Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Jopie Hard maar waar Mooi elkaar Wat er is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Jopie wat akelig allemaal om te horen en voor jou en de kinderen om er mee te dealen... veel weet ik je nu niet te zeggen alleen...veel sterkte voor jou en de kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ja hoor, het gaat goed. En zo'n afspraak onderling helpt gek genoeg ook mee. Ik ben er blij mee. Ongedierte? Kakkerlakken zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Frummers? Het zal toch niet zo zijn dat het weer de verkeerde kant op gaat vandaag?? Dat is toch niet wat we voor ogen hebben hier? Scrollen over de trollen!!! Hier is het windstil nu en het onweert niet. Wel moet me iets over mezelf van het hart; Ruim een jaar weggeweest hier. Weer teruggekomen, en met reden. Maar ik kan nog niet op 1 hand tellen wie er op me reageerd. Ligt het aan mij? Vertel ik te weinig? Dat heeft een reden, ik heb een stalker. Maar als jullie tussen de regels kunnen/willen lezen weten jullie hoe het zit. Ook bestaat er zoiets als een PB. Het ontmoedigd me wel. Zelf probeer ik op zoveel mogelijk mensen hier te reageren. Liefs, Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Jopie!! Veel sterkte hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik geloof dat we domme Zweden hebben vanavond Da's ook wel eens anders.. Te hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief, ik denk dat het wel eens wordt vergeten dat je een stalker hebt dus nog steeds niets op gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief ik begrijp je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief, wat let je om zelf via pb wel meer contact te zoeken als je daar behoefte aan hebt? Nu lijkt het alsof je vindt dat een ander jou daarvoor moet benaderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Jopie ik weet niet precies waar het over gaat maar het klinkt heel verdrietig. Ook al heb je er niets aan wil ik je wel sterkte wensen en ook voor de mensen waar je van houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief, ik denk ook niet dat het bewust gaat als er niet wordt gereageerd er zijn soms ook zoveel mensen actief op het forum ieder met hun eigen verhaal soms wordt er ook wel eens over heen gelezen..helaas voor degene die graag een reactie op dat moment wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief je bent goed zoals je bent Dat heeft niet met het aantal van reacties te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief, er wordt hier zoveel gepost dat mensen over berichten heen lezen. Dan lijkt het of er heel weinig op je wordt gereageerd, maar dat gevoel kunnen heel veel mensen hebben... is niet kwaad bedoeld, maar bomen en bos of zoiets.. Jopie, sterkte ! AR en Marjo... marmite kun je inderdaad jaaaaaaren bewaren en het blijft goed. Ik denk dat de fabrikant er een datum opzet om mensen aan te sporen toch maar weer een nieuw potje te kopen :$ Har, ik zou mijn bericht gewoon even zo aanpassen dat er geen kans op een ban meer is.. er zijn hier teveel mensen die jou graag willen blijven lezen. Onweer... lijkt me dat je gewoon moet nokken toch? Tis duidelijk dat je hier alleen maar bent om te stangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Wat hier nu aan de hand is weet ik niet maar ik vind het wel alle fatsoensnormen te buiten gaan. Zo ga je ook niet met elkaar om als je elkaar in het echte leven kent. Toch? Tenminste ik ken zelf niemand die zo dingen in je gezicht smijt. Dat zie je eigenlijk alleen op internet :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Yvonne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Jopie, Sterkte, Moeilijke tijd voor je! Madelief, Soms gebeurt het gewoon, dat er niet of nauwelijks gereageerd wordt. Dat ligt absoluut niet aan jou. Soms, wordt er over heen gelezen, Of het wordt wel gelezen, maar geeft het niet direct aanleiding tot een antwoord. Trek je dat niet persoonlijk aan joh, maar blijf gewoon lekker schrijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hee AR dat is mijn tekst joh ;-) Mijn ouders wilde mij niet op een internaat doen, dus toen kwamen we maar aan wal. Onze vaste ligplaats was de whilhelminahaven, onder de euromast. Groeten Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief, als ik niet reageeer dan komt het omdat ik je verhaal niet ken en bang ben iets kwetsends of doms te zeggen. Ik lees je wel hoor. :-) Ik lees 's avonds als ik thuis ben al de berichtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: CarmenWat hier nu aan de hand is weet ik niet maar ik vind het wel alle fatsoensnormen te buiten gaan.Zo ga je ook niet met elkaar om als je elkaar in het echte leven kent. Toch? Tenminste ik ken zelf niemand die zo dingen in je gezicht smijt. Dat zie je eigenlijk alleen op internet :-(quote> Ze zullen er wel enig genoegen uithalen denk ik. Vuurtjes opstoken, onrust zaaien. En dan 's avonds in hun bedje tevreden inslapen omdat het weer gelukt is. Het is een way of life denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Mijn moeder is in Grouw gaan wonen met 3 kinderen en mijn vader kwam dan de weekenden thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Mn sigaretten zijn op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 goedenavondk ik meld me even droog af, slaap lekker allemaal gr lien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden