Spring naar bijdragen

zondag 13 nov

igor

Aanbevolen berichten

Ik ga weer verder met de zondagmiddag. Wasje ophangen, boek lezen, potje rummiecub met mannie. Veel leuker toch dan met een kater misselijk op de bank hangen.

Wijffie, het zoeken van een andere invulling kan je ook helpen. Hoeven helemaal geen spectaculaire dingen te zijn. Gewoon dingen die je leuk vindt, of een cursus of zo.

Fijne zondag verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Jootje
Ik wil gewoon graag minderen. En door de week niet meer drinken.
Gewoon weer een normale sociale drinker worden, maar ben bang dat ik dat niet meer kan.
Dat het te laat is.quote>

Daarom stop ik dus met drank Jo, minderen en sociaal drinken is voor mij geen optie, ik heb het geprobeerd na 1 jaar waarna weer vol aan de drank
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je moet niks hoor niwi.

sommige mensen onder ons

die iets leuks gedaan hebben

of gaan doen, vinden deze

activiteit of ervaring vaak

fijn om te delen met andere

mensen, zitten rare tussen

hoor hi

of ik iets leuks gedaan heb?

ja, heerlijk naar het bos geweest,

maar dat had ik al verteld hier....

eten vanavond iets uit de frituur

oh ja dat had ik ook al verteld.

wow..........;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sociaal proberen te drinken in het weekend zal geen optie zijn. Je hebt geen rem en wat je gaat proberen is datgene dat je door de weeks mist in het weekende te compenseren. Dat maakt het uiteindelijk alleen maar erger. Je moet over de stap 'nooit meer lol' heen, omdat lol maken blijkbaar gelijk staat aan drinken. Begin eens naar de voordelen van niet drinken op de lange termijn te kijken. Je bent fitter, energieker etc. Loop eens het bos in en kijk hoe die erbij staan. Nee bomen zijn niet gezellig, maar wel in alle seizoenen even mooi. En feestjes zijn blijkbaar alleen leuk als erbij gedronken wordt. Maar wat brengt dat feestje jouw uiteindelijk.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
Hier geen zon, ik kom net terug van de bieb, eens kijken of de boeken mij een beetje aanspreken, ben nogal kieskeurig op dat gebied, soms heb ik wel eens het geluk een boek in één adem uit te lezen, maar vaak na een paar bladzijden boeien de boeken mij niet meer, maar heb er 2, heb dus keus en wie weet lees ik ze allebei in één adem uit!quote>

Hee Wijfie , niet 2 boeken in 1 en dezelfde adem uitlezen hoor, das een beetje teveel van het goeie lijkt me zo ;). Tjah is maar net van wat voor soort boeken houdt he.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo hehe burb...

denk dat ik een persoonlijk

record heb gevestigd.

3 frikandellen en 3 bamischijven met

mayonaise, zo slecht, zo lekker.

zit wel een beetje ranzig vol poehhh

als ik nu een windje laat, boer ik

stukjes frikandel... ohohohoohohoh

hihihi.

morgen maar weer wat meer cardio.

gaan jullie nog iets gezonds eten uhh?

:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...