PROUD2BME Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Stoppen is niet makkelijk Topper, je lichaam en geest zijn aan het afkicken. Je voelt ineens weer van alles wat je normaal verdoofde door de drank! Zeker niet makkelijk,jekomt jezelf tegen! Maar voelen is goed!! Gevoelens zijn goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 oh god ik voel mij zo alleen, terwijl ik ook zo blij zijn dat jullie er zijn. Mijn ogen zijn dik van het huilen. Zit ik hier in mijn trainingspak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Gewoon laten lopen Topper!! Dikke knuffel van mij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ben de vechter in mij zo kwijt op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goedemorgen Allen Will, wat moeilijk voor je, kan je geen vrij krijgen vanmiddag om naar haar toe te gaan? Je maakt jezelf zo alleen maar gek, met van alles opzoeken op het net, zou toch fijner zijn om haar vast te houden nu? Topper, als ik je zo lees, voel ik weer mijn eigen wanhoop, zo herkenbaar, en iedereen zegt dat het beter wordt, en dat IS ook zo! Maar ja , daar zit je nu dan, vertel eens Toppertje zou je nu een borrel willen, of wil je nu snoepen, kun je een vinger op het probleem leggen Sterkte i.i.g! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: yajalaMaar voelen is goed!!Gevoelens zijn goed!Ai :o Ya,is dat echt zo , altijd? Ik dronk nl de laatste jaren alleen nog maar om NIET te voelen, en de gevoelens die daarbij dan weer op kwamen, waren ''niet echt'' en dat maakte me radeloos, en ik verzonk/zwelgde daarin, kon me op niets anders meer richtten, alleen nog maar ikke, en hoe zielig ik wel niet was, terwijl nu, als ik niet drink , ik niet snap dat ik zo bleef hangen in die rotgevoelens,dus in dat geval is voelen inderdaad wel goed Ya snapt iemand het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Topper niet gaan drinken omdat je bang bent om 2 of 3 kilo aan te komen, je lichaam reageert gewoon op dat afkicken. Alcohol heeft ook veel calorieën daar kan je wat voor in de plaats snoepen toch ? Probeer hier door heen te komen, de trek wordt steeds minder als je gestopt blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Will Bazma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ik kan op dit moment nergens een vinger op leggen. ik word overspoeld door emoties en alles wat er de laatste jaren in mijn leven gebeurd. En dat is heeeeeeeeeel veel en het lijkt niet te stoppen. Ik heb 24/7 gewerkt en 's avonds gedronken om hier mee om te gaan. Nu heb ik geen werk en geen drank en alle problemen komen nu op mij af lijkt wel. En last but not least, verlies ik ook nog mijn huis. donderdag komt er al een kijker. het enige wat ik nu zou willen is dat er iemand mij heel heel stevig vast houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 als ik mijn eigen verhaal terug lees, voelt het of ik mezelf zielig vind. Maar dat is het echt niet jongens. Er zullen vast erger dingen zijn, maar zo voelt het nu even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Topper probeer eerst een even rustig te worden meis. Ga ff op de bank liggen en probeer je een beetje te concentreren op je ademhaling. Dat is nu het eerste dat je moet gaan doen en als je rustiger bent kom dan terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Topper, ik leef met je mee en herken je gevoelens, je hebt alle gevoelens onderdrukt door te gaan drinken. Nu je dat niet meer doet valt alles soms erg rauw op je dak. Ook hier soms nog paniek maar ik heb geleerd dat het over gaat, hoe onwaarschijnlijk dat nu voor jou ook zal voelen. Probeer iets van afleiding te zoeken, echt de lawine van emoties wordt minder! IK wens je erg veel sterkte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Je hoeft niet weg van het forum Topper, als je liever hier blijft tot de trek wat minder wordt gewoon blijven, heb je nog drank in huis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ik moet ervan door, wellicht tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Geertjegeert van harte met je eerste maand, mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 hoe zit ik er nu bij: ademhaling ok, huilen gestopt, vreselijk pijn in mijn hoofd en doodmoe. Ben al weer terug van de bank, te onrustig om te liggen. Dhen ik heb alleen een half liter blik bier in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 en ik zal je vertellen, al zou ik het willen, ben nog te moe om het te gaan pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ja vreselijk is dat he Topper, dan stop je met drinken in de hoop dat het allemaal wat beter wordt, en dan voel je je zo, eigenlijk niet zo raar hoor, nu komt alles naar boven wat je weggedronken hebt, en dat is niet makkelijk, afkicken is niet voor niets zo moeilijk, de keren dat ik herviel waren ook altijd om datgene wat boven kwam weg te drinken, toch als je iets wilt helen, zal je daar doorheen moeten,' is makkelijk gezegd, maar het is zo, weet ik uit ervaring, en pas dan..... wordt het beter, maar je kunt wel al sneller je lichamelijke voordelen ervaren in het stoppen met drinken hoor, geen katers meer, geen schaamte meer... etc... en een arm om je heen, iemand die je vasthoudt, oh dat wil ik ook wel elke dag, maar dat is er voor mij nu eenmaal (nog) niet, dus ook daar heb ik afstand van genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ooit... echt al jaren geleden, zag ik eens een foto van een hoofdkussen, met daaraan een arm, kon je dan in gaan liggen, was het een beetje alsof iemand je vasthield zeg maar, was geloof ik uit Japan, altijd willen hebben zo'n kussen, nooit gevonden, dus als iemand zoiets toevallig tegenkomt, pb mij dan even a.u.b Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 oh ik probeer mij zo op te trekken aan alles wat jullie zeggen. En ik probeer zó te geloven dat het goed komt. Zo sceptisch als ik tegenover een forum stond, zo blij ben ik er nu mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 En Geertje Proficiat met je maand helemaal top!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: Topper Zo sceptisch als ik tegenover een forum stond, zo blij ben ik er nu mee.quote> zie je wel...het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Topper weet je huisarts dat je nu adb wilt worden? Als het nu weer heel erg wordt zou je hem eens kunnen bellen voor wat kalmeringstabletten. Het helpt je door de eerste periode heen. En ja het gaat over meis, maar er komt nu een hele hoop los. Door het hier neer te schrijven, schrijf je toch een hele hoop van je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ok Topper, niet dat op gaan drinken, het helpt niks. Geef jezelf een knuf dat je dit doet, linkerhand op je rechterschouder en rechterhand op je linkerschouder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden