Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Jopie en Zuske een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Is goed lieve Bol! Vanmorgen werd ik alweer wakker met dat gevoel waarvoor bij mij maar één woord opkomt: "afgrijselijk". Tijdens mijn ontbijt kwamen zomaar de tranen los. Ik dacht dat ze alweer opgedroogd waren, maar toen las ik jouw lieve berichtje over mensen die het moeilijk hebben enzo, en hoppa: daar waren ze weer. De relatie tussen stiefpaps en mij is nogal ehhm.. gevoelig zeg maar. Ik heb me al heel vaak gekwetst gevoeld door zijn woorden en hij voelt het alsof hij op eieren moet lopen bij mij. Dus het is dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Made kun je met hem ook over jouw gevoelens praten? Ja als het zakelijk niet goed gaat, dan duurt het niet lang of je krijgt er toch hele nare gevoelens van. Heb je vannacht wel kunnen pitten? Ik vraag dat n.l. heel vaak omdat dat juist zo belangrijk is. Wel goed dat jij rustig bent gebleven. Je hebt toch geen spanningen weg gedrukt? En natuurlijk ben je nu doodop, je moet toch een hele hoop energie geven aan je partner. Kun je vanmiddag ff plat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 @Madelief: sterkte... meer weet ik ff niet te zeggen, maar lijkt me moeilijk voor je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Zus het is juist heel goed dat je je verdriet de vije loop laat, lachen mag vaak wel maar huilen is nog een beetje uit den boze. Zo jammer. Het kan best zijn dat je toch in een fikse dip zit omdat je je gevoelens nu niet meer weg drinkt, nu komt het eruit. die vuilniszak die je op je rug draagt wordt geleegd en je zal zien dat het leven dadelijk voor jou een heel stuk prettiger wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 middag! ik ben net een uurtje wakker :$ was vanmorgen rond 05.30 pas thuis. was wel weer even gezellig. zo nu even nog een bak koffie en terug lezen en dan de regen in met de honden bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Nou Bol, laat ik 't zo zeggen: ik probeer ze zo min mogelijk weg te drinken, maar heb af en toe nog een kleine uitglijder. Maar dat voelt ook goed, als het maar niet teveel is. Even de ergste druk van de ketel halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Mensen, ik moet NU afsluiten, ik zie dat m'n stiefpaps eraankomt! Laterzz! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Zuske huilen mag, ik doe het geregeld, het lucht zo heerlijk op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Middag Jopie, inderdaad praktisch maar ook dik vet balen! Gewoon niet drinken lijkt mij het beste wijfie. Ik drink niet..boem de kous is af. Op mijn verjaardag heeft eigenlijk maar één iemand een opmerking gemaakt en het was dan nog iemand die ik van haar nog pluim kende. Hij zei drink je niet..ikke zei, nope..hij waarom niet?..ikke, omdat ik dat gewoon niet drink. Toen begon ie te zeuren maar hij was ook al een beetje in de wind. Zijn vriendin zei uiteindelijk dat het toch niet zo iets nieuw is, dat ze wel meer mensen kent die totaal niets drinken. Hij ...grappig ergens...verontschuldigde zich. Wou er niets mee bedoelen, vond het gewoon gek. Not my problem zeg ik dan maar; Je hoofd niet teveel instellen op ik hoop of ik ben bang dat. Nee, als je niet wil drinken dan drink je gewoon niet. En als het te moeilijk wordt neem je een pafke of ga je ff wind happen of vertrek je gewoon. Tactive Volgens mij ben jij een lekker ding *als je een vrouw bent mag je dit negeren* *ook de moeilijke moderator, mag het negeren* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Fleur :D (onderste zinnen) En nu ikke opschieten om te werken....en fijn morgen weer vroeg Fijne middag........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Hij wil me Sha...Ik ruik het van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Bolletje, Ja ik heb goed geslapen, maar ik ben alweer moe. Vanavond een vergadering en ik heb een beetje turbulente dag achter de rug, vandaar dat ik nu pas reageer. Hier veel stress in huis. Maar als ik fit wil zijn, zal ik echt even plat moeten. Ik ben helemaal leeggezogen door mn partner die het even helemaal niet meer ziet zitten, zakelijk dan he? Dus dan geef ik alles wat in me zit om hem weer op gang te krijgen. Hij is nu net de deur uit met mijn energie! hihi. Ik lees straks hopelijk nog bij, het gaat hier zo snel! Latersss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Zeker weten wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 sommige drankjes geven je vleugels Liefje Ik lust ze niet..smaakt naar medicatie vind ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Geen muis gevonden dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Perfect made. ff bij tanken hoor dan kun je er weer ff tegen. En vergeet niet dat je nu je zo bezig bent met adb. te worden ook een hele hoop energie kwijt raakt. Dus maar ff lekker tukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Vreemd Sowhat..ik ben helemaal niet druk hoor Ik ben heel rustig Doodrustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 bedoel je het dubbelgedoe? Tja, ik mag nog niet buiten en een muis vond ik niet in de kelder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ik ga maar ff iets eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goed idee Fleur, Maar waar blijft mijn kip in wijn nu? Stil maar heb al een patatje op ook lekker. groetjes van Pleuntje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 zo..pc tijd.. boodschappen in huis.. hondjes uit geweest ... vanavond maar even stofzuigen en dweilen want ik zit me hier met een barstende hoofdpijn. straks lekker Taco's maken..mmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Madelief heel veel sterkte joh, dit soort dingen erbij vreten idd veel energie. Dus zoals andere al schreven: neem veel rust voor jezelf,, sterkte en sukses. Groeten, Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 @Madelief... heel veel sterkte meid...we zijn in gedachten bij je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden