bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: GabyGoedemorgen Lieve Frummers,probeer heel bewust te kijken naar de dingen die ik wel heb, ik tel mijn zegeningen, zeg maar, helpt toch wel, ookal heeft het iets ´´gedwongens´´ iets van ´´het is nog niet echt´´ maar wat ´´drank is ook niet echt´´ , hoop gewoon dat het een gewoonte gaat worden, wat ik !quote> Gabs dit (anders denken) moet iets van jezelf worden dus is het helemaal niet gek dat dat in het begin iets "gedwongen"aan voelt. Zodra je bolletje dat geaccepteerd heeft wordt het iets van jezelf. En natuurlijk helpt dat, het moet alleen een beetje in jouw systeem opgenomen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Tinus wat fijn zeg. Je wordt gelijk een heel ander mens hé? je bent nuttig en dat is zo'n fijn gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Heej Jootje, Ik dacht je niet meer gezien te hebben. Fijn dat het je gelukt is. Ik heb heel veel moeilijke momenten gehad deze week, maar geen druppel gedronken. Ik vind het echt zo'n overwinning. Heb zelfs de Voice of Holland gered zonder wijn. Nou die twee gingen voor mij altijd samen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Topper, ik heb haar wel een paar keer gezien en ik geloof dat ze gisteren hier was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Witte, goed plan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Dag Bolletje, Ja, waar ik woon? Misschien niet erg vriendelijk maar dat hou ik liever voor mezelf; ik voel me (niet meer) zo veilig hier. Daarom blijf ik wat op de vlakte, meer dan me lief is. Maar nog niet zo lang geleden zijn er dingen gebeurd hier op het forum die mij wat voorzichtig hebben gemaakt. Ben erg blij met met helderheid, rust en vaak blijheid die adb mij oplevert ook al voel ik vaak verdriet. Ik hoop met heel mijn hart dat het me lukt om geheelonthouder te worden/zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 En Akelei, het snoepen is wel wat ja. Gisteren had ik snoep in huis gehaald voor Sint Maarten. De kinderen komen hier zingend langs de deuren. Alles wat over is heb ik op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Jazeker Witje. A big family hé, leuk hoor, heb dat altijd gewild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoTopper,ik heb haar wel een paar keer gezien en ik geloof dat ze gisteren hier wasquote> Dan moet ik misschien toch dat leesbrilletje maar eens opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Akelei zoals je nu klinkt maak je me blij!!! Afstoffen en doorgaan dus!! Het gaat je lukken!! Wel hier blijven melden nu he, zoooo belangrijk na een uitglijer. Ik wens je heeel veeeel succes!!! Nu ga ik er echt vandoor hoor.... anders heb ik geen korting meer........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Topper, Geweldig voor je dat het je is gelukt deze eerste week. Ik ken het gevoel en dat smaakt naar meer....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Geertje 5 weken ook al zo geweldig :present::light::present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Geert jammer meis dat het je weerhoud om wat opener te zijn, want het is zo fijn om te delen. heb je ook een maatje waar je toch je ei, en je verdriet kwijt kunt of is dat nu ook te bedreigend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: bolletjeJazeker Witje. A big family hé, leuk hoor, heb dat altijd gewild.quote> Dag tante Bol :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Geertje 5 weken kun je al mooi in je zak steken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: Fibo Originally posted by: albertinaIk heb wel iest leuks te vertellen,ben weer 2 dagdelen aan het werkvanaf volgende week.Ik ben er zo blij mee!quote> dat is een heel goed berichtquote> Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Akelei. Nou ik ben heel blij om dat te lezen. Ik bedoel het werd mij al eerder verteld, maar jij bent dus echt kilo's kwijt ondanks het snoepen. Pff ben ik echt blij om. Ik heb zo'n strijd geleverd om 10 kilo af te vallen dat ik die er echt niet meer aan wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ben even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Josje een week, geert vijf weken, gaat lekker hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik wens jullie allemaal een fijne dag, ik ga nu sporten . Moet echt gebruik maken van dat goede gevoel wat ik nu heb. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hey Jan999 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hey Sha:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Sha 14 dagen :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hey AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Goedemorgen allemaal, Jullie zullen het enkele dagen zonder mijn muziekjes moeten stellen. Mijn modem doet niets meer en ik zit nu vanuit de bibliotheek te frummen. Ik zou natuurlijk wel op de gok links naar YouTube kunnen plaatsen maar dat doe ik liever toch maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden