Soothe Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Loud and clear Sir. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hier nu te bed, weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Trust allen Moarn wêr kofje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Truste Jan en Marjo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 en dan ga ik nu ook maar te bed truste allemaal:lips: Dit was dag 7 dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik lees nog wel eens onder de afdeling Tips & Adviezen "Treffende uitspraken.." Daar zitten "bloedjes" bij Maarja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeNoctum Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goede nacht mensen! AR hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeNoctum Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Slaapt waarsch. Carpe meldt zich af... droog welteverstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Shahire Ben je er nog of brandt alleen je lichtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ben er toevallig uit, lag al heel vroeg in bed gisteravond. Volgens mij heb ik jou al een tijd niet gelezen maar dat kan ook aan mij liggen, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: LytseZuske, pas je goed op jezelf a.u.b. Je klinkt alsof je overspannen raakt. Is er een balans tussen je werk en je vrije tijd; prikkels en rust?Zijn er mogelijkheden om dingen zo nodig te veranderen? Meer wandelen, sporten of wat dan ook? Ik hoop het voor je. ,(Ik spreek trouwens uit ervaring!)Veel liefs,Lytse.quote> (nog even reageren op het draadje van gisteren:)Hey Lytse, dank je wel voor de (h)erkenning! Het woordje overspannen had ik zelf nog niet aan gedacht. Gewoon omdat ik altijd de labels overgevoelig en depressief heb gehad. Vanmiddag las ik dit bericht van je, en net besloot ik op google 2 testen te doen. Je weet maar nooit hè.. De ene kwam uit: "u bent aardig opgebrand aan het raken", de andere was "13 van de 15 punten", dus best veel.Er wordt aan gewerkt dat ik gesprekken ga krijgen bij de GGZ. De enige 2 dingen die ik nog zóu kunnen doen, is: naar de bedrijfsarts gaan (wou 't nog even aankijken of ik het met mijn baas zelf afkan) of meer bewegen. Maar ik fiets al een uur per dag voor m'n werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden