AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Wat heb je dan gegeten Madelief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goede avond luitjes, Eks en Yajala: proficiat! Wat een mijlpaal! Hier niet zoveel te melden, had wel een MM (moeilijk moment), maar ben gaan koken. Ik kwam erg moe uit mijn werk, er gebeurde van alles vandaag. En ben er zelf nogal van onder de indruk dat ik gisteren mijn ontslagbrief heb ingediend. Beetje veel dus, vandaar de trek denk ik. Nu eerst even beter bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: MupkeLekker he Bol. Ik had boer'nkool met speklapjes. Jaaaaa ook zo ontzettend lekker hé? Heb je wel eens gepanneerde speklapen gegeten? Zal dat weer eens gaan maken binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Zou ik het bijna vergeten: Eks en Yaja :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Nee, gepaneerde speklapjes ken ik niet. Brrr, lijkt me ook helemaal niet lekker. Heintje 2 vertrekt nu ook echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goeie avond An. Hoe is jouw dag verlopen? Ook een beetje kunnen genieten van het lekkere weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ik ga even boodschappen halen tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 AR tot straks, Bolletje, ik had een rustig dagje. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ik wilde vandaag mijn ramen gaan zemen An, maar dat is er niet van gekomen. Heb wat gepoetst vanochtend, boodschappen gedaan en vanmiddag lekker op m'n gemakkie zitten gamen. Daar word ik altijd erg rustig van. Ik heb een prima dag gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoWat heb je dan gegeten Madelief?quote> Sorry, ik had even telefoon, maar ik heb dit gegeten; http://nl.wikipedia.org/wiki/FrittataMaar dan zonder pasta of aardappels.Toch errug lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Hallo frummers! Net nog even wat verenigingswerk gedaan, ja ja ook dat doe ik er nog bij en ik heb nog een berg liggen! Ai. Zit steeds hier op het forum dus ik doe er niet zoveel aan:P Kwestie van prioriteiten stellen denk ik dan maar. Heb Durum gemaakt van zo'n kant en klaar pakket alleen in dit geval met tortilla's want de Durum koeken had ik al weer gebruikt. Ben wederom niet overtuigd in ieder geval. Dus de kant en klaarpakketten loop ik voortaan weer vrolijk voorbij! Dus iedereen weer het buikje rond en op naar een gezellige avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Tevens zinvol! In ondersteunende zin naar degenen die het moeilijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Madelief, een soort quiche dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Hoi An, ben ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 AR, mooi, ik zat al te wachten. En wat schaft de pot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 ik zit nu aan de after eight, maar dan van de ldil:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ik heb al gegeten An voordat ik naar de winkel ging. en ik had gehaktbal met broccoli en gebakken aardappelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 ja dat klopt Akelei heel veel vocht uit spinazie, witlof is ook zo iets nattigs maar ook heel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoMadelief, een soort quiche dus?quote> AR, Ja maar dan zonder deeg. Het vult heel goed, en het is zonder verkeerde koolhydraten.Zoals ik al en keer hebt verteld, eet mijn vriend volgens de methode van Montignac.Ik doe meestal mee, maar soms lust ik toch wel rijst, pasta of een aardappel.Dus ik doe half mee.Toen ik een relatie kreeg met mn vriend, woog hij 20 kilo zwaarder dan nu. Dus het werkt wel. Ook sport hij elke dag een uur.Dat kan ik niet, ik vind sporten echt helemaal niks voor mij.Toch moet ik wel iets gaan doen.Ik ben in een paar maanden tijd toch 4 kilo aangekomen, en dat vind ik niet leuk!Oke, mijn BMI is nog steeds oke, maar ik wil niet steeds aan een maat groter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Madelief als je stopt met alcohol zijn die 4 kilo er zo af dat verzeker ik je, en je kunt eten wat je wilt hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 op de foto die bij jou bericht stond leek het een quiche, maakt verder niet uit als het maar lekker is en ik ben gek op ei en omelette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Hoe is het met jou An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Wie is ER Akelei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Oke Akelei, maar dan snap ik de sultana`s nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoop de foto die bij jou bericht stond leek het een quiche, maakt verder niet uit als het maar lekker is en ik ben gek op ei en omelettequote> AR...ja lekker....maar geef mij maar een stampotje hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden