Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Witte Betreft Snoep, ik kan niet voor een ander spreken..... dus ik kan je geen antwoord geven op je vraag ga jij ook de voice kijken? nou...dan ga ik misschien ook wel zijn er ook bitterballen....ik moet nog steeds eten....
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 FLEURRRRRRRRRRRR.....het is hier veeeeel gezelliger gaan we samen the voice kijken (hoelaat en welke zender eigenlijk??) of hebben jullie dat programma niet?
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: jan1000 Originally posted by: ShahireEn Jan999, gewoon niets meer te roken opsteken...komt de eerste ook niet meer zo simpel is het...nu ik nog quote> Sha, je hebt gelijk, gewoon niet meer opsteken, maar....is heeeel lastig.Het lijkt net stoppen met drinken pfffffquote> Jan niet zeuren...wees een vent!! ...uitdrukken en niets meer opsteken
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Oh, 20.30 heb ik nog even...plassen, roken, koffie zetten en misschien broodje smeren. Waar blijft dat broodje kroket??? Hannah!!!!
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Halloooooooooooo dat zijn er 5!! 1 is genoeg hoor, meer krijg ik echt niet op! nou...ik deel ze zo wel uit
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Kirky jou are snel met intinettie
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Hoi allemaal, iedereen aan de kroket en the Voice? Gezellig. Er is veel geschreven vanmiddag! Heb het ff zwaar, daar wilde ik over schrijven maar dat komt dan wel. Jullie zitten allemaal bij RTL 4:D Ik wil ook meedoen, anders gaat het hier mis. En dat WIL ik niet. Tot zo.
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Voor de liefhebbers van The Voice en adb er zitten een paar meningen te geven over The voice op desbetreffende draad
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Jeannet, je kunt gewoon schrijven hoor, je word wel gelezen
bolletje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Jeannet je kunt toch wel schrijven meis, het wordt vanavond gelezen das zeker. Wil je er wat over schrijven?
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Voor wie ook wil we zitten op de draad van The Voice of holland
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Hai Jeannet, ik vind jou toch wel belangrijker dan the voice eerlijk gezegd ik hoor de muziek wel op de achtergrond...what's up? heb je een reden dat je het nu zwaar hebt?
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Lieve AR en Bol, Had een boek geleend in de bieb genaamd "Nou, nog eentje dan"van Mariette Wijne. Het is vreselijk herkenbaar, aangrijpend en confronterend. Misschien kennen jullie of een aantal van jullie dit allang. Ben nog maar een paar hoofdstukken maar ik raakte wel verdrietig en stom genoeg wilde ik het liefste gaan drinken. Terwijl het over mij, jou of ons, te veel gebruikers of alcoholisten, gaat. En tijdens een interview vertelt de geinterviewde over het zich terugtrekken in pijnlijke situaties en dat is precies wat ik ook deed - als kind al - en nu nog. Ik heb zelfs mijn lieve man "de deur uitgezet" als het ware. Omdat ik alleen en ongelukkig was in ons huwelijk. Maar nu mis ik hem vaak, ik zie hem nog wel, en het doet me veel meer zeer dan ik tot nu toe toe wilde geven. Nou ja, nu zit ik dus ook alleen en dat wilde ik toch? Mijn eigen leven in handen nemen en verandering was toch nodig? Sjonge jonge wat een puinhoop eigenlijk. Krotom, ben zeer verdrietig en dan is het de normaalste zaak om je beter te gaan voelen door te gaan zuipen. Maar ik strijd, heb twee grote glazen cassis achterover gegooid en ben ingelogd. En daar ben ik dankbaar voor, dat ik jullie heb gevonden!
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 hee Sha:heart: Nee natuurlijk kan je niet voor een ander spreken dat zou ik zelfs niet eens willen. Ik hoopte alleen te horen of ze wel of niet meer online zou komen, maar not dus... jammer. Doe dr in ieder geval de groetjes en ik hoop dat het allemaal meevalt voor dr
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Hoi Sha, je zat er net ff tussen. Sorry. Dank je wel voor er zijn! Nu ff slikken en ik ga ook naar the Voice hoor. Anders wordt het chaos, t.v. aan en frummen over zware toestanden. Dat lukt ff niet en misschien knap ik er vreselijk van op. Liefs.
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 jeannet, knap geschreven en wat heftig En .. wat herkenbaar. Die stomme rot drank ook. Bah.
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Hee Jeanet voel je niet teveel hoor We chatten op alle draadjes tegelijk en als het jou helpt om van je af te schrijven dan lezen wij wel;)
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Jeannet, ook je eigen keuze om je man 'de deur uit te zetten' zoals je schrijft omdat je je niet gelukkig voelde in je relatie heeft natuurlijk een weg te begaan...je staat er weer alleen voor, je doet het allemaal weer in je eentje ik weet niet hoelang je relatie over is maar je zegt dat je hem mist mis je hem om zijn persoon of mis je hem omdat je nu alleen bent? zelf denk ik dat dit een zeer belangrijk gegeven is... ja, als je echt alleen verder door wil zul je eerst door de puinhoop heen moeten iemand zei wel eens tegen mij dat een scheiding een jaar duurt bij mij klopte het...de scheiding hè.... het is een rouwproces en alleen was ik er al jaren mee bezig.... dus mijn gevoel daarbij was heel anders dan misschien andere die er korter over denken om uit elkaar te gaan
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Ik lees je net Jeannet als jij je er beter bij voelt om liever de voice te kijken moet je dat gewoon doen in ieder geval zijn wij hier ook!!
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: witteIk hoopte alleen te horen of ze wel of niet meer onlinezou komen, maar not dus... jammerquote> Haha Witte lekker ding ....je vult het evengoed in voor me!- maar not dus -of ze komt of niet....ik weet het niet je groeten komen hoe dan ook wel over bij haardat kan ik je wel verzekeren
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Jeannet, ik vermoed dat woorden nu je verdriet niet wegnemen. Goed dat je hier ingelogd bent. Zelf nagedacht of ik de persoon mis of omdat ik alleen ben? Ik denk beide, meer nog de veiligheid en gezelligheid soms. Maar ben wel sterker geworden, en mijn verdriet pas echt gevoeld toen ik Gestopt was met drinken. Toen bleek onbewust de weg vrij voor groei en beetje rust. Maar wel na heel veel verdriet en ongelukkig voelen. En ik denk dat het helpt als je iemand vindt met wie je af en toe samen kunt zijn. Dat zal helpen.
bolletje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Maar we weten allemaal dat als je nu gaat zuipen Jeannet je je maar even (misschien) lekker voelt en daarna zit je met vreslijk rotgevoelens eneen levensgrote kater. En je zal ziet dat, als je dingen opschrijft je toch een hele hoop kwijt raakt. En huil maar want dat is goed, dat lucht op hoor zeker weten maar probeer sterk te blijven. En een goed gevulde maag is goed tegen de trek.
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Hoi Sha, nou ik mis hem om zijn persoon. In mijn eentje rooi ik het wel. Ben en doe altijd zo lekker stoer. We hebben nu een soort van lat relatie. Ik zou ook naar hem toe kunnen gaan, hij weet van mijn adb en van mijn zuippartijen de afgelopen zondagen. Ik mag altijd komen, heb ook de sleutel van zijn huis. Maar hij komt (voorlopig) niet terug. dat is wel zeker. En ook dat doet zeer want ik denk dat we er heus nog wel uitkomen en en toekomst hebben. Maar dat uit elkaar blijven vorolopig is volgens mij ook angst, stel dat het toch uiteindelijk niet lukt. Ja kan niet blijven verhuizen. Nog afgezien van de emoties die dat met zich meebrengt. Soms denk ik ook "wat heb ik hem toch aangedaan?" Maar zelf had hij deze keuze niet snel gemaakt ook al haatte hij mijn drankgebruik en dronkenschap.
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst 21 oktober 2011 Bolletje ik ga niet drinken hoor. En die typefouten komen omdat ik het gewoon niet zie door mijn brilletje. Tranen met tuiten. Het wordt tijd dat er een smartlap komt bij the Voice.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden