Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Kirky, Ok, je hebt gewonnen, de reactie is er Hou eigenlijk best wel van dit soort geintjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 hahaha ik ben de haat smurf... hee onzin berichtjes gevraagd toch? Nou bij deze, dit was er 1:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Teveel en ik zijn de reissmurfen. Nu even schrobben. De tandjes. Kirky, jammer dat je hier zo tegen je zin zit. Het was ook min of meer opgelegd als ik het goed begrepen heb. En niet omdat je het hier nou zo leuk vond. Dat werkt toch ook niet dan, of zie ik het verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Lidia, ik heb je verhaal gelezen je vriendin heeft wel gelijk dat je niet moet denken dat het 'zomaar' goed komt ergens is er iets geweest waardoor hij is vertrokken.... nu hij zelf een kind heeft hoop je dat het besef ook bij hem komt wat het is om ouder te zijn je schrijft dat je graag je kleinkind en schoondochter wilt leren kennen uiteraard heel logisch en begrijpelijk bij mij kwam wel een hele andere gedachte meteen op: je zoon!! is het werken aan jullie relatie nu niet prioriteit nummer 1??? dan volgen je kleinkind en schoondochter ook vanzelf.... ooit gedacht om een brief te schrijven een laatste poging tot....je gevoelens op papier te zetten wat je denkt, wat je voelt, hoe je het ervaart soms is dat makkelijker en spreekt duidelijker... je zegt net dat je met je vriendin meer mailt dan dat je haar ziet soms kan het contact daardoor wel veel sterker zijn want woorden op papier vervliegen namelijk niet!! ik wens je veel wijsheid en sterkte in deze en ik hoop dat het contact tussen jou en je zoon weer op gang komt ik gun het je van harte Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ja Witje, dat dacht ik al. Maar dat past niet bij je hoor, want je bent altijd hartstikke lief. Nu staat mannie te schrobben, even wachten dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 gaan we vanavond nog de voice kijken met zn alle??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: wittehahaha ik ben de haat smurf...hee onzin berichtjes gevraagd toch?Nou bij deze, dit was er 1:Dquote> Smurfin dan hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: wittehahaha ik ben de haat smurf...hee onzin berichtjes gevraagd toch?Nou bij deze, dit was er 1:Dquote> Zo ken ik je weer..that's Witte :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: TeveelKirky je zoekt die onzin zelf op en gaat er dan dan over zitten *, zeer verheffend en getuigt ook van bijzondere intelligentie....quote> Die onzin van hulpverlenend nederland heb ik niet zelf opgezocht ondanks dat jij blijkbaar de overtuiging hebt dat dat wel zo is .quote> Ik slaak een diepe zucht, tevreden Kirk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Thnx Kate:heart: T voelt ook raar hoor om alles te haten. Pff maar ik kan me de tijd nog wel voorstellen dat ik aan alles en iedereen grof "ontlasting" had. Wat een boosheid en wat een haat zat er toen in mij... Eigenlijk best wel mooi om te zien dat t nu zoveel anders is door zo een grapje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: SowhatIkke niet,vind The Voice niet leukquote> Me to, vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: TeveelKirky je zoekt die onzin zelf op en gaat er dan dan over zitten *, zeer verheffend en getuigt ook van bijzondere intelligentie....quote> Die onzin van hulpverlenend nederland heb ik niet zelf opgezocht ondanks dat jij blijkbaar de overtuiging hebt dat dat wel zo is .quote> Zeg Moppersmurf...heb je je mooie jurk al aan voor de Voice, je moet zo op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Tina, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Heb je ook verdiend Niet dat iemand het eerst moet verdienen om zich goed te voelen, maar mooi om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: SowhatGoed lezen Haddock,Wij wijzen niet met vingers,ja misschien naar ons zelf.Wij zijn ook moeders die hebben gezopen!quote> So what?Dat zal alemaal zo zijn, de beste bedoeluingen enzo, maar volgens mij zijn jullie dan mooi met je eigen schuldgevoel bezig.Bor zit in 'n kwetsbare positie, is daar eerlijk over, en dan komt dat gebetweet (Ge-bet-weet) m.i. niet zo fijn over.Beetje empathie kan geen kwaad, lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Kirky, mopper maar lekker door en reageer niet op me. Ik hoop toch echt voor je dat er beweging in je situatie komt zoals je zegt. Lekker puh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Kate, dank je, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Als ze maar aan jullie kant staat, dan kon je er wel eens een goeie aan hebben Kirk. Haddock, ouwe droogstoppel. Nu schrobben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: KateHaddock, ouwe droogstoppel.Nu schrobben.quote> Huh? Wie moet ik schrobben? Me bek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 'kGa weer 's ff wat doen, al is 't voor stoepschrobbuh te donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: albertina Originally posted by: SowhatIkke niet,vind The Voice niet leukquote> Me to, vreselijk.quote> Moet je je idd. wel heeeeeel erg vervelen wil je dat leuk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: haddock Originally posted by: SowhatGoed lezen Haddock,Wij wijzen niet met vingers,ja misschien naar ons zelf.Wij zijn ook moeders die hebben gezopen!quote> So what?Dat zal alemaal zo zijn, de beste bedoeluingen enzo, maar volgens mij zijn jullie dan mooi met je eigen schuldgevoel bezig.Bor zit in 'n kwetsbare positie, is daar eerlijk over, en dan komt dat gebetweet (Ge-bet-weet) m.i. niet zo fijn over.Beetje empathie kan geen kwaad, lijkt me.quote> Hey Haddock,respect voor je mening maar toch ben ik het niet helemaal met je eensik geloof niet dat het vandaag ging om 'beter weten' het ging om een feit, dat kinderen toch de dupe waren/zijn geworden (kunnen) van alcoholmisbruik bij oudersik persoonlijk vond niet dat Bor werd 'aangevallen' mijn inziens kan dat ook helemaal niet, we zijn hier allemaal alcoholistde 1 geen haar beter dan de ander, met of zonder kids!en ik ben ervan overtuigd dat er zeker empathie is voor Bor haar situatiehet is ook zeker niet niks voor haar (en gezin)maar tussen de regels door lezen is soms moeilijk...voor ontvanger als zowel de schrijverSha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: Shahireik geloof niet dat het vandaag ging om 'beter weten' het ging om een feit, dat kinderen toch de dupe waren/zijn geworden (kunnen) van alcoholmisbruik bij oudersSha quote> Hoi Sha,tuurlijk is dat laatste zo, maar ik denk dat Bor dat als geen ander hier weet en voelt, en het daar verrotte moeilijk mee kan hebben op zo'n moment. Jouw kind is jou niet afgenomen.Ik hou er verder over op, voelt niet helemaal lekker zo zonder Bor zelf, en ik ga echt ff wat doen.Laters, Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Haddock, ja beter als Bor er zelf bij is begrijp ik helemaal!! Sha (deel weg gehaald, beter voor mezelf op dit moment) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden