Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 november


knuffie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snorry ben er weer, en ik weet dat als je gedronken hebt dat je hier niet moet zijn, dus heb voordat ik inlogde een liter water gedronken. BLURP.

Maar voel me niet nuchter. Dus als je niet met me praten wil, omdat ik toch maar onzinnigheden uitkraam omdat ik onder invloedt ben, zeg het. Dan log ik direct weer uit. hoop ik..... :D

Oeps Ben eronder vergeten te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat jullie nu grapjes aan het maken zijn, zou ik ook doen. :D

Maar ik snap er echt niks van, ben dan wat op zijn Spuds wat grover om me weg te sturen maar ben wel eerlijk en zanik niet achteraf. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane4, Kirky, Marjo, Lytse,

Ook al zijn de berichten tegenstrijdig :), hartstikke bedankt voor jullie aandacht en moeite! Dat doet hartstikke goed, echt. Goed om hier te zijn. :present:

En Jootje, ik vind het persoonlijk niet erg dat je ook net nieuw bent. Samen sterk?

En voor jullie allemaal: ik heb me ook aangemeld voor het begeleidingsprogramma, de hele mikmak, verwijzing vragen ze bij de huisarts en vergoeding bij de zorgverzekeraar. Ik ben benieuwd. Maar toen ik de beslissing nam ben ik voor het hele pakket gegaan en daar sta ik nog steeds achter. Dus wie weet wat mijn begeleider (he he, nu weet ik ook weer hoe ze genoemd worden) me gaat vertellen. Ik houd jullie op de hoogte zodra ik meer weet.

Geen wijn meer gedronken vanavond! Maar dat kon ook niet want ik moet rijden zo direct. Dochter van feest ophalen.

Ik ga dus ook gedag zeggen, anders lijkt het net alsof ik uitlog zonder....

Bedankt allemaal voor vanavond en slaap lekker, nu of straks!

Liefs,

Beertje

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, dat zou het achterliggende probleem wel eens kunnen zijn Mss Pipster. Maarja, zoals jij ook wel weet, ik laat me niet makkelijk zomaar wegsturen. :D

Maar met alcohol in de kraag komt toch wel dat respect opdagen wat betreft mijn lotgenoten die het wel elke dag voor elkaar krijgen om de eerste te laten staan, en daarvoor wil ik best weggestuurd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom en tevens sorry Jootje, ben vandaag niet helder maar kom wel naar dit forum omdat het me in het verleden heel veel steun gegeven heeft. Ik hoop dat jij je maatjes hier ook vind en net zoveel steun ervaart als ik. Want zelfs in deze situatie, waarin je eigenlijk gewoon geband zou moeten worden omdat je onder invloedt bent, ervaar ik steun.

Tsja een misstap is snel begaan, dus ik hoop dat het jou wel lukt om dagdagelijks de 1e te laten staan, dat is mijnsinziens toch de meest makkelijke manier je verslaving onder controle te krijgen. Taak voor mij weer vat op die teugels te krijgen en misschien toch maar een pilletje vragen aan de dokter om mijn geest lam te leggen in die tijd. Ik word zo ontzettend euforisch en hyper als ik niet drink dat ik steeds weer overstag ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Marjo, ik zie Tactive ook aanwezig en ik heb toegegeven dat ik gedronken heb, dus als ik niet meer deelneem aan de discussie heb ik een ban. En ja dat is wel zo eerlijk lijkt me zo ookal voelt het niet zo. Maar dat je weet dat het niet uit eigen beweging was dat stoppen met praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook graag minderen, maar eerst voorlopig even helemaal "clean" worden.

Vandaag was mijn tiende dag en tevens de moeilijkste.

Maar het is gelukt, nu morgen nog.

Ik wil eigenlijk alleen nog maar in het weekend drinekn en dan ook matig. Maar of me dat gaat lukken?????

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook 'n hele lange minderaar, die nu voorlopig helemaal droog staat, 5 weken.

En dat bevalt voorlopig ook heel goed, minder gevecht, meer energie, lichamelijk ook beter.

Kon ooit wel 's permanent worden. Maar ach, zeg nooit nooit. Bekijk 't per dag? Doe 'k toch niet echt. Denk heus wel aan de toekomst. Dus ga nu lekker slapen.

Maak dr wat van, lijsters, en hou 't zo droog als je wilt. Succes, Jootje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...