Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Goedemorgen Frumpjes Vandaag voor velen alweer de helft van de week buiten regent het, nog even lekker in de pyama blijven hangen zolang het kan.... Gaby en Wijffie gisteren droog gehouden maar er waren er nog meer en ook die allen een paar :present:
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Vonneke...wakker worden anders heb je je straks verslapen!!!
igor Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 goede morgen sha en de rest die nog op 1 oor ligt. het wordt een regenachtige dag, dus kom maar gewoon je bedje uit. de hond moet echt naar buiten....
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Hey Iggy Honden zijn leuk, zolang ze van een ander zijn en ik ze maar niet 's morgens hoef uit te laten
igor Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 och sha zo gauw smelten we niet toch??? eventjes in het regenpak hijsen, rubber laarzen aan. pluutje er bij eventueel
igor Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 je krijgt zoveel terug van die diertjes daar heb ik wel een nat pak voor over hoor
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Ik heb een kat, die geeft ook heel veel...maar laat wel zichzelf uit En dan kijk ik vanuit het raam..........nog in pyama
Diesel Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 goeie moggeuh allemaal. Igor je hebt helemaal gelijk, dieren doen mensen veel goed. Nou ben ik wel in de luxe dat ik ze gewoon naar buiten kan laten en ze zichzelf lekker vermaken, dus hoef niet verplicht naar buiten als bv de film of voetbal wedstrijd te sannend is :-) Groeten, Diesel
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Diesel, heb je dan zo'n groot erf? Dat is dan voor beide inderdaad wel tof.
Diesel Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Sha das idd een verschil tussen katten en honden mensen. Maar voor de eigenwijze dieren als een kat heb ik dan weer fretten, die ook stronteigenwijs maar wel hen levenslang speels
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Dat een kat eigenwijs kan zijn dat weet ik uit ervaring misschien dat ik daarom meer een kattenmens ben...beetje herkenning
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Goedemorgen Igor, Sha en Diesel... Hoef niet vroeg te beginnen, dus mocht ik uitslapen Hier droog, windstil en 10 graden.. zit dus weer in het goede deel van het land;) En hondjes uitlaten in de regen ... ach Sha... je krijgt er zoveel voor terug van ze, dat buitje bij tijd en wijle heb je er dan graag voor over hoor. Maar ben ook gek op katten, vind ik ook heeeeel gezellig.. Zo, nu eerst even teruglezen en een bakske koffie inschenken.
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Vonneke komt binnen en buiten stopt bij mij de regen Ik doe even een bakkie met je Von en een peukje samen? Kunnen we even bijkletsen.....
Jaap Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Dat vind ik nou zo ongezellig van die rokers. Wordt het gezellig gaan ze naar buiten. Goedemorgen. Let maar niet op mij. Ik ben gelijk weer weg. Hou het rustig zou tactive zeggen Een fijne dag
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Hihi Jaap, das een bekend verschijnsel, en het gekke is dat de niet-rokers vaak voor de gezelligheid mee naar buiten gaan.. (de verstokte anti-rokers niet uiteraard) Maar een fijne dag Jaap, werk ze...
AlbertRemmo Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Ach ja, Fish als je nog wel eens leest gefeliciteerd hoor. goede morgen allemaal sluit maar weer aan hoor DAGPACT Albert
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Goede morgen AR, ook weer vroeg van de partij he?
Teveel Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Goedemorgen, Het regent maar dat wil niet zeggen dat het geen mooie dag kan worden. Stort me in de file... Heb vergadering/training van 9 tot 9, met lunch en diner dat dan weer wel. Bye en maak er wat van, liefst nuchter. Harry
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Goedemorgen Teveel, wordt een lange dag voor je! Succes vandaag
Yvonne Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Pffff, wat een lange dag Har... En volgens gaat de regen zo wel stoppen hoor. Mocht dat niet het geval zijn geef ik je voor alle zekerheid een zonnetje mee:
AlbertRemmo Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Dag 8 voor mij vandaag twee jaar geleden kreeg ik deze dag een drankje aangeboden mijn reactie was nee joh ik drink niet meer ik zou het zonde vinden van die 8 dagen en zo denk ik er vandaag ook over fijne dag ik ga werken
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Werkse vandaag AR, en voor dag 8 een zo gaan de dagen weer voorbij...zonder drank...
lien2206 Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Goedemorgen, hier ook weer op , hond is al uitgelaten, in zo'n druilerige regen, !!!! ja je moet er idd iets voor over hebben!! ik doe vandaag ook weer mee met de dagpact Albert Lien Ik merk dat hoe meer het weekend nadert het wel lastiger wordt!!! We zijn op de helft, meestal is morgen mijn drinkavond!!! maar morgen niet
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 12 oktober 2011 Lien, een goeie instelling meestal is morgen mijn drinkavond!!! maar morgen niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden