Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 oktober 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 521
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: AlbertRemmo
Mup ik eet nooit fruitquote>

Niks van fruit wat je lekker vind AR? Ik ben vooral gek op zomerfruit. Druiven, pruimen. Maar sinasappels nu in deze tijd van het jaar weer. Ik heb gister net weer een hele zak gekocht. Lekker hoor. :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: AlbertRemmo
heel veel succes Mupquote>

Bedoel je met mn laatste sigaretten? Ik heb al heel lang de afspraak staan om met fleur samen te stoppen. Dat zou 2 september beginnen, maar is toen uitgesteld. En zij heeft alweer een start gemaakt dus lijkt me dit wel een goed moment om weer aan te sluiten bij haar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Mupke,
Ik heb over de jaren drankperioden gekend die altijd wel weer gestopt zijn. Echter 10 jaar geleden heftiger en langer. Start was andere oorzaak, maar drank was mijn eerste keus om drukte in hoofd te dempen. Een paar jaar terug weer 4 maanden gestopt, zou toen weer sociaal gaan drinken.
En zie :D hier ben ik weer. Dag 3 van drankloos leven. Dat sociaal drinken is bij mij een glijdende schaal.quote>

Ja ik weet dat je pas terug bent. Maar jij was toch degene die schreef dat ze niet durfde stoppen uit angst voor ontwenningsverschijnselen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En voor ik het vergeet:

Snoepje

:rose::rose::musicnote::musicnote::moon::moon::sun::sun::present::present::rose::rose::musicnote::musicnote::moon::moon::sun::sun::present::present::rose::rose::musicnote::musicnote::moon::moon::sun::sun::present::present::rose::rose::musicnote::musicnote::moon::moon::sun::sun::present::present::rose::rose::musicnote::musicnote::moon::moon::sun::sun::present::present::rose::rose::musicnote::musicnote::moon::moon::sun::sun::present::present::rose::rose::musicnote::musicnote::moon::moon::sun::sun::present::present::rose::rose::musicnote::musicnote::moon::moon::sun::sun::present::present:

Voor 9 maanden en één dag. (was het gisteren vergeten :$ )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...