Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goedenacht allen, en een goedemorgen!!!! Ik ga mijn bed in. Morgen een lekker ontbijtje?? Wie weet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Kirky...... Heb je een zakdoekje voor me? Je raakt me diep in mijn hart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Mooi en zo waar!! Maar heb je echt geen zakdoekje?? truste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Kirki lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Madelief lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Alles ok met jou Jan?? Hoe is het afgelopen met je datingavontuur eigenlijk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ik kom me even droogmelden. Groen pilletje genomen, houdt de discussie uit mn hoofd, zal ik wel zal ik niet. Heerlijk gedanst de hele avond op live muziek, mn hart is geraakt. Wat een bezieling zit daarin zeg .... Nu snel naar bed, even douchen nog snel.....electrische deken vast aanzetten. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Niemand die ff oplet..... Madelief van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je echt een mega goeie gezondheid toe, in het aankomende jaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ja Madelief, ook al moet/wil je nog een paar dagen wachten met het uitpakken van je kadoo, je bent toch weer jaar verder. Knuff van een Diesel dan voor een lief iemand, zoals ik een beetje kan opmaken uit wat jij allemaal aan andere schrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ach ben ik de laatste die wegging om te maffen en zelfs de eerste weer op . Nou ik ga beloven dat zal nooit meer gebeuren ;-) Goeie Moggeuh voor strakkies allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 ja ja ja, moet ik zeker naast koffie zetten ook zeker taart bakken nu snap ik jullie langslapers ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Goedemorgen Diesel en alle andere laterkomers en langslapers! Dank je Witje!!! Ja Diesel, staat de taart al in de oven??? Nou, onze dag begon al om 5 uur. Een enorme klap hier op de dijk, dus ik 112 gebeld. Stond ik daar in het water te turen samen met de politie, Duidelijke sporen, maar geen auto te bekennen. Net nog even wezen kijken, ik denk dan die auto echt in het water ligt daar! Maar de politie dacht van niet. Nou we zullen straks als het licht is nog een keer gaan kijken. Ik vertrouw het niet! Dus...ik ben niet echt uitgeslapen. Maar ergens vandaag ga ik wel een tukkie doen. Nu even bijlezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Goede morge ben net wakker en heb een rot nacht doorgemaakt maar dat heb ik wel vaker ik zie dat er een jarige job is van harte madelief met je verjaaardag ik hoop dat je er een leuke dag van maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Goedemorgen, Madelief, van harte gefelicieerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Goedemorgen MarQ en Tina! Dank voor de goede wensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Hannah!!! Ook al wakker?? Goedemorgen!! Dank je wel hoor! Het moet goed komen!! Diesel is de taart aan het bakken, ik heb alleen niet gevraagd welke... Ik lust eigenlijk alleen appeltaart zonder rozijnen, maar met veel , heel veel slagroom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: Van harte Madelief... hoop dat je een fijne dag zult hebben met de kinderen. En goedemorgen natuurlijk luitjes.. Ik ga eerst even koffie en thee zetten, en een pafke halen. Ik denk dat de taart van Madelief dan inmiddels ook wel klaar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Von, goedemorgen en dank je wel hoor!! Wat een mooie slinger! Die heb ik al zo'n 35 jaar niet gehad! Ik ga zo nog even kijken op de dijk. Het zit me niet lekker. Ik neem ook mijn fototoestel mee. Maar het moet wel nog ietsje lichter worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Waar is Marc trouwens? Ik mis zijn zondagochtendconcert... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 madelief van harte gefeliciteerd dat je een schitterende dag mag hebben en heel veel kadootjes mag ontvangen. hier alvast een paar van mij een zonnetje krijg je vandaag ook al goede morgen allemaal:D waar is de koffie en de warme appeltaart ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 :moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present::moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present::moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present::moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present::moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present::moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present::moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present::moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present::moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present::moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present::moon::musicnote::D:D:sun::heart::light::light::light:;):present: Lang zal liefje leven lang zal liefje leven lang zal liefje leven in de gloria in de gloria in de gloria Hiep Hiep HOOOOEEEEERRRRRAAAA Gefeliciteerd met je verjaardag Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Igor en Albert!! Hartelijk dank!!! Ook dat is al lang geleden zeg! Dat er iemand voor me heeft gezongen!!! Thanx!!!! Jullie ook een fijne dag. Ben net nog even op de dijk wezen kijken, ik vertrouw het niet. De sporen gaan tot het water.... Wat zal ik nu doen? Nog een keer bellen naar 112? Of de gewone politie bellen. Kijk als er echt een auto in ligt, dan is de inzittende niet meer te redden..... Het zit me niet lekker..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Uhmmmm oogjes nog niet open Igor?? De koffie staat gewoon op het aanrecht hoor... en de appeltaart??? Tsja, ik geloof dat Diesel weer in slaap is gesukkeld... taart zal inmiddels wel zwartgeblakerd zijn ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ik zou de gewone politie bellen Madelief.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Originally posted by: YvonneIk zou de gewone politie bellen Madelief..quote> Ja dat ga ik doen, het is nu toch al te laat.Als ik zo de sporen zie, klopt mijn gevoel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden