Spring naar bijdragen

Donderdag 3 november

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:present:~:rose:~:sun::)~:heart:~:D~:present:~:rose:~:sun::)~:heart:~:D:present:~:rose:~:sun::)~:heart:~:D~:present:~:rose:~:sun::)~:heart:~:D:present:~:rose:~:sun::)~:heart:~:D~:present:~:rose:~:present:

Bor, van harte meid.

Wens je een goed nieuw jaar toe!

En natuurlijk goedemorgen frummers.

Lekker bakje Diesel!.

Maarru.... we gaan dus NIET binnen roken he?

Dan springt Igor uit haar vel en je wilt niet weten wat voor bende dat gaat geven.

Tis trouwens helemaal niet koud buiten: 9,5 graden en geen wind in de tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik buiten sta ruik ik de fabriek en de auto's, zo fris is het hier niet meer.

Vroeger stond hier ook nog de gelatinefabriek. Dat terrein lag altijd vol met kadavers. Als de zon er een beetje op scheen begon dat toch te ruiken. Je zou er vegetariër van worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi... ik denk dat we Tactive maar om een overdekt stukje voor de rokers moeten vragen.

Nadat ze de douches hebben uitgebreid dan natuurlijk.

Tot zolang komen jullie maar hier in de achtertuin voor het rokertje hoor, geen stank, meestal lekker uit de wind, gezellig.

Pfff, en dan mis ik Sha nu best wel, deed vaak even samen een pafke met haar bij de achterdeur.

Sha, als je dit leest: :heart:

Lui, ik ga er vandoor.

Jullie lekker smikkelen van Bor's taart vandaag.

Bor, hoop dat je gewoon toch een fijne dag hebt.

Laterrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar Jaap bij alles wat jij dus door de buitenlucht ruikt en binnenkrijgt is dus erger dan een paar peukies. Maar ik ga of wil hier zeker geen discussie over hebben hoor. Was gewoon maar een opmerking, want vanochtend vroeg 4.30 vond ik het hartstikke koud buiten. Trouwens binnen ook en kon maar net de verleiding weerstaan om niet opnieuw me bedje in te kruipen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit zei snoepje gisteren, hier worstel ik ook mee

nog lange weg te gaan

brrrr ga douchelen

:o

De laatste weken veel na gedacht

En tot de conclusie gekomen dat ik me eigen echt moet veranderen

Toen ik stopte met drinken,dacht ik dat ik gelukkiger zou worden

Dat ik een heel ander leven zou krijgen,maar dat is niet zo

Slaap nog steeds heel slecht en ben niet gelukkiger geworden

Ben heel veel sacherijnig omdat ik me eigen zielig vind zonder alcohol

En vind haast niks meer leuk

En dat ga ik veranderen,want ik wordt een zeikerd en moet uit die slachtoffer rol

Het zou niet altijd lukken maar ga het wel echt proberen

Me eigen minder alles aantrekken en niet altijd alles perfect ook willen

Een nieuwe weg inslaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Vandaag dus 1 maand voor mij, en dat voelt heeeeeel eeeerrrrggg lekker hoor

Borretje;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D;):present::P:heart::rose::light::):moon:B):sun::musicnote::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top hoor AR, fijn dat je jezelf ook fijn bij voelt, wordt bijna jaloers op je.

Dat had ik ook wl gehoopt na een maand, maar valt vies tegen, maar goed wat niet is kan nog komen. Net zoals ik hoop eens de drank/drang in de hand kan houden volgens me eigen afspraken, maar die tijd is er helaas nog lang niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...