Spring naar bijdragen

Zondag 30 oktober

Lenie

Aanbevolen berichten

*Als we nou een strenge winter krijgen wilde ik een try-out doen en de koelkast/vriezer uitgooien en de boel buiten in koelboxen of koeltassen zetten. En niet teveel in huis halen scheelt ook.

Gewoon - omdat het kan!*

Strenge winter moet de CV hoger, toch.

Kan je het in extra gas stoppen.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik hoop dat het hiernaast stil blijft vanavond. Ik hou mijn hart vast. Mijn Turkse buurman heeft sinds 3 maanden een nieuwe vrouw, uit Turkije gehaald. Tegen haar zin ook nog. Het is best een pittige tante maar wat er allemaal gebeurt hiernaast wil je niet weten.

Iets meer dan een maand geleden, lag ik in coma van de drank waarschijnlijk, is de politie geweest - 3 wagens - en hebben hem meegenomen.

Vanochtend eerst ns gegoogled en het nummer van Stichting Huishoudelijk Geweld opgezocht. De eerstvolgende keer dat het weer herrie in de tent is en ik duidelijk hoor dat hij haar wat aandoet ga ik bellen.

Op de site stond dat hij voor minstens een week een huisverbod kan krijgen. Wat een rust zal dat geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen!

kom me even droog afmelden, heb me aan mijn plan gehouden, gewerkt, sauna en daarna naar de AA, man wat had ik een zin om te drinken!!! N zou vanavond als ik thuiskwam van AA spullen komen ophalen, maar kreeg smsje dat ie zich bedacht had en andere keer komt, en hoppa,meteen die gedachte van ''bier halen'' is toch niet te geloven, kom ik net van de AA, mijn gedachten ''sporen'' echt niet, snel een refu geslikt, want zat ook alweer te denken om morgenmiddag na mijn werk te gaan drinken, het is wel heel lastig de laatste tijd, baal als een stekker daarvan, maar.... NIET GEDRONKEN :D

welterusten allemaal :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby - harstikke goed van je voor vandaag en morgen dapper stand houden.

Akelei - deze week weer een nieuwe ronde!

En voor iedereen die het moeilijk heeft veel sterkte.

Is het zinvol om een herinneringsbriefje met een aantal nare gevolgen die gebeurd zijn (persoonlijk dus, waarvan je echt niet wilt dat het nog eens gebeurd) te schrijven en dat te pakken als dergelijke gedachten opdoemen?

Is maar een ideetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt hoor SoWhat, N is een hele grote trigger voor me, maar kan ook zijn dat ik er 1 zoek he, het is mijn eigen onzekerheid, als ik wat meer zelfvertrouwen zou hebben, dan kan niemand me raken, N niet, buren niet, niemand niet, dus daar wil/moet ik aan gaan werken, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je tegen de muur staat Jaap, ziet niemand je ni eens :D

Laat me denken aan mijn pa..Toen ik nog thuis woonde moest ik zelfs toen al soms 's nachts naar het toilet. Slaapdronken een verdiep naar beneden. Stond mijn pa heel stil in het deurgat te gniffelen tot ik tegen hem aanliep en ik het bijna in mijn broek deed van de schrik..

Wakker was ik dan wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, of een positieve motivering om niet te drinken - is misschien beter.

Moet denken aan het boek van Louise Hay - wel schreeuwerig Amerikaans maar goed - en affirmaties of mantra's. Maar die moet je hardop uitspreken - het liefst voor de spiegel.

En er mogen geen nieten, nooiten of andere "negatieve"woorden in voorkomen.

Ik heb vaak:Ik, mijn naam, laat al het goede tot mij komen.

En het werkt, want dan krijg ik weer een cadeautje of ik kom weer goed weg ergens mee.

Dus bijvoorbeeld: Ik, naam, kies ervoor om vrolijk, fit en helder door het leven te gaan.

Ik laat de gedachte aan drinken los. Alles is goed in mijn wereld.

Of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx :)

ja ik vindt de weekenden ook niets Wijffie, en dan werk ik nog een gedeelte van de zondag! maar vandaag ben ik toch maar doorgekomen, wat wel jammer is dat ik toch leuke dingen doe, sauna, AA, maar er door die rot trek niet echt van kan genieten :angry:

maar goed, ook dat gaat nog komen, hoorde ik vanavond bij AA

can't wait :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond Fleur, Gaby, Jaap, Jeannet, Kirk, Myriam, Wijfie.

Ik ben weer thuis na een gezellige dag (ben bij Will (mijn vriendin) thuis geweest)

En ga nu zo zonder alcohol natuurlijk naar bed.

Morgen ben ik dus 4 weken zonder alcohol, een echte mijlpaal weer voor mij waar ik bijzonder trots op ben.

voor nu alvast welterusten:lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...