Diesel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Nou allemaal een goeie nachtrust en hopenlijk beter op voor sommige. Jane, honing of anijs blokkies erdoorheen dat klinkt wel heet gezond uit mijn mond, maar ach het wil ook wat, al langer dan 2 weken hier proberen mee te lezen ;-) Maar blijf ut toch vreemd vinden zo met rare gezichtjes en icoontjes dus geen werkelijk beeld van iemand. Misschien is dat het beste , maar toch..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 snap dat je wel veel op je schouders neemt An, maar knap hoor. Zelf moet ik daar niet aan denken , maar zal me onderschrift in elk geval voor je proberen te gaan veranderen morgen, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: witteHee die Janalles ok met je?Is t al wat geworden met het daten?quote> Nee Witte, wanneer kwam je ook alweer langs (-; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Witte nog steeds geen antwoord gegeven?? Hmm.... vast per PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Nee helemaal nie snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Waar is Witte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden