Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Slaap lekker Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Er schuilt een belg in Teveel Je liet al eens vallen dat je niet vlug dronken word. Op die manier neem je natuurlijk wel veel vlugger meer tot je dan goed voor je is. Op het moment dat het dan inslaat is het meestal reeds too late. Valt het voor anderen niet altijd mee? Wat normaal is toch. Ikzelf associeer het drinkgedrag van mijn vrienden ook niet automatisch met alcoholisme. Ze zouden het kunnen zijn . De zuipschuiten! Je komt er zeker en vast! Ik geloof er alvast in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 n.v.t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 YES!!!!!!!! Keigoe wijfie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Trusten allemaal, morgen vrolijk weer op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Wijffie :musicnote: droog op vrijdag!!!! Lekker gevoel he, ben trots op jou!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 zeker Primula, wordt morgen weer een mooie dag! Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Dat is normaal wijfie...dat is de macht der gewoonte. Die moet je gewoon doorbreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Wijfie, Goed gedaan, prima start van het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hoi allemaal, Meld me af zonder alcohol en ik log nu pas in omdat ik bij Will geweest ben op haar verjaardag, en samen uit eten geweest. Fijne avond nog of welterusten:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Wijfie, en het weekend doorzetten zo. Top hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Wijffie, bedank jezelf, je hebt een gewoonte overwonnen, en dat is niet makkelijk, kan me voorstellen dat dat een wat ontheemd gevoel geeft, maar is voor mij ook een opsteker om te lezen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Slaapwel Primula, slaapwel tijgertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Welterusten AR:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 herkenbaar Wijffie, stap voor stap, dag voor dag, en vandaag hen je het gered Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 krijg nu wel inene ontzettende trek in bitter lemon, eens kijken of ik dat nog in huis heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 feli's AR en Will goeienavond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 geen bitter lemon nu ja, spaatje rood dan maar, ja Wijffie, heb me vreselijk wanhopig gevoeld, maar ben dat nu ook spuugzat, ik wil weer een leuk Leven, en dat begint toch bij mij! Ik weet niet wat er precies gebeurd is Wijffie, maar ik voel me goed nu, alsof God me nu de praktijk laat uitvoeren, dus dan wil ik dat wel doen he, want hoeveel kansen blijf ik krijgen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hi Jane, leuke dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 ga ik zeker voor Wijffie, Thanx, gekke is dat er best veel moeilijke dingen zijn nu in mijn Leven, beter om dat nuchter te ondergaan voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 slaap lekker Wijffie en alle anderen, ik ga ook weer slapen, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Als jij de kansen van God niet pakt, krijg je met ons te maken Gaby Alhoewel..... God laat mensen die in m geloven toch niet zo snel in de steek??? Nee dat geloof ik dan weer niet. Dusssss Hee Wijfie Good for you, weer je patroon doorbroken vanavond. Ik las ergens vandaag dat er geoordeeld werd en toen zei iedereen dat er niet geoordeeld werd Maar ik vind de postings van vanavond naar Bor toe best wel heel erg veroordelend hoor. Iedereen moet zeggen wat hij/zij goeddunkt Aan de andere kant stel ik me zo voor dat ze morgenochtend dit alles leest... pffff heavy ontlasting Ik gun haar dat niet echt, ze doet ontzettend haar best tenslotte. En hou dat ook vol hoor Bor!!! Ach ja, wie ben ik om wat te zeggen.... Ik zeg op mijn beurt ook weer wat, zo blijft de bal rollen Wat is wijsheid in deze. Wel wat zeggen, niet wat zeggen Ik weet t niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Weet niet waar t over gaat en of ik terug ga lezen. Heb een heerlijke dag gehad gabs, thnx for asking, het weer was goed, de sauna te rustig voor een vrijdag, voor hen niet goed, voor ons fantastisch. En altijd fijn mijn zussen op deze manier te spreken, net ff relaxter dan op visite en ze drinken heel matig dan ook, met die prijzen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Burb Slaaptijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Akelei is het goed gegaan vandaag met je gesprek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden