Primula Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Will: geen zorgen voor morgen Vertroetel je beesie maar, nu het nog kan. En: urologen zijn kundig hoor. Voor alle luitjes: Nu ga ik er echt vantussen, anders blijf ik maar naar m''n lappie lopen. Fijn hier te zijn. Blij dat ik de trek heb kunnen weerstaan. Morgen fit weer op. Dat wens ik jullie ook toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Will sterkte de komende tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: kirky@Madelief .Ik ging vanmiddag van huis met barstende koppijn en dat werd alleen maar erger . toen ik bij het laatste kind wegreed en me een beetje kon ontspannen trok de pijn naar mijn ogen en begon ik wazig te zien .Ik kreeg ook overal spierpijn en dat werd zo erg dat ik toen ik eenmaal thuis was direct op bed ben ga liggen .rond een uur of 8 ben ik naar beneden gegaan om iets te eten , en nu zit ik hier .quote> Kirky??Ben je alleen??Is een pijnstiller misschien een optie??Je weet het he??Neem een flink glas water.Je kunt me bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Kop op Kirk:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Hoi kirky, Zomaar een vraagje, praat je ook met je vrouwtje over deze zaken, of zit je het alleen op te vreten. Ik ken je alleen virtueel, maar wel een lange tijd. Je lijkt een beetje een binnenvetter ( kan me vergissen) je moet wel praten over dit soort zaken hoor. Het heeft alles weg van een burn out. Beetje opgebrand Kirky. Je loopt nu al zolang tegen de windmolens te vechten, dat vreet energie. Akelei zegt het al stress is fnuikend. Ook ik heb zoals je weet mijn portie gehad. Alleen duurde het korter. Ik lostte het restant in één keer af. Ook ik ging de vernieling in. Een stukje geestelijke begeleiding lijkt mij belangrijk Kirky. Dit houdt geen paard vol. Hoelang duurt dat bewind nu nog.Wanneer ben je er klaar mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Priem, fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Lees nu dat er al wat hulp is. was nog aan het schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Kirky, ik vind het erg om te lezen dat je weer in zo'n situatie terceht bent gekomen. Toen je hier voorheen schreef dacht ik dat alles voor zover mogelijk op de rit was. Ook lijkt het mij erg zwaar voor je, zeker als het daarbij ook niet goed gaat met je vrouw. Dan heb je aan haar waarschijnlijk geen of weinig steun en komt alles op jouw bord. Ik hoop van harte dat nu de juiste hulp er is en dat het jou iets ontlast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: kirkyik geloof niet dat ik zomaar ineens een ernstige lichamelijke ziekte heb gekregen , ik gooi het voorlopig op de stress en de spanning .als dat i.d.d zo is dan zal het na een tijdje wel weer beter gaan .quote> Ik ook niet Kirky, je draait een beetje door geestelijk.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ik ga nog even banken en dan naar bed truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Oké Kirky rust voldoende en het is snel April. En met de juffrouw van de open deuren zal het op termijn wel iets rustiger worden. Take Care man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Trusten Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 That's the spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Kirky! Absoluut! Kletsen helpt echt! Daarom zijn we hier. Niet wegblijven he?? Ik zit hier in mijn uppie mooie muziek te luisteren, dat helpt mij echt. Het is en was een emotionele dag voor een heleboel frummers. Dus ik moet even iets losmaken, tsja, raar woord, meer even onthechten ofzo, dat bedoel ik. Anders lukt het me niet om te slapen. Maar ik ga nu wel afsluiten. Deze wil ik er nog even bijzetten; Speciaal voor diegene die het nu moeilijk hebben!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Kirky!! Dat meen je niet!! Niet bij mij toen ik het plaatste hoor! Anders had ik dat nooit gedaan. Maar heb je het beluisterd? Ik bedoel de muziek?? Sorry, nogmaals!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Evening Will , geef madam een kusje van me.. Ik zou me zeker nog niet te druk maken om pa lieverd. Mijn mama had maagkanker maar is er volledig van genezen. En lichte chemo klinkt me ook niet zo levensbedreigend. Laat morgen zeker iets weten hé! Bor, fijn dat je wat om handen hebt dat je ook nog superleuk vindt. Ik hou wel van oudjes..vind de verhalen over vroeger altijd vree wijs! Heb vroeger een tijdje aan vrijwilligerswerk gedaan. Gingen we met de minder mobiele oudjes (rolstoelpatiënten) tripjes naar de zoo enzo maken. Was altijd heel geinig Toppertje ging goed onderweg las ik. Goed zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: kirkyEen heel mooi nummer b.t.w .quote> Zo was het ook bedoeld.Nu ga ik mn bedje in!Truste en ik hoop dat een ieder een beetje kan slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Akelei, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ik sluit ook af, fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Slaapwel akelei en Tina Deze dame volgt jullie Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Kirky, Thanx!!! Slaap wel!!! Nu ga ik echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Jane, hoi heb je mijn mail ontvangen betr. de kaartjes van het optreden ? X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 nee Woman, wanneer verstuurd dan? of bedoel je die van weken terug? dan wel en staat in agenda hoor. heb dochter, maar als alles goed is met dr kom ik kijken alles goed verder? ik wilde net uitloggen soms loont het; treuzelen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 nu niet dus slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Kaartjes moeten bij mij besteld worden, die liggen dan bij de deur. 14 euro per stuk. (btw is nu 19%geworden...) geld kun je dan naar mij overmaken. Gaan er nog meer mensen mee ? Nog steeds geen pc dus kort en bondig va mn mobiel ... X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden