fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ik ben weer een deeltje van het verhaal kwijtgespeeld maar hoe komt het dat je onslag hebt genomen Primula? Wou er gisteren of was het eergisteren ook al vragen maar toen ik bij de laatste blz was, was ik het weeral kwijt... Mups :lops; Eten...njammie...hoe vettiger hoe prettiger zeggen ze hier. Will gaat aan kindjes beginnen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: borretjeEks en Ya; Gefeliciteerd dames., met jullie jaar!ook van Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: fleurtjeWill gaat aan kindjes beginnen??? quote> Ik zit al sokjes te breien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: MupkeKomt ze nog net binnen. Dag Fleur. Stop je de slingers ook in je doosje?(klinkt wel raar) quote> Slingers niet hé...die hang ik lekker op. Zorgt voor wat sfeer hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Maar ik ging slapen. Echt nu. Dagggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Kan jij breien???? Dank je Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Mupke en Primula, welterusten:lips: Deze drogerd gaat er ook zo in anders is het straks weer na middernacht voordat het licht uitgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 zo hee Lytse wat een slimme slingeraar ben jij zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Mooie dromen Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 slaap wel Heintje2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 :musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose::musicnote::heart::light::rose: Genoeg Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 en droge jeannet ook:lips: en jullie ook:lips: lekker even lezen en L&O kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Truste Hei... ehhh Muppie:D:lips: Jane ook dan maar:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Lieve Fleur, Gefeliciteerd met je 8 maanden! Geweldig!!! Je bent een kanjer! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 AR...grrrrrrrr..jij tijger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 truste Mup:lips: truste Jeannet:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 BelleFleur, ik hoop in februari 65 te worden, dus ga met pensioen. Omdat het financieel voordeliger is een maand voor je 65 te stoppen moest ik een ontslagbrief inleveren. Heeft wel impact, want ik heb zo goed als mijn hele leven gewerkt.. Ik stop voor de kerst.. Brrrr en toch heb ik erook wel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ben der nog even hoor. Met al die slingers en vrolijkheid voor Fleur, veels te gezellig nu even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Primula, dat is toch een fijn vooruitzicht? Als iedereen in januari weer aan de slag moet kan jij je nog lekker omdraaien. En gezellig de filemeldingen luisteren als je toch vroeg wakker bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Heintje is stiekum ook nog niet weg en PrimaDonna kan ook niet wegkomen zie je wat jullie doen Witte en Fleur jullie werken op ons als een magneet. hup stroom eraf truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Dank je lieve Lytse . Hoop dat het iets beter met de pijn gaat daar? Wow spannend Primula en beetje beangstigend ook. Ze spreken altijd over het zogenaamde zwarte gat. Bij mijn pa heb ik het nooit echt gemerkt en hij was ook een werkpaard. Het ligt denk ik ook een beetje hoe je er tegenaan kijkt denk ik. Ooohhhh zalig..lekker doen waar je zin in hebt! Alle tijd om dingen te doen die je leuk vind. Kan me wel voorstellen dat het een serieus keerpunt is in je leven maar dat vind allemaal zijn weg wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ya, Wat heb je een mooi stuk geschreven over wat het jaar niet drinken je heeft gebracht. Een aanmoediging voor ons allemaal. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Lees ze en truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 I:heart:to be a magneet:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ook ik ben er nog... Alleen mijn oogjes gaan dichtvallen!!! Huh??? Misschien bedtijd voor Madelief? Wat ik heel frapant vind dat er over een tijgertje werd gesproken! Zo word ik al genoemd sinds mijn 2e jaar! Ook mensen die me niet kennen van vroeger noemen me zo! Gek he? Toch bijt ik niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden