Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Lekker he Bol. Ik had boer'nkool met speklapjes. Avond allen AR. heb je je sinasappel al op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 mijn aanrecht staat ook nog vol Akela Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 ha mupseflups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ha janepeen Gaat eens gauw afwassen jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ha ik kom ff mee hangen hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Klopt het dat ik Albertina al een paar dagen mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 ik heb zo'n apparaat mups ga die vanavond wel eens inruimen als ik nog puf heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Gister was ze er meet één zinnetje geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 nee Mup geen sinaasappel gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: jane4Gister was ze er meet één zinnetje geloof ik.quote> Dat klopt. Maar dat was niet zo'n vrolijk zinnetje dacht ik. ALBERTINA!!!! Kom terug alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmonee Mup geen sinaasappel gehadquote> Je moet wel goed voor jezelf en voor dat goddelijke lijf (:$ )van je zorgen he. Of niet Jane? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 vanmorgen 8.18 wel vrolijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 ik heb er nog twee (sinaasappels) dus straks maar eentje dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Er zal toch niks met Tientje zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 `k zal mijn best doen Mup:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: jane4vanmorgen 8.18wel vrolijk!quote> Dat heb ik gemist. Meestal sla ik de ochtendpagina over. En Snoepje, waar zit die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 ik denk thuis:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 je lijkt moeder de gans wel een beetje Mups:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: jane4ik denk thuis:)quote> Oh echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Zo heeee ik zit vol!!!!!!!!!!!!!!! Maar het was lekker!! Helaas geen boerenkool hier, manlief lust dat niet! Dus gnif gnif, als hij niet thuis eet, wat denk je wat er op mijn menu staat???? JUIST! Boerenkool met lekkere worst van de ameH!! Met een kuiltje jus!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: jane4je lijkt moeder de gans wel een beetje Mups:Dquote> Als je daarmee bedoelt dat ik een stevig achterwerk heb. Dat heb je mis, dame!!! Zo tv-time. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Mijlpalers, van harte gefeliciteerd. Het kan echt, een fijn leven zonder drank. Met ups en downs, dat wel. Gewoon het leven. Ga goed meiden, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 jammie Madelief en mijn sauna roept me ik kommmmmmmmm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 met Mups en downs? ha bammie vroeg net naar je op thema's zeker een beetje telepatisch jij. nu echt weg Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Mijn gedachte is dat er een aantal het erg moeilijk hebben op dit moment! Daar zal ik nu een kaarsje voor aansteken. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden