PROUD2BME Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Zoooooo daar was ik weer! PPFFFFFF!!! Ik dacht net,kom ik ga m,n bed maar eens uit proberen te komen, zogezegd zo gedaan,bad genomen en dacht....kom laat ik even naar buiten gaan! Frisse lucht doet goed,loop ik meteen even naar de supermarkt! PPPPPPFFFFFFF SLECHT PLAN! Werd ineens helemaal rillerig,stond te shaken op m,n benen,begon meeega te zweten,koud zweet echt niet normaal. Ben maar gaan zitten en heb paps gebeld of hij me op kon halen! Toch maar weer m,n bedje in! Bah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 heb ik geen geld voor Fleurtje ( schuldhulpverlening he?..ik heb weekgeld en daar red ik het net mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 sorry dat ik trouwens zomaar binnen kom denderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Oei, dat is waar ook Lenie. Sorry was het vergeten.. Ken je niet iemand die een fiets kwijt wil ofzo? Anders heeeeel lange wandelingen maken maar kan me voorstellen dat dat ook niet echt alles is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 nou ik ga toch echt niet helemaal naar de andere kant van de stad lopen om een bakkie koffie hoor. maarja...het is even zo'n dagje. ik ga nu wel naar de supermarkt lopen..( 10 minuutjes) de mannen willen graag pannekoeken eten vanavond. dus hopsa......even de zinnen verzetten. tot straks..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 hihihi...feestje was in dezelfde Flat Jopie...dat was wel even fijn. en ja hoor meis..raap mezelf weer bij elkaar...straks ook nog lopen met de honden. ( goh wat zal ik een conditie krijgen..nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 dat is zo geregeld hoor Jopie, maar dat doen we niet he? ( heb 2 jongens van 18.) wel netjes houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Zolang je niet valt bij het binnendenderen is het totaal geen probleem toch Lenie Yaja! Je bed in jij!! Jopie , shake it babe Ik hang maar ff hier. Niet zo een fijne dag.. Je kent ze wel. Gisteren naar therapeute. Kwam niet zo goed aan. Ben heel goed in het analyseren van mijn eigen gedrag maar op één of andere manier maak ik een ommetje rond mijn gevoel. Moeilijk uit te leggen. Spoken. Om mijn dag helemaal goed te beginnen werd ik onderweg naar het werk uitgescholden door de pa van dochterlief. Hij ziet er heel slecht uit. Te hangen aan het tramkotje...van ver te roepen en te schelden. Nou...had vast weer wat op. Spijtig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 En toen werd het stil Lytse, hopelijk gaat het al iets beter met je . Met zo ziek te zijn vielen er ook een aantal afspraken weg toch? Vorige keer had je het daar niet zo gemakkelijk mee (als ik me het nog goed herinner) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Toemtoemtoemtoemtoem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Hey die bor Hoe ist ie daar? Stil hé..hopelijk ligt het niet mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 ik was er ook! geinstalleerd in bedje met laptop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 He die Fleurie!!! Ja ik doe ook wel eens iets hier in huis, al gaat het niet echt lekker met een knallende hoofdpijn! Maar ik was dus even bezig, voor jou blijf ik nooit weg hoor! Trouwens, voor niemand nie!!! Erg als je je ex zo ziet lijkt me. Ya, van harte beterschap hoor!!! Mijn kind komt zo, dus ik moet even wat orde in de chaos scheppen. Will, je bent toch niet vergeten om stillekes een nachtkusje te geven he? Lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 ik zie dit niet als negatief hoor...meer als een opbeurend geintje. zo boodschappen in huis... heeft iemand nog schopjes in de aanbieding?...moet nog stofzuigen en dweilen...en 4 wassen opvouwen. maar de afwas is gedaan...hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Akelei, ja zo een ben ik er ook. Het zal wel verslavingsgevoelig zijn. Maar ik denk dat het een onderliggende 'leegte' is of 'een ongelukkig' zijn of 'een niet geliefd voelen' is. Eigenlijk denk ik dat DAT de kern van het verhaal is. Ik ben nu aan mijn laatste verslaving aan het werken. De drank. Ik weet niet wat het moeilijkste is. Dat kan ik pas zeggen als ik van de drank af ben en dat duurt wel een tijdje en dat maakt het dan weer moeilijk denk ik. En trouwens, blijf gewoon lekker hangen, voel je niet schuldig. Doe alles wat je maar wilt als je maar niet drinkt. Daar ben ik ook al een tijdje mee bezig en ben inmiddels MEGA lui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Misschien dat het wel stabiliseert na een tijdje Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 mijn vorige post ( eerste zin) is voor Kirky...vergat te quoten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 @An...ik ben je helemaal vergeten om je te feliciteren!!!! Gefeliciteerd met je kleindochter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Originally posted by: Lenieik zie dit niet als negatief hoor...meer als een opbeurend geintje.zo boodschappen in huis...heeft iemand nog schopjes in de aanbieding?...moet nog stofzuigen en dweilen...en 4 wassen opvouwen.maar de afwas is gedaan...hihihiquote> Lenie, wil je schopjes van mijn naaldhakken of van mijn laarzen???Hup Hup gaan met die banaan!!Hou je goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Lenie, hee dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 akelei, sporten helpt heel erg! geloof me, helpt met alles.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Ook tegen de griep Toine:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Originally posted by: Madelief Originally posted by: Lenieik zie dit niet als negatief hoor...meer als een opbeurend geintje.zo boodschappen in huis...heeft iemand nog schopjes in de aanbieding?...moet nog stofzuigen en dweilen...en 4 wassen opvouwen.maar de afwas is gedaan...hihihiquote> Lenie, wil je schopjes van mijn naaldhakken of van mijn laarzen???Hup Hup gaan met die banaan!!Hou je goed he? quote> dank u dank u...de stekker van de stofzuiger zit al in het stop contact.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Inderdaad vree lastig Madeliefje maar kan er weinig aan veranderen. Toch weegt het elke keer een beetje. Vooral als ik al niet echt lekker in mijn vel zit. Maar het zal de laatste keer niet zijn dat ik hem tegenkom of dat ie loopt te roepen naar me. Ben alleen bang dat ie ooit letterlijk in de goot ligt, dood. Op deze moment is dat zelfs niet zo ondenkbaar. Hmmm...tja....prrrrrrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Hmmmmmmmmm...chocolade Heb je zoveel verslavingen dan akelei? Ik poetste enorm veel in het begin, nu is dat weer verdwenen. Ook at ik enorm veel chocolade en dronk veel cola. Dat is ook weer een pak geminderd. Kan zijn dat je overmatig gebruik na een poos terug op normale stand komt te staan toch? En ondertussen kan je je dromen waar maken Ik ben ff soep gaan eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden