Spring naar bijdragen

Woensdag 12 oktober 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Witte,

Ja, ik had je berichtjes wel gelezen hoor. Het probleem is, dat er 's avonds zoveel bij te lezen is, dat ik wel begin met reageren, maar al naar bed moet voor ik het af krijg.

Ik werd er ook wel een beetje verlegen van. Het is niet altijd gemakkelijk om positief te blijven met veel pijn. Ik slik daarom al jaren anti-depressiva en daar doe ik het goed op.

In het verleden probeerde ik door te zetten met mijn bezigheden door de pijn weg te drinken, maar ik ben niet voor niets hier hè.;)

Tegenwoordig ga ik tussentijds naar bed met een (zware) pijnstiller als ik mijn grenzen bereikt heb. Daarna gaat het dan wel weer een tijdje.

Omdat ik een redelijk sociaal persoon ben, probeer ik toch mensen te helpen en te steunen. Dat verrijkt ook mijn leven hoor.

Alles wat er vandaag aan pijn en verdriet is probeer ik achter me te laten en morgen probeer ik er weer het beste van te maken. Dat is de manier waarop ik in het leven sta.

Ik vind trouwens jouw onderschrift heel goed. Echt een nadenkertje.

Veel liefs en we worstelen samen dapper door hè.

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw pillenschema

Effectiever en beter voor mn lijf. In overleg met arts natuurlijk.

Zit te knikkebollen maar moet nog even wakker blijven. Deze dosis van een uur geleden is om straks in te slapen, en straks als ik in bed stap nog een dosis om door te slapen. Nog een uurtje wakker blijven. Eigenlijk twee uurtjes nog maar dat ga ik niet redden.

Ik hoop zo dat het werkt, one night sleep.

Lekker doorslapen...

Wordt vervolgd.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Hoi allemaal,

Ben net bijgelezen. Heb vanavond heerlijke taco's op! Het is jaaaren geleden dat ik dat gemaakt heb. Nu gezellig hier - de katten thuis en de kaarsjes aan. Ik voel me weer fijn in ieder geval, ondanks de hoofdpijnen die me tergen sinds ik niet meer drink. En, heel raar vind ik, ik krijg trek in zoetigheid. Dat heb ik niet in huis want ik snoep nooit, dus dat wordt morgen ff langs de pomp. Misschien scheelt het ook met roken want dat ik paf als een schoorsteen.

Het beste voor iedereen hier is om te blijven forummen en aan te geven hoe je ervoor staat, ligt, zit of wat dan ook. Onderuit gaan en weer opkrabbelen, als je maar doorgaat met je plan minder of helemaal niet te drinken. Helemaal niet is het beste en elke dag die gered is, is er weer 1.

Hallo Jeannet,

Ik heb dat ook: veel meer trek in zoetigheid. Ook van andere mensen heb ik dat gelezen. Gelukkig rook ik al lang niet meer, want ik kan me heel goed voorstellen dat je door te stoppen met drinken jezelf "troost" met een sigaret.
Ik vind het wel vreemd dat je nu steeds hoofdpijn hebt, nu je niet meer drinkt. Heb je geen kater, heb je nóg hoofdpijn!

Met de rest van je verhaal was ik het helemaal eens. We houden vol!

Liefs,

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten aan diegenen die gaan en goedenavond aan diegenen die hier nog zijn.

Droge dag vandaag, zware buikgriep gehad verleden nacht en het rommelt nog steeds binnenin. Toch aan het werk in de haven, zo rap krijgen ze me nog niet klein hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Lytse, ja hoor idd, slapjes alom, heb nochtans zo goed als de hele dag geslapen, na een volledige nacht dicht bij de pot te hebben gehangen. Het ergste is voorbij hoop ik, dus ik kan bootjes vastmaken hé ;)

Moet er zelfs nu vandoor want er komt a big one aan.

Tot straks misschien of anders morgen hé.

Het gaat jullie goed :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...