bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Originally posted by: YvonneDus Fleur... huphuphup, even snel een beetje optutten, op je fietsje springen en richting Olland... zo ver is het nou ook weer niet van jou vandaan quote> En dan kun je op de heen en terugweg hier ff een bakkie komen doen. Afgesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Tegen dat ik daar ben? Dan zie ik er vast nog heel opgetut uit Ik mis wel een liefje...soms... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Zeg Fleur, die kabouters wilde jij toch ook niet delen ja met Witte...daar had ik toch niets aan!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Lief Bolletje, Wie houd het weekpact bij? Ik had me aangemeld voor het weekpact deze week maandagmorgen effe over 7 en verder is iedereen mij vergeten? mee te nemen:$ Ik heb toch echt niet gedronken deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Bol, ik vind het trouwens een erg mooi initiatief van je om een schilderij van Wilma te maken, dat wilde ik je eigenlijk gisteren al vertellen....hierbij dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Moet je maar niet zo knorrig zijn Sha Mopperpot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Morge, was latertje, drie uur, nu effe ad koffie. Hier geen leuke agentes brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Madelief, van harte gefeliciteerd. Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 jouw status verandert om de vijf botten Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Bedoel je bij het weekpact Appie? Ga ik gelijk voor aankomende week doen Wil je er deze week ook bij staan? Ja Sha. iedereen moet weten wie ons hoofd is (geweest). Ook omdat het zo'n leuk mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Fleur, ik ben nooooit knorrig of mopperig die eer laat ik aan jou :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Jan en Rosa! Dank jullie wel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Nou nou, Jan ook eens z'n krib uitgerold dat schiet natuurlijk ook niet op zo Jan je moet er hier vroeg bij zijn hoor en al iemand gevonden voor je kleding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Fleur, ik hou ook wel een beetje van jou hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ja Bol ik doe deze week weer mee met het weekpact maar ook per dag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Originally posted by: jan1000 Hier geen leuke agentesquote> Misschien eerst even stennis schoppen met de buren? Of volume op 10?Moet je eens kijken hoe snel ze komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ik ben dan ook heel schattig Nu nog ne man vinden die dat ook vind Ik ga ff bankhangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ja Fleur ik heb al een lief!! Kijken mag toch wel? Aankomen niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 tot later Fleur Wat moet jij dan met een leuke agent Madelief:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ap kerel ik heb je er al bij gezet. En jij krijgt een extra knuf van me. goeie morgen Witje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmotot later FleurWat moet jij dan met een leuke agent Madelief:angry:quote> Nou ik heb oogjes in mijn hoofd.En een leuke agent is fijner om naar te kijken toch???Hihi!De wijkagent hier komt regelmatig bij me langs.Doen we samen een bakkie.Mijn lief is niet jaloers! Dus ik mag graag een geintje maken!Gelukkig maar!Anders zou ik niet mezelf kunnen zijn.Dat de wijkagent hier vaak langskomt heeft niets met mij te maken trouwens. Helaas wonen we op een plek waar de hele nacht door drugsrunners af en aan rijden, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Hier heb ik eerder drugs dan een pizza! Echt waar! Nu heb ik niets met coke en wiet gelukkig, dan zou het nog moeilijker zijn voor me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 morge Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden