fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 tumtumtumtumtum lekker boke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ben benieuwd hoe het met Jo en Topper is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 wat is nou weer Boke??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 boke = boterham Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 dom dom dom dat je dat niet weet witte..... je snapt toch wel dat een boke een boterham is. Zooo simpel.. Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Goeie morgen lieve kanjers, ik heb uitgeslapen. Heeeeeeeeeerlijk zeg, ik was vanochtend onder de doesj geweest en dacht, "ik ben nog zo slaperig eens kijken of ik dat kan verhelpen. En ja hoor, na een uurtje, met nat haar, terug in bed, voel ik me als herboren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ook voor de laterkomers een hele goedemorgen! De kachel was kapot, dus is er iemand geweest gisteren. Nu kunnen we er helemaal niets meer mee, er moeten wat onderdelen worden besteld. De kachel is nu op hol geslagen....het is hier binnen nu 29 graden!!! Ik heb alle deuren maar tegen elkaar open gezet en probeer net te doen of er een hittegolf is in november hihi! Zo en nu duik ik mn badje in! Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Dus nu ben je als herboren maar staat je haar wel recht overeind?? Lekker hoor Bol dat je je zo goed voelt Een hele goeie morgen vanuit hier gewenst:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Toch maar is ff luisteren dan op You tube Waar al die oudjes nou zo gek op zijn:D:D:D Goeiemorgen Hannah:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 gaby..de tip van fleur hou ik lekker voor mezelf nu even douche en dan naar de makro..door me boze bui geen boodschappen gisteren gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ik ga werken vandaag tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Jij ook een hele goeie morgen gewenst van tante Bol, Witje. Made das minder zeg, nou ja beter te warm dan te koud hé? Je treft het dat het weer buiten nog zo mooi is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Moggeuh frutselaars, idd volgens mij iedereen lekker geslapen, Sha natuurlijk niet sorrie hoor;-). Nou eens kijken wat de dag dan nu brengt. Nou Sha sukses met je kiddoo, zal van hem afhangen hoe dat hij is , hoe zo'n gesprek gaat. AR volgens mij hoef je je niet druk te maken over Joo en Top, die in elk geval hun stekkie hier gevonden :-) Hier het weer wat mistiger, maar is nog steeds beter dan een sneeuwstorm. Al krijgen we de tuin nooit winterklaar, Ach als het tegelwerk maar een beetje rond de kruidentuin maar klaar is en laat dan de sneeuw maar komen. Nou fijne dag iedereen, zal wel meelezen, maar meestal is het dan zoveel wat ik moet lezen dat het al laat is en iedereen (gelukkig) lekker slaapt. Gister een feest en ik had mezelf voorgenomen maar 1 of 2 biertjes te drinken (had wel een paar maltjes meegenomen) Nou die malt opgedronken en netjes 1 biertje, ppffff nou lukt me dat dus wel, nu dan. Hoop dat ik het zo kan houden, allen bv op feesjes 1 of een paar drinkenen en thuis alleen aan de malt. Maar voorlopig zeg ik maar tegen mezelf dat ik gestopt ben en op de dag zelf bepaal ik wel of ik op een feesje wel of niet ga drinken, hangt ervanaf hoe mijn lichaam zich dan voelt en ik ga me niet vantevoren zeggen dat ik wel of niet ga drinken, dan ben ik bang dat ik er teveel op gefixeerd ga raken en dan is de Draak in me los denk ik ;-) Dus ook hierin dag voor dag kijken. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: wittedom dom dom dat je dat niet weet witte.....je snapt toch wel dat een boke een boterham is.Zooo simpel..Yah Witte wel een witte boterham den ik ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Moggeuh "tante"Bol :-) Goed hoor lekker geslapen ook, maar hoe voelt je schouder nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Goeie morgen Hannah en Draak:) Ik vraag me altijd af Draak waarom je één biertje neemt. Is dat omdat je het zo lekker vind of om jezelf te bewijzen dat je het bij eentje kan houden. Ikzelf denk dan altijd, wat heb je nu aan één biertje? Ikzelf kan het niet, en het is geen aanval hoor maar vind het nog altijd een risico voor mezelf om dat te doen. Ik denk dat het bij mij toch langzaamaan meer zou worden. Met m'n schouder gaat het goed, lief dat je er naar vraagt. Ja ik denk dat ik alleen vraag of ik bij de honden kan poetsen en de dieren uitlaten aan iemand anders vraag. Dinsdag is er vergadering over de D.A. en de 16 weten we hoe het nu in Eindhoven gaat. Dat zal ik je per p.b. laten weten als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoe weet je dat nou Diesel, jij bent toch geen belg??? Knap trouwens van je dat je het gister ADB hebt weten te houden. Gij zijt goed bezig;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Op wat jij typte kreeg ik een comediant Han Dus toen heb ik Sha maar gecopieerd, dat vond ik wel mooi maar ik heb niet alles gehoord en ook geen hallelujah dussss Maarre wil je m ff de link copieren dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: witteHoe weet je dat nou Diesel, jij bent toch geen belg???Knap trouwens van je dat je het gister ADB hebt weten te houden.Gij zijt goed bezig;)quote> Ach witte , weet niet of dat zo is, tjah krijg je met zo'n naam joh. Als het bruin zou zijn zou jij als je die zou eten, wordt jij zeker Tarvo ;-) (pfff kromme zin)Maar ik vin Belgs wel erg leuk, vrienden van ons kunnen me zeker vaak erg aan het lachen maken met hun rare maar soms ook hele mooie woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 zo hehe, heerlijk getraind gesloopt en voldaan... zonnetje wil hier nog niet doorkomen. eveks een shakie en business class kijken met harry in de warrie 12.30 begint utrecht - ajax die ouwe en mijn grote broer zijn net weggereden lekker rustig, want als ze hier op de tv kijken, is het alleen maar bleren en vloeken.. gaan jullie nog iets leuks doen? gedag dan maar weer.. kan je hier ook foto's invoegen? liggen hier nu twee hondjes te snurken, echt helemaal in coma. toineneman:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Gedaan Han, bij alle twee de nummers:D Heerlijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 hahaa jij weet t mooi te brengen Diesel ondanks je kromme zinnen. Maarre ik ben idd witte en geen tarvo hahaha Jaaa ik moet ook altijd onwijs lachen om hun taaltje hoor vooral om: " in de poep" die is echt TE grappig. Het bevalt me alleen niet dat ze taaltechnisch veeeeel beter dan Nederlanders zijn. Kijk maar is naar 10 voor taal, dan winnen ze bijna altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Dan nog ééntje van mij... You raise me up. Kan er wel bij , nog net he? Zo nu de keuken in, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Josh Groban heb ik ook nog in de kast staan dank je Madelief voor de tip zal em weer eens opduikelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden