Kate Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik ga weer verder met de zondagmiddag. Wasje ophangen, boek lezen, potje rummiecub met mannie. Veel leuker toch dan met een kater misselijk op de bank hangen. Wijffie, het zoeken van een andere invulling kan je ook helpen. Hoeven helemaal geen spectaculaire dingen te zijn. Gewoon dingen die je leuk vindt, of een cursus of zo. Fijne zondag verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ja wijffie dat vind ik nou juist allemaal zo moeilijk. Het lijkt wel alsof je dan nooit meer lol kan hebben, en dat klinkt natuurlijk raar, maar zo voel ik het op dit moment wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik wil gewoon graag minderen. En door de week niet meer drinken. Gewoon weer een normale sociale drinker worden, maar ben bang dat ik dat niet meer kan. Dat het te laat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoi Jopie:heart: jij komt ook als --- binnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: JootjeIk wil gewoon graag minderen. En door de week niet meer drinken.Gewoon weer een normale sociale drinker worden, maar ben bang dat ik dat niet meer kan.Dat het te laat is.quote> Daarom stop ik dus met drank Jo, minderen en sociaal drinken is voor mij geen optie, ik heb het geprobeerd na 1 jaar waarna weer vol aan de drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoi Topper:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 ik ga even doesjen en zo, voor dat ik helemaal een luie zondag heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 iemand nog iets leuks te vertellen, verveel me en er is geen voetbal brrr. ga zo maar kokkerellen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 moeten wij altijd wat leuks vertellen, Toine ?... kun je dat zelf niet eens doen ?... of anders laat je weten wat we vanavond gaan eten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 je moet niks hoor niwi. sommige mensen onder ons die iets leuks gedaan hebben of gaan doen, vinden deze activiteit of ervaring vaak fijn om te delen met andere mensen, zitten rare tussen hoor hi of ik iets leuks gedaan heb? ja, heerlijk naar het bos geweest, maar dat had ik al verteld hier.... eten vanavond iets uit de frituur oh ja dat had ik ook al verteld. wow.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Sociaal proberen te drinken in het weekend zal geen optie zijn. Je hebt geen rem en wat je gaat proberen is datgene dat je door de weeks mist in het weekende te compenseren. Dat maakt het uiteindelijk alleen maar erger. Je moet over de stap 'nooit meer lol' heen, omdat lol maken blijkbaar gelijk staat aan drinken. Begin eens naar de voordelen van niet drinken op de lange termijn te kijken. Je bent fitter, energieker etc. Loop eens het bos in en kijk hoe die erbij staan. Nee bomen zijn niet gezellig, maar wel in alle seizoenen even mooi. En feestjes zijn blijkbaar alleen leuk als erbij gedronken wordt. Maar wat brengt dat feestje jouw uiteindelijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Volgens mij zit iedereen in de zon:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Nee hoor AR, Hier is het grijs en zelfs mistig en koud, bah. En ik zit voor de 3e dag op het forum, zo nu en dan een berichtje, nieuw hier sinds 10-11-11. Heb net geprobeerd een handtekening toe te voegen. En probeer de weg hier een beetje te vinden........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoi Beertje, als je iets niet snapt of zo kun je het vragen hè en je handtekening vind ik een mooi gezegde:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Beertje, wil je helemaal stoppen of proberen te minderen? in beide gevallen succes en gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hier ook niet hoor! zit een beetje terug te lezen. En ondertussen een kopje soep te verorberen. Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: kirkyde tijd dat ik op het forum prive dingen plaats is geweest .krijgt Albertina toch nog gelijk , word ik wel die lolbroek die alleen onzin plaatst .quote> Kirky??Waar doel je nu op??Is er iets vervelends geschreven?Dat heb ik dus gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik eet nu 6 boterhammen met leverpastei en hier in Hilversum schijnt de zon vol op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: wijfieHier geen zon, ik kom net terug van de bieb, eens kijken of de boeken mij een beetje aanspreken, ben nogal kieskeurig op dat gebied, soms heb ik wel eens het geluk een boek in één adem uit te lezen, maar vaak na een paar bladzijden boeien de boeken mij niet meer, maar heb er 2, heb dus keus en wie weet lees ik ze allebei in één adem uit!quote> Hee Wijfie , niet 2 boeken in 1 en dezelfde adem uitlezen hoor, das een beetje teveel van het goeie lijkt me zo . Tjah is maar net van wat voor soort boeken houdt he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 zo hehe burb... denk dat ik een persoonlijk record heb gevestigd. 3 frikandellen en 3 bamischijven met mayonaise, zo slecht, zo lekker. zit wel een beetje ranzig vol poehhh als ik nu een windje laat, boer ik stukjes frikandel... ohohohoohohoh hihihi. morgen maar weer wat meer cardio. gaan jullie nog iets gezonds eten uhh? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Toine, ik vanavond biefstuk met broccoli en aardappelen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Maar die frikadellen en bamischijven zou ik ook wel lusten hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 biefstuk en aardappels ook heel lekker! eetsmakelijk zo AR... ga nog meer evekes uitbuiken en zo lange wandeling met tommy:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Goedemiddag, alles wel hier? Ik heb niets teruggelezen, dus ik hoop van wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoi Tina, Zon weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden