Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 ga morgen naar het ZH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Bij deze draag ik Jaap voor als de forum rijmPiet. Wat een talent, I am flabbergasted. AR heeft al een pan eten klaar voor de kerst voor 3 dagen. We zetten je helemaal klem in die arreslee, kun je geen kant meer op. En Bol ik wil heel graag je kerstboom zien zo gauw-ie staat, fotootje? Bor. gaaf dat je vrijwilligerswerk doet, heb je ook wat meer afleiding. Lenie, sterkte met de pubers en met je vriendin Als alle verwachtingen losgelaten worden, kan elk gebaar dat we anders zo gewoon vinden en zelfs het liefst zouden verplichten, een kadootje worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Lenie sterkte en blijf rustig (heel lastig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Dank je Sow Dank je Kate zo ik heb 2 borden macaroni op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 En overdrijven is ook een vak hè, ik kan er wel een week van eten Maar gelukkig komt (mijn) Will morgen een vorkje meeprikken, dat scheelt weer een dag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 En dan eet je straks zeker ook nog een toetje Valt best mee hoor met jou (not) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goed hoor Jootje 6 dagen alweer, gaat snel toch wel hè. Als het heel moeilijk word gewoon even melden op het forum hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ja hoor Kate, ik kan nog vla-flip maken ennuuhh ik heb er al een maand zin in en heb ze nu maar gekocht dus dat doosje gaat ook nog wel op vanavond ik bedoel de BONBONS:D Oh en sinaassnippers heb ik ook gehaald chocolade met sinaasappel jelly er in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 AR je bent onverbeterlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Kate, alles wel? Ik doe u een groet. en houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ach alles beter dan alcohol. Je hebt mijn wasbordje toch wel gezien van de nieuwjaarsduik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Hoi Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Albert, hier nog zo'n zoetekauw. Een mens moet wat. Hoi Albert. Je bent weer goed op weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Soothe alles wel Natuurlijk houden we het droog. Het geschenk van helder zijn geef ik niet meer terug Met jou? En het hondje en Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ja die foto met tijgerprint staat in mijn geheugen gegrifd. Nieuwjaarsduik, zo gek zal niemand me krijgen. Knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: SootheAlbert, hier nog zo'n zoetekauw.Een mens moet wat.Hoi Albert.Je bent weer goed op weg.quote> met dik worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Groeien noemen ze dat AR. Je groeit en je bent in ontwikkeling. Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Hoi Kruimel, Lianne, Lytse en Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: KateGroeien noemen ze dat AR. Je groeit en je bent in ontwikkeling.Haha.quote> nou in de breedte dan zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ik ga bankhangen. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Gaat wel Kate. Anna ook goed. Was vandaag met hondje bij de dierenarts. Ik voelde een grote bult. Hij had een punctie gedaan en er kwam vet uit. Het is een vet depot. Beetje de leeftijd. Zoals wij ook hier en daar wat vet hebben, kan een hond zo'n bobbel krijgen. Het is een grote bobbel. Bij z'n okseltje. Mocht het zijn lopen gaan belemmeren, dan moet het er uit. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Dat is wel even schrikken zo'n bult. Gelukkig niks ernstigs. Houd de moed erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 fijne avond Kate en truste alvast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Doen we hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoLenie sterkte en blijf rustig (heel lastig)quote> jawel...tel tot 100morgen ga ik heen, ze weet niet dat ik weet dat ze er in ligtword janken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden