lady jane Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Kirky, je hebt toch hoop ik wel een dag/nachttimer erop zitten? dan zakt ie s avonds rond 22 uy terug naar 15 gradebn en warmt om n uur of 6, 7 weer op, net wat jezelf programmeert. Had de installateur wel even mogen uitleggen, scheelt een hoop energie en smorgens toch warm in je kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: Soothe Originally posted by: snoepjemupke sporten ik moet er niet aan denken...bahop een dag doe ik zat en ben altijd wel bezigeen lekkere kerel ...is nog vermoeienderquote> Sex is zeer gezond.Komen ook kleine stofjes vrij.quote> nee dank jeben ff genezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 nee Lenie Soothe bedoelt geen bacterieen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: snoepjemet een lekkere kerel hoef je geen sex te hebben hoormupke bedoelt een goed gesprek....toch mupkequote> Nee, dat bedoelde ik niet Snoep! quote> *proest*..sorry voor me late antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: jan1000Met griffel vermoed ik. Ik zou hem inderdaad morgen pas het vuur ad schenen leggen denk ik.quote> ik zou het er niet eens over hebben.....het gaat vanzelf wel steken.hij merkt vanzelf wel hoe je bui is.maarja nu ben ik een * met dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: Lenie Originally posted by: jan1000Met griffel vermoed ik. Ik zou hem inderdaad morgen pas het vuur ad schenen leggen denk ik.quote> ik zou het er niet eens over hebben.....het gaat vanzelf wel steken.hij merkt vanzelf wel hoe je bui is.maarja nu ben ik een * met dat soort dingen.quote> Ik zie het morgen wel.Nu mijn kalmte bewaren.Geen echte gesprekken, dat heeft geen zin.Dus... morgen weer een dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: Lenie Originally posted by: Soothe Originally posted by: snoepjemupke sporten ik moet er niet aan denken...bahop een dag doe ik zat en ben altijd wel bezigeen lekkere kerel ...is nog vermoeienderquote> Sex is zeer gezond.Komen ook kleine stofjes vrij.quote> nee dank jeben ff genezen...quote> Welke medicijn had je daarvoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 en nu Canvas mooie film' fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Hier ook, lekker even tv kijken en vroeg slapen. Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Oh jeanet ga jij alleen voor de positieve berichten?quote> is toch ook wel eens leuk om wat positiefs te horen?moet het altijd maar jank en klaag zijn?ben je sjaggo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 ben nog steeds aan het lezen hoor.( ondertussen reagerend.......is denk ik niet goed) bij deze dan alvast mijn excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: kirkyeen lekkere kerel ...is nog vermoeienderquote> Aha , dat verklaart veel . iets minder vaak in de spiegel kijken dus .quote> Hmmmmm, geef mij maar zo'n ****** kerel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Bor hier een bosje :present: van mij. Houdt dapper stand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Wauw Kirk, wanna date? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Oeps, nee ik wil niet stoken in een goed huwelijk:sun: Dan kijk ik nog wel ff verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Tsja, dat was wel een aanname. Maar goed of niet goed, tijdens een relatie met een ander omgaan....dan maakt een mens het zich veel te moeilijk. Ook al kom je verschrikkelijk tekort op bepaalde gebieden. Dat kan ik iedereen afraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: kirkyNu ga je er zomaar van uit dat het huwelijk goed is .quote> :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Dag allemaal, Ik ben hele dag weg geweest en heb geen tijd (gehad) voor het forum. Wel kan ik melden dat ik geen wijn op heb, ook geen problemen heb gehad dus ik was ADB. Morgen ben ik meer thuis en ga ik de dagdraad lezen. Voor nu: slaap zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ik krijg m'n berichtjes steeds niet verstuurd:huh: De reis naar Chili moet ff wachten, eerst een supersnelle laptop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cha Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Hallo allemaal! Ik lees al een paar dagen mee,en had me ook al voorgesteld. Gecondoleerd met dit verlies Jopie. Maar ook mooi dat je dit allemaal kunt voelen en toelaten zonder drank. Veel wijze en ook grappige mensen op het forum. Als laat antwoord op Bolletje: ik dacht erover op zaterdagavond helemaal niets te drinken. (Ben een minderaar). Wat me opviel en ik er zomaar tussen kom: waarom is Jan1000 zijn smiley verdrietig? Drankgerelateerd? O ja: ik ben verschrikkelijk met d's en t's, dan weten jullie het maar vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ehhh Kirks, was dat een cadeautje van jou;) Hier kunnen we een boom over opzetten hoor, maar niet in de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Nou Cha, Jan wil graag een date heb ik begrepen. Maar het zou leuk zijn als ie, net als Kirky, een foto zou laten zien:D Althans, Janneman, ik hoop dat het daarom is. Hij strijkt wel! Of haal ik er nou een paar door de war? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Bomen planten? Als je niet teveel aan je tuin doet krijg je ze spontaan! Ik wel in ieder geval. Rozenstruiken daarentegen moet ik altijd zelf aanschaffen, edoch ben ik overgegaan op klimrozen - die hoef je niet te snoeien. Want die rozenstruiken van mij - eenmaal gesnoeid met mijn kijk op de struik, want over groene vingers kan ik niet spreken - worden niet zo mooi. Vingeplanten vind ik niet zo mooi:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Die reclame Kirk, dat boompje planten was andere koek. Daar kwam alleen maar oeverloos geouwehoer van, vaak ook nog onverstaanbaar, ja toch? niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: jeannetNou Cha, Jan wil graag een date heb ik begrepen. Maar het zou leuk zijn als ie, net als Kirky, een foto zou laten zien:DAlthans, Janneman, ik hoop dat het daarom is. Hij strijkt wel! Of haal ik er nou een paar door de war?quote> Yep ik strijk, ik zal mijn foto niet tonen, dan wordt het moeilijk kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden