Spring naar bijdragen

zondag 6 november 2011

toine

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook voor de laterkomers een hele goedemorgen! :moon:

De kachel was kapot, dus is er iemand geweest gisteren.

Nu kunnen we er helemaal niets meer mee, er moeten wat onderdelen worden besteld.

De kachel is nu op hol geslagen....het is hier binnen nu 29 graden!!!

Ik heb alle deuren maar tegen elkaar open gezet en probeer net te doen of er een hittegolf is in november hihi!

Zo en nu duik ik mn badje in!

Tot later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh frutselaars, idd volgens mij iedereen lekker geslapen, Sha natuurlijk niet sorrie hoor;-). Nou eens kijken wat de dag dan nu brengt. Nou Sha sukses met je kiddoo, zal van hem afhangen hoe dat hij is , hoe zo'n gesprek gaat. AR volgens mij hoef je je niet druk te maken over Joo en Top, die in elk geval hun stekkie hier gevonden :-) Hier het weer wat mistiger, maar is nog steeds beter dan een sneeuwstorm. Al krijgen we de tuin nooit winterklaar, Ach als het tegelwerk maar een beetje rond de kruidentuin maar klaar is en laat dan de sneeuw maar komen. Nou fijne dag iedereen, zal wel meelezen, maar meestal is het dan zoveel wat ik moet lezen dat het al laat is en iedereen (gelukkig) lekker slaapt. Gister een feest en ik had mezelf voorgenomen maar 1 of 2 biertjes te drinken (had wel een paar maltjes meegenomen) Nou die malt opgedronken en netjes 1 biertje, ppffff nou lukt me dat dus wel, nu dan. Hoop dat ik het zo kan houden, allen bv op feesjes 1 of een paar drinkenen en thuis alleen aan de malt. Maar voorlopig zeg ik maar tegen mezelf dat ik gestopt ben en op de dag zelf bepaal ik wel of ik op een feesje wel of niet ga drinken, hangt ervanaf hoe mijn lichaam zich dan voelt en ik ga me niet vantevoren zeggen dat ik wel of niet ga drinken, dan ben ik bang dat ik er teveel op gefixeerd ga raken en dan is de Draak in me los denk ik ;-) Dus ook hierin dag voor dag kijken. Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Hannah en Draak:)

Ik vraag me altijd af Draak waarom je één biertje neemt. Is dat omdat je het zo lekker vind of om jezelf te bewijzen dat je het bij eentje kan houden.

Ikzelf denk dan altijd, wat heb je nu aan één biertje? Ikzelf kan het niet, en het is geen aanval hoor maar vind het nog altijd een risico voor mezelf om dat te doen. Ik denk dat het bij mij toch langzaamaan meer zou worden.

Met m'n schouder gaat het goed, lief dat je er naar vraagt. Ja ik denk dat ik alleen vraag of ik bij de honden kan poetsen en de dieren uitlaten aan iemand anders vraag.

Dinsdag is er vergadering over de D.A. en de 16 weten we hoe het nu in Eindhoven gaat. Dat zal ik je per p.b. laten weten als je wilt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: witte
Hoe weet je dat nou Diesel, jij bent toch geen belg???

Knap trouwens van je dat je het gister ADB hebt weten te houden.
Gij zijt goed bezig;)quote>

Ach witte , weet niet of dat zo is, tjah krijg je met zo'n naam joh. Als het bruin zou zijn zou jij als je die zou eten, wordt jij zeker Tarvo ;-) (pfff kromme zin)
Maar ik vin Belgs wel erg leuk, vrienden van ons kunnen me zeker vaak erg aan het lachen maken met hun rare maar soms ook hele mooie woorden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo hehe, heerlijk getraind

gesloopt en voldaan...

zonnetje wil hier nog niet doorkomen.

eveks een shakie en business class

kijken met harry in de warrie

12.30 begint utrecht - ajax

die ouwe en mijn grote broer

zijn net weggereden

lekker rustig, want als ze hier op

de tv kijken, is het alleen maar

bleren en vloeken..

gaan jullie nog iets leuks doen?

gedag dan maar weer..

kan je hier ook foto's invoegen?

liggen hier nu twee hondjes te

snurken, echt helemaal in coma.

toineneman:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaa jij weet t mooi te brengen Diesel

ondanks je kromme zinnen.

Maarre ik ben idd witte en geen tarvo hahaha

Jaaa ik moet ook altijd onwijs lachen om hun taaltje hoor

vooral om: " in de poep" die is echt TE grappig.

Het bevalt me alleen niet dat ze taaltechnisch veeeeel beter dan

Nederlanders zijn. Kijk maar is naar 10 voor taal,

dan winnen ze bijna altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...