Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Allang niet meer Ik ben ALLES kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoMup ik eet nooit fruitquote> Niks van fruit wat je lekker vind AR? Ik ben vooral gek op zomerfruit. Druiven, pruimen. Maar sinasappels nu in deze tijd van het jaar weer. Ik heb gister net weer een hele zak gekocht. Lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 heel veel succes Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: marjoAllang niet meerIk ben ALLES kwijtquote> Als ik geen handtas had zou ik ook alles kwijt zijn. Daar zijn die dingen nou juist voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi allemaal, Fruit eten? Heerlijk, Eet elke dag 3 a 4 stukken fruit. Waaronder elke ochtend een banaan bij het ontbijt. Door de Brinta, of op 2 volkorenbeschuitjes met halva fruitjam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dat bedoel ik man Ik ben vrouw AF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoheel veel succes Mupquote> Bedoel je met mn laatste sigaretten? Ik heb al heel lang de afspraak staan om met fleur samen te stoppen. Dat zou 2 september beginnen, maar is toen uitgesteld. En zij heeft alweer een start gemaakt dus lijkt me dit wel een goed moment om weer aan te sluiten bij haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Druiven niet, pruimen niet, aardbeien , frambozen peren appels, kortom veel te veel niet soms een banaan of kiwi 1 keer per jaar als het zo uitkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Rapilos BRINTA bbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrr dát lust ik dus écht niet Hoi trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Je kunt toch ook gewoon vruchtensap drinken Uit een pak? Bomvol hoor En lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 ja ik bedoelde idd het stoppen met roken Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Nou ja fruit (ananas) op mijn pizza met vier soorten kaas lust ik weer wel, maar dat zal wel niet zo gezond zijn elke dag, hahaha :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: akeleiMupke, Ik heb over de jaren drankperioden gekend die altijd wel weer gestopt zijn. Echter 10 jaar geleden heftiger en langer. Start was andere oorzaak, maar drank was mijn eerste keus om drukte in hoofd te dempen. Een paar jaar terug weer 4 maanden gestopt, zou toen weer sociaal gaan drinken. En zie hier ben ik weer. Dag 3 van drankloos leven. Dat sociaal drinken is bij mij een glijdende schaal.quote> Ja ik weet dat je pas terug bent. Maar jij was toch degene die schreef dat ze niet durfde stoppen uit angst voor ontwenningsverschijnselen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Marjo vruchtensap uit een pak deed ik helaas altijd een scheut door. Dus die sap hoef ik even niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Carmen pizza Hawaï neem ik dus ook niet, jouw pizza quattro formaggi lust ik wel maar zonder de ananas;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Carmen! Ik bekeek net even de link uit jouw handtekening. Hemeltjelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Mupke ik moest er zo om lachen, dat clipje. Maar als het mensen stoort haal ik het weg natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Okee Carmen Nee ,dan kun je misschien effe beter wat anders bedenken Hij was trouwens ook voor Albert bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 En voor ik het vergeet: Snoepje :rose::musicnote::moon::sun::present::rose::musicnote::moon::sun::present::rose::musicnote::moon::sun::present::rose::musicnote::moon::sun::present::rose::musicnote::moon::sun::present::rose::musicnote::moon::sun::present::rose::musicnote::moon::sun::present::rose::musicnote::moon::sun::present: Voor 9 maanden en één dag. (was het gisteren vergeten :$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 jongelui, ik had al boodschappen gehaald maar ben vergeten marmite te halen (had nog een potje staan van 2 jaar geleden, maar als ik daar aan begin kan ik net zo goed een kilo verse vijgen gaan eten nietwaar? of gedroogde pruimen:D) dus ik ge nog effe tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Albert, Lekker man, Brinta met warme sojamelk,Mmmm. Hoi Mup:), Vruchtensap, met drank erin heb ik nooit lekker gevonden. Wodka,jus b.v. vind\vond ik echt vies. Vruchtenbowl kan ik daarintegen wel erg waarderen. Maar blijft toch drank he, ook al lijkt dat niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ok Marjo, ik zag even niet voor wie het was. :-) Rapilos, ik deed er vruchtensap door met het idee dat ik dan toch nog semi gezond bezig was. Ja, hoe dom kun je zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ha,ha Carmen. Ja, hoe fop ik mezelf he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Nee hoor Gewoon in het algemeen Maar óók voor Albert Maar die is marmite aan het halen Wat je trouwens eeuwen kunt bewaren Maar dat leest ie straks wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden