te eten en drinken in huis hebt (geen alcohol natuurlijk) Thee `s avonds heeft me erg geholpen, met verse gember erin voor een bite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Carpe voor de rest geef je gewoon toe aan vreetbuien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Knap Woman, hoog spectakel gehalte Hoi Nina, juist op tijd nog. Het moment is daar, de bank roept mij en ik kruip er lekker op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden