Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: AnIk kwek er zomaar tussen door, maar ik ben nu blij dat ik niet mee uit gegaan ben vanavond. quote> da's nou jammer voor Jan999 blijft hij met al zijn chips en borrelnootjes zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: wijfie Originally posted by: Primula Originally posted by: jeannet Originally posted by: JaapDagpact voor deze dagigor:light:Primula geluktBol:P goed gedaan!Ap.Shahire:heart:Jaap;)Jeannet:huh:Jan YESSSSSSquote> Kom me even droog afmelden voor het dagpact.Primula, goed dat je het ook droog hebt gehouden vandaag Igor ook al afgemeld?AR slaapt al,Shahire ook droog toch?Jeannet nog niet gezien?Bol uiteraard ook droog en jaap?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Sha droog, yep!! voor mijn maatjes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: Shahire Originally posted by: AnIk kwek er zomaar tussen door, maar ik ben nu blij dat ik niet mee uit gegaan ben vanavond. quote> da's nou jammer voor Jan999 blijft hij met al zijn chips en borrelnootjes zitten!quote> Haha, jij bent een wakkere Ik ga ook naar bed, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Sha, ik lees je, schiet niet op voor je, problemen met de koppeling? (-; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Heb er een leuke avond op zitten met zoon hier.Madelief ik ben toch verontwaardigd door je "negatieve"berichten steeds.Als jij het zelf niet bent die niet kan of wil reageren ben jij het.Dan door een stalker, dan zal je nog wel een pb sturen,dan moet je weer bijlezen en dan ga je zgn later reageren op anderen....etc etc.Ook "dreig"je steeds op indirecte manier om weer weg te gaan als het je niet zint.Tot nu toe ben je tevreden.Maar wat als er reakties komen die jij niet prettig gaat vinden.Ik denk dat het nu zo'n beetje is dat niemand je meer iets durft te vragen of te zeggen.Stel je voor dan gaat Madelief weg en is het onze schuld.Nu ga je weer miemelen over anderen die tekort gedaan worden door het forum volgens jou.Reageer zelf dan eens!quote> Hannahhhhhhhhhhh fijn dat je een leuke avond hebt gehad met je zoon, koester dat soort dingen maar dat doe je volgens mij wel!!Ik wil ook even terug komen op je reactiedie kan ik helemaal begrijpenik kreeg ook geen reactie op mijn postingdie had ik wel graag willen zien, alleen al om er zelf eventueel weer van te lerendus wat was wijsheid dacht Sha...(denkende:))Madelief leest er vast overheen, of is net uitgelogd, leest het waarschijnlijk niet zover terug morgen...Sha ging een PB sturenwant Sha wil heel graag weten hoe Madelief denkt over Sha haar postingen aan Madelief of ze dat terug wil doen per PB of forumhet maakt mij niets uit...dat heb ik ook laten wetenmaar Sha heeft vanavond niet zomaar ingelogd om te reageren op haar postingdie ik overigens wel kon waarderen!!Ja, was de moeite waard om op te reageren Madelief! ja en je bent natuurlijk geen Sha zonder antwoord terug te krijgen That's me!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: jan1000Sha, ik lees je, schiet niet op voor je, problemen met de koppeling? (-;quote> ????????????????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Aha...film is gedaan Hannah, ik heb helemaal niet het gevoel dat madelief op een indirecte manier dreigt om van het forum te gaan als het haar niet zint. Ik heb ook al helemaal niet het gevoel dat ik niet kan zeggen wat ik wil tegen haar. Bovendien vind ik het nogal frappant dat een aantal hier zich het recht toekennen haar te zeggen hoe en op welke manier ze iets moet brengen. Wat dubbel is want ik durf ook wel eens uit dienen hoek komen. Hopelijk doe ik het dan iets 'beleefder' en niet zo aanvallend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: wijfieJan, toppie Ik ga voor vandaag, ik wens iedereen welterusten en hoop dat Jaap en Jeannet zich nog droog komen melden vanavond.Welterustsen en tot morgen quote> Wijfje dank jij ook en slaap lekker tevree xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 djezus....weer tig verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: Shahire Originally posted by: jan1000Sha, ik lees je, schiet niet op voor je, problemen met de koppeling? (-;quote> ?????????????????????????????????????????????????quote> Was een onderkilootje! Hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Oh ik zag net er was al gereageerd! Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Slaaptijd. Maar goed ook, krijg de zenuwen van jullie Zal aan het gebrek liggen Laters Mups :lops; Teveel , laat nog eens wat van je horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Gebrek Fleur?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Sha ook een dikke roos voor jou.Je zegt het moeilijk te hebben, ik weet niet waarom.Is ook niet zo nodig.Hoop wel dat je gauw weer lekker in vel gaat zitten.Afscheid nemen van je werk en je groep kan er behoorlijk inhakken.quote> Sha overleefd alles...ben ik voor in de wieg gelegd en qua werk...clienten gaan me echt aan mijn hart, nog 6 over (+2 crisis)dat vind ik heel erg...hebben nog geen nieuw onderkomenik mag dan wel in de psychiatrie zitten maar we hebben het wel over mensen!!zoals jij, ik, wij...wie weet hier? mensen!!en om die zo achter te laten voelt niet okemaar ik ben maar een poppetje in het geheelik kan niets veranderen aan de plannen van hogerhanden dat voelt heel ... (vul zelf maar in, 3 letters!!)so be it maar ik trek nu een lijn, een streep met mijn oude afdelingik moet welop naar een nieuwe afdeling waar ik mijn hart en ziel in ga leggenen grotendeels hebben de leidinggevende mijn gedachte zover gebrachtda's best wel jammernou ja, live goes on (zullen we maar zeggen)morgen laatste dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Sha, you is toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Dank je Hannah Er schoot me net een hele andere gedachte nog te binnen voor Madelief uiteraard vanwege haar posting vanavond * en wie mis je ook van de 'vaste' kern* ? (of hoe zeg ik zoiets...) maar dat is aan mij om daar achter te komen moest het gewoon even zeggen maar daar kom ik nog wel achter... en ik las vanavond iets over .....(puntjes) 1e= ...lees de zin op een bepaalde manier, je kunt er invulling aan geven 2e= ...pukkeltjes die ik hier kwijt wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Kusje dan? Bij deze ..... Mmmhmmmhmmmmm smaks. Borrie lekker slaapje doen, ik waak wel over je xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Oke oke is goei nog ene dan :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Borrie ,slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Zo de keuken is oranje geworden en er hangen opeens gele gordijnen. Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Beetje vrolijkheid erin voor de winter dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Ben benieuwd hoe het met Jaap zijn schilderwerk is verlopen............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Welterusten bor, ik ga het ook niet laat maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden