Diesel Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goeie moggeuh, friemmels, frummels en frutters. Welkom in de ochtend van deze nieuwe dag, neem koffie of thee als je dat wilt om wakker te worden. Wel wordt aangeraden als je wilt roken om dit binnen te doen , behoorlijk fris buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 O ja Bor gefeliciteerd joh, weer een jaar wijzer ;-), fijne dag en verwen jezelf maar eens goei!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 ~~~~~~~~~:present:~~~~~~~~~:present:~~~~~~~ Bor, van harte meid. Wens je een goed nieuw jaar toe! En natuurlijk goedemorgen frummers. Lekker bakje Diesel!. Maarru.... we gaan dus NIET binnen roken he? Dan springt Igor uit haar vel en je wilt niet weten wat voor bende dat gaat geven. Tis trouwens helemaal niet koud buiten: 9,5 graden en geen wind in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 :light: borretje van harte gefeliciteerd goeienmorgen yvonne en de rest die nog komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 goedemorgen fibo en Snoep. Leuk dat je er weer bent Snoep Ik duik snel de douche in want moet vroeg beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 goede morgen frummels. Borrie van harte gefeliciteerd maak er een schitterend droog jaar van :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 lekker een bakkie koffie en als jullie perse moeten roken dan wel buiten he ik ga niet in jullie stank zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goedemorgen Bor Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ik lust wel een stuk staart eigenlijk, mag ik hem al aansnijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 goedemorgen, niets te melden niet vrolijk nergens zin in ga zo toch trainen en daarna hardlopen aha dus toch wat te melden groeten cyaankali:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Rustig moar Igor, Von waarschuwde me al, ben al blij dat je nog in je vel zit, of je niet gebrand hebt ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Igor, groot gelijk, laat die paffers maar lekker buiten kleumen. Ik heb geen zin mijn eetlust en frisse lucht te laten bederven door een paar sigaretjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 oke oke ik ga al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Als ik buiten sta ruik ik de fabriek en de auto's, zo fris is het hier niet meer. Vroeger stond hier ook nog de gelatinefabriek. Dat terrein lag altijd vol met kadavers. Als de zon er een beetje op scheen begon dat toch te ruiken. Je zou er vegetariër van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Of je neemt een glaasje fris, zijn wel heel veel soorten in hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Hihi... ik denk dat we Tactive maar om een overdekt stukje voor de rokers moeten vragen. Nadat ze de douches hebben uitgebreid dan natuurlijk. Tot zolang komen jullie maar hier in de achtertuin voor het rokertje hoor, geen stank, meestal lekker uit de wind, gezellig. Pfff, en dan mis ik Sha nu best wel, deed vaak even samen een pafke met haar bij de achterdeur. Sha, als je dit leest: Lui, ik ga er vandoor. Jullie lekker smikkelen van Bor's taart vandaag. Bor, hoop dat je gewoon toch een fijne dag hebt. Laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Nou van mij hebben jullie voorlopig geen last meer, als jullie rond een uur of vier de ramen even tegen elkaar open zetten zou ik dat wel prettig vinden. Ik hou niet zo van zweetluchtjes als ik thuis kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Mooi dag, zou bijna vergeten dat ik aardig ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Ja maar Jaap bij alles wat jij dus door de buitenlucht ruikt en binnenkrijgt is dus erger dan een paar peukies. Maar ik ga of wil hier zeker geen discussie over hebben hoor. Was gewoon maar een opmerking, want vanochtend vroeg 4.30 vond ik het hartstikke koud buiten. Trouwens binnen ook en kon maar net de verleiding weerstaan om niet opnieuw me bedje in te kruipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 dit zei snoepje gisteren, hier worstel ik ook mee nog lange weg te gaan brrrr ga douchelen De laatste weken veel na gedacht En tot de conclusie gekomen dat ik me eigen echt moet veranderen Toen ik stopte met drinken,dacht ik dat ik gelukkiger zou worden Dat ik een heel ander leven zou krijgen,maar dat is niet zo Slaap nog steeds heel slecht en ben niet gelukkiger geworden Ben heel veel sacherijnig omdat ik me eigen zielig vind zonder alcohol En vind haast niks meer leuk En dat ga ik veranderen,want ik wordt een zeikerd en moet uit die slachtoffer rol Het zou niet altijd lukken maar ga het wel echt proberen Me eigen minder alles aantrekken en niet altijd alles perfect ook willen Een nieuwe weg inslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goede morgen allemaal, Vandaag dus 1 maand voor mij, en dat voelt heeeeeel eeeerrrrggg lekker hoor Borretje;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon:;):heart::light::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Ach Jaap hier altijd wel weer raampjes open hoor, want schone boslucht maakt het dan ook weer snel dat je het niet meer ruikt hoor. Ach Von mobiel rookplekkie maken, heb nog wel caravan hier staan die daarvoor dienst kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 hoi bor gefeliciteerd, mag ik vragen hou oud je bent geworden? en ga je nog iets leuks doen? stukje taart voor mij? groeten toine:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goedemorgen, Borretje van harte met je verjaardag en ook nog met het 4 weken droog zijn AR jij ook gefeliciteerd met een maand alcoholvrij, prima gedaan. Het laatste over waterbedden: ze zijn wel degelijk elektrisch verstelbaar, heb ze zelf ook. Naar Lichtgewicht watermatrassen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Top hoor AR, fijn dat je jezelf ook fijn bij voelt, wordt bijna jaloers op je. Dat had ik ook wl gehoopt na een maand, maar valt vies tegen, maar goed wat niet is kan nog komen. Net zoals ik hoop eens de drank/drang in de hand kan houden volgens me eigen afspraken, maar die tijd is er helaas nog lang niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden