igor Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 goede morgen frummels. 3 ingelogden en niemand opent??? zeker geen zin om koffie te zetten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Goedemorgen Igor, Laten we het maar daar op houden haha heerlijk dat jij even zet dat soort dingen mag ik graag zien Nee Igor, ik denk misschien vanwege Jopie vannacht ik wist ook niet hoe ik zou moeten openen vind ik toch wel erg moeilijk als ik zoiets net gelezen heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 ik las net de laatste blz terug. JOPIE gecondoleerd. en heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Originally posted by: Shahireik wist ook niet hoe ik zou moeten openenvind ik toch wel erg moeilijk als ik zoiets net gelezen hebquote> Eigenlijk gewoon omdat ik ook niet de juiste woorden weet te vinden om daar mee te openenniet dat ik het niet wilde hiermaar vond het toch passender om het op de draad van vannacht te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Tjah Sha dan eerst maar openen met bak koffie, dat doen de meeste mensen tenslotte. Ook al hebben ze triest of leuke dingen meegemaakt. Jopie sterkte vandaag en de rest hopenlijk een goeie moggeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ook goedemorgen Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Morgen Jopie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 en waar blijft yvonne?? OOOOOpppppSSSSStttAAAAAAnnnn je mag werken yvonne. hup hup het is niet koud hoor buiten en de koffie is klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Morgen Jaap, mag je zo weer op de fiets? Het is hier echt pokkeweer! Hele buien vallen vrolijk omlaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Joehoeeeeeeee ik ben wakker hoor. Mag inderdaad werken, maar heb zo'n raar schema, vandaag dus laat beginnen... Lekker bakje Igor. Jopie, goed van je dat je zoonlief toch direkt hebt wakker gemaakt. Fijn dat uiteindelijk de onrust, de boosheid en zo zijn verdwenen en je vrede hebt met... Mooi dat er een gevoel van saamhorigheid is nu. Zo vallen de stukjes toch op het laatst allemaal op zijn plaats. Gecondoleerd meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ja hier op het daklicht klettert het ook. En toch ga ik fietsen. Ik heb gisteravond spatborden erop gezet. En dat is geen toeval. Ik zit na 12 minuten weer binnen. Ons huis wordt geschilderd. Die jongens en 1 meid hebben het minder. dan is een dag lang, als je moet wachten tot het droog wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Hier is het ook pittig aan het regenen. Zat net even op buienradar te kijken.. 2 en 3 uur vooruit is blijven hangen in het moment van 1 uur vannacht, hihi... zijn zeker in slaap gesukkeld. 24 uur vooruit geeft aan dat het rond een uur of 12 straks droog zou moeten worden... wordt een lange ochend voor jouw schilders Jaap.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 hier nog heerlijk droog, maar moet nu echt weg. laterssss fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Hai Von ook een goedemorgen ja Jaap, denk dat de schilders lang kunnen wachten ziet er niet echt droog uit komende uren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Latersssssssssss Iggy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 werk ze Igor, hoop dat je een fijne dag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Wordt de buitebnboel geschilderd? Dan ziet het er niet echt goed uit de komende dagen :-( Hier is het in elk geval **** weer daarvoor, zelfs onze Sint B wilde niet te lang buiten spelen, terwijl die uren in de sneeuw of regen kan liggen, trekt zich nergens wat van an. Onze Drentse Draken Doggen al eerder binnen meestal. O vanaf donderdag goed verfweer, ach hangt er ook vanaf waar un het land je woont, jij in het westen dacht ik. Tjah wij kunnen hier beter het weerbericht van Duitsland bekijken, vaak hier stuk natter. Nou succes ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ja het is buiten, binnen moeten we hier zelf maar regelen. Geld is niet gratis. En ik ben weer weg fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Goede morgen allemaal, Jopie:heart: Gecondoleerd en heel veel sterkte de aankomende tijd ik hoop dat je het een goede plaats kunt geven in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 AAVULUUHH!! DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ja, dat is ook zo: Sha en Snoep gaan elkaar ontmoeten.... hartstikke leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Goedemorgen!!! Ik log eve in om me voor het dagpact te melden. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 DAGPACT: Albert Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Hannah, dank je kunnen we het vandaag mooi over jou gaan hebben paaseipact? herfsvakantiepact? moederdagpact? dierendagpact? pinksterpact? vakantiepact? ik snap wel wat je bedoelt Hannah maar sommigen schijnen het prettiger op de dagdraad te vinden zelf ben ik ook wel een voorstander voor een aparte pact-draad gewoon omdat het wat overzichtelijker is vind ikzelf en soms zie ik bij het quoten ook wel eens dat er iemand per ongeluk is overgeslagen en mis je diegene ineens maar soms wordt het op de draad ook weleens spontaan gestart om iemand te steunen en daar vind ik ook heel veel voor te zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ook goeiemorgen Prima'tje en AR... Hannah bedoel je dat die pacts op de dagdraad je irriteren of dat de pactdraden op het ditjes en datjes gedeelte staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden