Spring naar bijdragen

zondag 13 nov


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dankje, dankje, het valt me zwaar, heel zwaar.

Fb = facebook diesel, heb je dat ook ??

Het vocht komt van een ontsteking van de lever en gal. Ze neemt nu ab, maar blijkbaar slaat het precies niet aan. Het lijkt er op dat ze nog steeds niet afziet of zo, maar ze kan het me ook niet vertellen hé. Ach ja, ik heb er 22 mooie jaren mee gekend en dat troost me ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: will
Dankje, dankje, het valt me zwaar, heel zwaar.

Fb = facebook diesel, heb je dat ook ??
Het vocht komt van een ontsteking van de lever en gal. Ze neemt nu ab, maar blijkbaar slaat het precies niet aan. Het lijkt er op dat ze nog steeds niet afziet of zo, maar ze kan het me ook niet vertellen hé. Ach ja, ik heb er 22 mooie jaren mee gekend en dat troost me ;)quote>


Ja ik heb wel FB, maar hoe dan te gebruiken dan, of waar te zoeken? Pfff al die afkortingen soms , Tjah ze is ook niet meer de jongste om er nog aan gaan te sleutelen, als zijnde een zware operatie nog.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Will, Ik lees dat je poes heel belangrijk voor je is. Ik wens je dan ook veel sterkte en wijsheid.

Gisteren ben ik met mijn man naar de slijter gegaan om wijn uit te zoeken voor zijn

verjaardagsfeest.

Ook al drink ik nu al zeven maanden niet, ik ben van ons tweeën nog steeds 'de wijndeskundige '. Het was wel een ervaring al die mooie wijnen en de tweede voor de halve prijs. In mijn vorige leven kon ik dan erg genieten van het uitzoeken en me verheugen op het drinken.

Nou ik vond het nog steeds leuk om voor onze gasten wijn uit te zoeken. Ik kreeg zelfs nog wijn aangeboden om te proeven. Natuurlijk heb ik dat aanbod af geslagen.We hebben mooie wijnen uit gezocht. Op weg naar huis was het wel even een vreemd gevoel, dat ik ze niet zal proeven, maar ik had er snel vrede mee!

Het wordt een groot feest en ik vind het een prima vooruitzicht dat ik niet hoef op te passen

met alcohol drinken, want ik weet gewoon dat ik het niet doe en dat ik er ook helemaal achter sta om het niet te doen.

Overigens heb ik mezelf wel even met een bepaalde wijn voorgesteld en realiseerde me dat ik dan niet aan één of twee glazen denk. maar echt aan meer.

Ik zou er natuurlijk helemaal niet tegen kunnen!

Bewust leven bevalt me prima, als ik me nu rot voel kan ik uitzoeken waarom en verschillende strategieën overwegen om het gevoel te veranderen öf te accepteren.

Er gebeuren ook echt nare dingen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal.

En will sterkte met je poes. Ik ben twee maanden geleden ook ons hondje kwijtgeraakt.

Die was nog maar 11 (Klein Yorkje). Hij is in een epyleptische aanval gebleven.

Ik weet wat het is. Erg veel sterkte toegewenst en misschien komt het nog wel een beetje goed en kan je nog wat van hem/haar genieten. Een poes is hetzelfde als een hond. Je hebt er toch liefde van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Ingri het gaat nog steeds goed.

Ondanks het feit dat mijn relatie wel voorbij is na 19 jaar en zodra zijn appartement klaar is weg gaat. Dat heb ik er ook nog bij, maar probeer het te redden.

Het is allemaal mijn eigen schuld geweest. En nu is het te laat. Maar nog niet voor mezelf.

Dank voor jee bericht.

Jo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jootje,

Voor ik afsluit,

Ik vind het een hele positieve stap, dat je juist nu werkt aan een nieuw perspectief.

Ik heb ervaren dat je goed uit moet kijken met jezelf de schuld geven. Als je anders had gekund, had je dat wel gedaan.

Veel mensen op dit forum kijken met gemengde gevoelens naar hun verleden.

Alleen, het is gegaan zoals het gegaan is.

Nu zie je blijkbaar andere mogelijkheden. Ik wens je toe dat je daar in blijft geloven.

Je hebt al een belangrijke stap gezet en op dit forum kun je ook veel steun vinden.

Liefs,

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...