Beate Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 lieve vrienden, ik ga naar bed. Morgen sta ik weer voor de klas. Toch wel leuk om hier weer eventjes te komen. Daag!! succes een ieder met zn strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Beate , ik wist dat je lerares was, chapeau hoor Kirky, let's be very carefull out there. Ikke ga slapen, zooo moe. Zware dag, weinig slaap and many things to come. Nighty night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2011 Weltrusten allen, hier zo te bed. Ik had ex lang aan de lijn en heeft me al twee keer afgewezen en is nu opnieuw ah hengelen, ze kan nie goed tegen alleen zijn en in onze relatie was dit toch wel goed en dat was toch wel fijn etc. Ik hou me op de vlakte en ben rustig, maar als ze ophangt dan wil ik wegzinken met alcohol in droomwereld die even alle pijn en twijfel wegneemt. Om morgen toch dubbel klote weer op te staan. Dus we doen het niet. Even teruglezen, iedereen al afgemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Carmen, de weg naar een nieuwe job: A cv op orde brengen B Sollicitatiegesprekken trainen C Veel solliciteren om daar handig in te worden en feedback vragen achteraf wat je beter kunt doen. D Zelfvertrouwen kweken is essentieel, kirky zij ook al iets in die richting. Je mag een pb sturen aan me en dan wil ik je helpen. Met 27 heb je een perfecte leeftijd en vergeet niet dat de meeste hoger opgeleidde mensen pas vanaf hun 30e gaan werken, ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: kirkyéén heel groot positief verschil dat ik direct merkte .'s morgens achter het stuur zitten zonder ''de angst'' aangehouden te worden en net boven de 0.5 te zitten aan restalcohol .quote> nou sorry, dan ben je toch triest bezig.ik ben ook een taxi chauffeur, maar zo diep was/ ging ik niet.er is/ zijn verantwoordingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 ja ik heb weer een slaaploos nachtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden