toine Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 nou nou de eerste hier... goedemorgen dan maar voor allen die nog komen gaan. wow lag ik nog lekker, maar tommy moest nodig en ja dan is er geen discussie mogelijk, toinenenman moet dan uit zijn kribje. pfff zo trainen en vanmiddag utrecht - ajax een echte kraker. jullie lekker geslapen? koffie koffie koffie.....
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Morgu Toine, Heb heerlijk geslapen hier. Koffie is inmiddels doorgelopen, dus we kunnen er weer tegen aan he? Jij hebt vanmiddag voetbal.. ik visite Hondje hier ligt heerlijk op de bank nog even lui te zijn. En ik zet er even een nostalgisch zondagochtendmuziekje bij op:
albertina Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Goedemorgen, wat is het nog donker. Hier weer geslapen als een blok, ik kan de hele dag wel slapen. Dat is nieuw voor mij, ik geef er maar even aan toe. Rust roest niet, in mijn geval,
toine Geplaatst 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 november 2011 tommy is dus uit geweest, mijn god kan die hond snuffelen, of zijn leven er vanaf hangt hi. nu ook zijn ontbijtje gehad en ligt nu heerlijke geluidjes te maken bij het gaapen, met andere woorden voldaan en gaat nu nog een klein tukje maken op zijn dekentje bij de verwarming hmmm ik zou ook wel een hondje willen zijn goedemorge yvonne volgens mij wordt het een mooie dag vandaag!
toine Geplaatst 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 november 2011 :)evekes niet gezien mogge marc en albertina, beetje wakker!
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Goedemorgen Tina en Marc. Tis al bijna helemaal licht hier Tina En heerlijk vredig buiten, een graad of 10 (en dat in november om half acht daarnet, hihi) en windstil. In de rozenstruik hier staan nog twee rozen in bloei
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Het wordt volgens mij inderdaad een schitterende dag Toine. Straks krijgen we visite, maar de eerste uurtjes van vandaag zijn van mij, kan ik zo van genieten. Tommy is dus ook zo'n snuffelaar? Hondje hier lijkt soms wel op Sherlock Holmes als we een lange wandeling maken: ze lijkt een spoor minitieus te volgen, het vergrootglas ontbreekt er nog net aan
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Pffff, vroegertje voor je dus Akelei, fijne dag hoor.
toine Geplaatst 6 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 november 2011 haha ja, dan zijn ze wat op het spoor he yvonne of ze zijn gewoon heel interessant aan het doen hi. ga douchelen en trainen iedereen fijne dag he groeten toine;)
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Fijne dag Toine, maak er wat moois van !!!
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Goedemorgen Vonneke volgens mij zie ik verder geen frumpjes online en anders die natuurlijk ook een hele goede zondagmorgen
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Goeie morgen Sha.... Zie er wel een paar staan in de hal, maar die kunnen de deur naar de huiskamer geloof ik niet helemaal vinden...en het is toch al helemaal licht inmiddels Jij toch nog lekker kunnen slapen vannacht??
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Hehe, eindelijk het zondagochtend concert. Dank Marc. Heerlijke muziek, gaat er net ff beter in op dit tijdstip op de zondagmorgen dan Nodoubt, hoe goed ze ook zijn...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Slaap kon beter, ben er vannacht nog even tijdje uit geweest maar geprobeerd mijn eigen score te verbeteren met een spel helaas...net niet
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Gisteren in de 2e handswinkel een cd gevonden die ik al tijden zoek ooit het cassettebandje ervan kwijt geraakt wist alleen de naam niet meer exact...woppa daar lag ie voor m´n neus - The Young Verdi The New London Chorale - Met Vicki Brown, Madeline Bell en Gordon Neville Moest er ineens weer aan denken toen Marc net met zijn muziekje kwam en dat voor 1 euro
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Heeee, grappig, die hebben wij ook... en nog wel meer uit die serie Heeeeeeeeerlijke muziek !!!
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Ik zal eens zoeken wat ze nog meer hebben naar mijn weten heette het toen The Young Mozart and The Young Verdi maar ik heb em en daar gaat het om
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Heerlijk Sha, lekker hernieuwd van genieten dus.
albertina Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Sha, Mooi!! Ik ben dol op die muziek, The young Mozart, Amadeus en Verdi, prachtig!
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Goedemorgen Borretje. Koffie staat klaar hoor, een sterke bak
Josje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Goedemorgen! Zo de eerste dag zit er weer op en er is niets zo lekker als fit en helder opstaan. Als ik dat gevoel nu maar vast houd, gaat het vast lukken.
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Geplaatst 6 november 2011 Goede morgen allemaal, Ja Vicky Brown, wat een pracht stem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden