Carmen Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Borretje ik denk dat ik je wel snap. Jij hebt al genoeg te dragen van de gevolgen, je hebt al straf genoeg. Het is helemaal niet helpend als anderen je dat telkens inwrijven. Daar komt denk ik bij dat elke moeder die flink drinkt en daardoor hoe dan ook haar kind beschadigd, de kans had gehad dat er een instantie had ingegrepen. Bij jou is dat gebeurd en bij een hele hoop moeders niet. Ben jij dan slechter? Ik vind van niet. Je werkt aan jezelf ik vind dat je trots op jezelf kan zijn. Ik ben het wel op jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Rouwen over het verleden Doe ik elke dag op één of andere manier maar dat hoort bij het beter worden. Niet meer op een hoopje gooien en de deur dichtslaan maar met beetje per beetje stukje sorteren, bijhouden en weggooien. Ben ik niet zo goed in, hamster graag. Ik analyseer veel, ben goed getraind in het opmerken van maar ik voel niet graag. Kanaliseren lukt me niet zo goed. AD en therapie moeten daarbij helpen. Kusje voor Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: snoepjedoor deze discussie over kinderenging ik gelijk denken wat ik allemaal verkeerd heb gedaandaar wordt je niet vrolijk vanmaar ik weet het allemaal wel en ben er gewoon klaar meeniet me eigen meer mee laten sleuren en blijven hangenwat geweest is.. is geweestquote> Zeker weten Snoepje!Wat geweest is geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 nu kan je er voor zorgen dat je morgen niet nog een stukje vervelend verleden hebt een open deur dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 en het grootste kado voor me kinderen is ...dat ik niet meer drink en nu gaan we allemaal poetsen en jij gaat kuisen brillie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goe bezig wijfie!! Als je je er helemaal opgooit kan het alleen maar lukken..en dat is echt zo. Voor jou een fris en laat ik niet zien dat je blijft hangen na afloop Dadelijk naar huis met die handel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Nee ik kuis vandaag niet Heb ik eergisteren al gedaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: fleurtjeRouwen over het verledenDoe ik elke dag op één of andere manier maar dat hoort bij het beter worden. Niet meer op een hoopje gooien en de deur dichtslaan maar met beetje per beetje stukje sorteren, bijhouden en weggooien.Ben ik niet zo goed in, hamster graag.Ik analyseer veel, ben goed getraind in het opmerken van maar ik voel niet graag. Kanaliseren lukt me niet zo goed.AD en therapie moeten daarbij helpen.Kusje voor Fleur quote> En een hele dikke zoen van mij.Hier herken ik mezelf volkomen inen vertrouw erop dat dit de goede en juisteweg is.De éne dag of week wat makkelijker te dragen,de andere keer bijna niet.Zo voelt voor mij de groei die ik doormaak,dat gaat met veel emoties gepaard.Spijt, verdriet, aanvaarden en lostlaten.Een heel pakket en om dat allemaalte bevatten heb ik ook hulp geaccepteerd.Geeft niets, ik kom er wel, stapje voor stapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ja Snoepje, Dat wat je zegt: doorgaan en niet blijven hangen. Jemig, Ik heb er bewondering voor hoe jij je door moeilijke periodes heen worstelt. Complimenten. Ik ga nu weer afmelden, want ik heb een afspraak. We zijn nu in het hier en nu en kunnen nu kiezen, welk pad we inslaan. Fijne dag, Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 niet in je zieligheid blijven hangen bor! ik kan hier ook een lijstje maken, dat je zwaar aan de cyaankali wilt. moet keuze maken. laminaat gekocht en viel mij vies tegen die prijs met ondervloer enzo brr. eten jullie vanavond? gaan we nog iets leuks doen van het weekend? ga morgen weer op zoek naar kabouters, mijn vrienden.. nog eveks in de zon en dan blad blazen, heb zo een blazer waar je een gemiddeld boompje met wortel en al uit de grond blaast hihhih, zo mega-leuk... iedereen fijne middag en maak je nuttig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Dank voor je reactie Fleur. Ik herken wat je zegt. Sinds kort kom ik wel bij het gevoel en dat doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 dank je ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Een heeeeeeeeeeeellllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeee dikke terug voor Tina Ik vind jou echt een heel krachtig, sterk, moedig en vooral ook een heel natuurlijk iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 goedemiddag lotgenoten, ik heb net ff terug gelezen....het was weer heel wat.... en eind juni heb ik hier een bericht neergezet en daar zou ik nog een stukje van willen herhalen.....i.e. al die verwijten, oordelen, veroordelen hebben mij destijds alleen maar verder naar de drank toe gedreven...omdat niemand kon voelen wat ik voelde op dat moment...dankzij de steun van lotgenoten lukte het wel om van de drank af te blijven, wat zij hadden hetzelfde meegemaakt als ik....en zij konden me zelfvertrouwen geven....van hen heb ik ook geleerd dat ik een lotgenoot niet meer moest veroordelen om hetgeen hij wel of niet gedaan had.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Herken ik wel wat in Jopie. Ik sta niet graag te lang stil bij mijn tekortkomingen. Maar je moet je er wel bewust van zijn natuurlijk, als je ze in een andere richting sturen wil. Wat op zich niet zo gemakkelijk is. Zoveel patronen Hey snoep!! Ik ben een meisje, van amper 7 jaar. Ik wil een ijsje en speldjes in mijn haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 ha die jopie! nog bedankt voor je tekst gisteren. alles ok, je klinkt goed, dat doet mij goed en voel mij ook goed hi leuke zin weer in de zon,.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Niwi, ik lees geen enkel oordeel, slechts het delen van een situatie en een gebeurtenis. Een oordeel of verwijt lees ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Er is hier geen zon Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ingri, hartelijk bedankt voor je reactie. Dat doet mij goed en geeft moed om verder te gaan op de ingeslagen weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 geen zon fleur, hier tot nu toe alleen maar zon, strak blauw en gewoon warm hi blaas hem wel die kant op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: fleurtjeIk ben een meisje, van amper 7 jaar. Ik wil een ijsje en speldjes in mijn haar quote> wanneer wordt je nou eens volwassen fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Goed hard blazen hé Toine! Ik zit waarschijnlijk een eind van je vandaan. Blazen zeg ik je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: toinegeen zon fleur,hier tot nu toe alleen maar zon,strak blauw en gewoon warmhiblaas hem wel die kant op..quote> toinefleur woont in dat andere vreemde land ..daar is alles toch een tikkie anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Nooit Snoep...je hebt niet goed geluisterd naar het liedje hé. Als je negentig bent sta je net weer aan het begin..Dus waarom al die veranderingen tussenin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 aha jopie een boerenomelet ofzo heerlijk, veel proteinen. ga ervandoor zie jullie morgen maak er wat van. today was a good day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden