Yvonne Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goedemorgen luitjes, Goeie genade wat heb ik geslapen.. Gisteren al vroeg naar bed, was lichtelijk gesloopt en nu pas wakker Maar goed, eerst maar even een bakje koffie inschenken en bijlezen. In ieder geval MarQ: hartstikke goed, dat verdient wel een mooi boeketje: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: En Heleen van harte : :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 sha ik stuur je even de foto voor het patroon dit vind ik een hele gave jurk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goeiemorgen allemaal... Lekker vroeg uit de veren:huh: Geloof dat ik de voorjaarsschoonmaak nu pas ga doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Heee Marq dat vind ik echt tof van je 4 maanden :present::present: Heleen van harte gefeliciteerd:musicnote: Klinkt beter zo Hannah, leef je maar lekker uit in je tuin. Wijfie, wijfie, wat zal jij je rot voelen vandaag pfff sterkte dr maar weer mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Mooie jurk met split voor Kirky Deze Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hoi Witte, ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Heee goodmornig Ar.. Lekker geslapen? Trouwens ontbijt je nog altijd met yoghurtjes?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 nu moet ik opschieten want Will komt zo hier om samen met mij even spullen wegbrengen naar de stort tot later en opnieuw een droge dag he AANVULLEN!!!!! DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 ook goede morgen Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ha die Witte, Vonneke en Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 AR, ziet er goed uit alleen zou ik de split iets meer aan de voorkant willen hebben zal Kirky vast goed staan.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Voorjaarsschoonmaak?? Net gekeken, komt niet in mijn woordenboek voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Pfffff. meer dan een half uur bijlezen.... En dan nog alleen maar het dagdraadje... poepoe. Draadje van de the voice laat ik maar links liggen, heb niks met dat programma..hihi.. Zo, tijd voor de tweede bak koffie en nu een pafke erbij in de tuin, tis inmiddels ook licht geworden zie ik Sha... doe je mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Tuurlijk Von, buitenlucht is toch gezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Bij mij ook niet hoor Sha, Maar opeens is t er.... Misschien krijg ik daar vd week wel licht over dan laat ik t je weten:D DAGPACT Albert Witte Ik doe maar mee, vanavond een grande party... Zo nu echt wat doen, ik lees zo af en toe op de dag wel mee bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Zo naar de geiten toe. Dit keer voor een feestje, maar daarvoor hebben we een aparte stal. En wandelen gaan we. Het is heel ver weg, vlak bij Hengelo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Witte aan de schoonmaak??? Lekker he? En wat maakt het uit wanneer je het doet? Vroeger moesten ze wel in het voorjaar, moest alle roet en zo van de kachels verwijderd worden. Ik denk dat ik vandaag maar eens aan de grote schoonmaak in de tuin ga Kan nu nog... tis droog, maar wel koud, geeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 DAGPACT Albert Witte Jaap Je weet maar nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Lekker Jaap... denk dat jullie perfect weer hebben voor die wandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Jaap veel plezier!!! En wandelen is altijd leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: witteBij mij ook niet hoor Sha,Maar opeens is t er....quote> En toen bleek ik zwanger te zijn :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Nakomertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Oh wat leuk Witte... Ik ga alvast mun breispul opzoeken voor zo'n leuk kruippakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Zeker, en ik denk dat het bos dit weekend heel mooi kleurt en ruikt. Zo nu maar eens wat spulletjes bij elkaar zoeken. Anders krijg ik weer op mijn donder dat ik teveel achter de computer zit. Allemaal een mooi weekend gewenst. Maak er weer wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Geniet ervan Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden