Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik heb haar niet gelezen Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Akelei, wat een lachertje dit, nee, naast een alcie moet je niet wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: kirkyGeen bartype.......nee , ik zuip alleen thuis .quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Bol, gistermorgen 9.24 volgens mij was Fleur hier voor het laatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Shahire, ik heb het probleem ook met mijn E-mail, ik heb hetnet (kpn) jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Nou Akelei, je zal hier vast niet de eerste zijn die iemand vindt heb je helemaal geen datingsite voor nodig gewoon aanmelden bij AdB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 AR, de vraag had ik niet voor mezelf gesteld maar voor een vriendin waarmee ik zat te msn-en, zelf heb ik ziggo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Hoezo gezien je leeftijd Akelei? Je bent toch nog geen 86? En dan nog..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Bol, ben je er nog? Weet je al wat meer over Fleur? Nu ga ik me ongerust maken. Waarschijnlijk niet nodig maar toch...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Morge, vannavond snel nacht (: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Nee Sha. ik weet nog niets van Fleurie. Ik maak me dus ook bezorgd. Het is niets voor Fleurie om een dag niet te komen of ze laat het weten. Hoop dat ze morgen komt. Goed lieve mensen sorrie dat ik er ff tussendoor kwam. Het was net zo gezellig. ik ga weer afsluiten en meld me gelijk maar droog. Tot morgen weer en een prettige voortzetting van de avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Hoi Allemaal, Niet leuk en relevant als je thuis komt en gaat lezen om vervolgens nog te reageren op berichten Sha ik las het toen ik thuis kwam en reageerde daarop vervolgens kwam Will en zat ik weer niet te lezen. zit dus net weer achter mijn pc Volgende keer (morgen dus) log ik in en kijk ik eerst naar de laatste pagina Maar WEL 14 DAGEN ADB VANDAAG:D `t is maar dat jullie het wetenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 niet kieskeurig, nog meer eigenschappen Akelei? meteen maar even een lijstje hier neer zetten je weet toch maar nooit........... dus even wat meer over jezelf vertellen Akelei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Hallo Akelei, trek je het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Gekkies Zoooooooo lief Druk aan het werk geweest en dochter pas in bed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Akelei, je kan een draadje openen, wie weet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 AR :present: toppie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Fleurrieeeeeeeeee gelukkig daar ben je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: ShahireJa Tina als ik dat ga zeggen weten jullie het al gauwik wilde het een beetje spannend houden....nou vooruit...een zijquote> Een zij? Oke ieder zoals ie geaard is! Succes met je date Sha!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Slaap lekker Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ha gelukkig Fleurie je meld je nog. Fijn, dan hoef ik me geen zorgen meer te maken. Truste meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 FLEUR!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ha Jan ook in the house, precies op tijd Jan :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Zal ik meteen maar even met de deur in huis vallen Fleur je had een virus in je pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 en die virus heeft Kirky nu:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden