Mupke Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik dacht dat ik dat net geschreven had Witje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik even gezellig Minder agressief Alhoewel... Dat is evt een point voor morgen Gna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik niet. Was dat maar zo. Dan zou ik nooit zijn gaan drinken. Dan durf ik van alles te zeggen en te doen wat ik normaal niet durf en heb geen angsten meer. En voel me niet minderwaardig maar oppermachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Originally posted by: MupkeIk dacht dat ik dat net geschreven had Witje? quote> Witte, ik begreep je niet goed geloof ik, nu ik het teruglees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: Spud Originally posted by: kirkynet een heel gesprek op msn gehad met mijn stiefdochter . ik stond dus wel ingelogd maar ik was er niet .een zeer indringend en belangrijk gesprek en ik denk dat ik haar goed heb kunnen adviseren .quote> Je wil vast niet vertellen waarover het ging? Okidoki Kirk quote> Over de opvoeding van mijn kleinkind en hoe de begeleiding van mijn stiefdochter daar over denkt .ik heb daar ook zo mijn mening over .quote> Oeps sorry Kirky, was een beetje vergeten hoe het bij jou was. Laagbegaafde stiefdochter toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Originally posted by: kirkyMarjo de meesten zullen vinden dat als jij minder agresief bent jij dus ook gezelliger bent .quote> das duidelijke taal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik ga mn bed opzoeken. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik ga maar slapen. Weer een dag voorbij. Maar helaas weinig respons. Weltrusten allemaal en misschien tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Originally posted by: JootjeIk niet. Was dat maar zo. Dan zou ik nooit zijn gaan drinken.Dan durf ik van alles te zeggen en te doen wat ik normaal niet durf en heb geen angsten meer.En voel me niet minderwaardig maar oppermachtigquote> En als jij zo een euforische stopper bent als ik, groeit dat lef nog veel verder dus pas maar op voor jezelf, dat het mooie mens achter de schim niet te voorschijnkomt. Oke mensen zijn anders als ze gedronken hebben, maar ze zijn in oppertse staat van zijn. Die dronken zelfzekerheid moet toch ergens vandaan komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Goedenavond allemaal, Wil alleen even melden dat ik weer terug ben, maar de tic heb dat ik eerst wil bijlezen voor ik me weer in het gewoel stort. Zodat ik weet wat er speelt. Ben gevorderd tot zondag. Gezien dat er 3 nieuwelingen zijn (tot nu toe) Welkom en voel je hier thuis, ik heb gemerkt dat dat heel belangrijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Originally posted by: kirky@spud .Haar IQ is niet het hoogste van het land maar haar liefde voor haar kind staat buiten elke discussie wat mij betreft .kortom ze doet het goed maar voelt zich nu belemmerd door de begeleiding .quote> Er staat mij iets van bij dat je hier brood nuchter verkondigde dat je stiefdochter net gezegd had dat ze zwanger was en je zorgen daarover.Maar tjonge wist niet dat de tijd zo snel ging. Al opa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Nou Jo, ik weet niet hoor, misschien ben je wat chagerijnig, maar weggaan omdat je weinig respons krijgt..... Ik vind t nogal wat, dat je dat zegt nl. Als ik goed lees heb je van iedereen antwoord gehad aan wie je wat vroeg. Anyway.. Ik wens jullie allemaal weltrusten en morgen gezond weer op. Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Originally posted by: JootjeIk ga maar slapen.Weer een dag voorbij. Maar helaas weinig respons.Weltrusten allemaal en misschien tot morgen:lips:quote> Tsja je kun negeren wat je negeren wil. Maar ik denk dat er genoeg mensen op je gereageerd hebben. Misschien niet volgens jou verwachtingen, maarja dan heb je nog een hoop te leren denk ik dan. Heel veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Hoi Lydia jou zag ik nog net. Ik had nog wat voor je gezet op t andere draadje. Hoop dat alles goed met je is. Ik lees je morgen wel bij bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 En ik ga jullie laten, effe mijn gal ergens anders spuien. Stoor me er werkelijk aan dat ik jullie allemaal je best zie doen om iemand in het gesprek te betrekken en iemand dan nog zegt weinig respons. Nu ja blijkbaar voldeed het forum niet aan de verwachtingen en misschien morgen wel. Ik hoop het, want je kan hier heel wat steun ontvangen. Hihihihi, mijn kat is mij aan het peste, foutje van mezelf, ik heb die de backspace en delete geleerd en nu zoekt ie die steeds op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Originally posted by: Jootjeik slik refusal. Dus drink niet. Door de weeks geen probleem, maar heb in het weekend zin om er mee te stoppen.Dit weekend nog niet maar volgend weekendquote> Even weg geweest en terug gelezen van het laatste uur.Dat vind ik knap van je, Refusal slikken, JootjeIk durf het niet. Ik ben als de dood dat ik dan toch erbij drink en hartstikke ziek ervan wordt. Je schijnt van tevoren niet precies te weten wanneer het gaat werken en voor hoe lang?Ook gelezen over minderen en stoppen.Nou, daar zit ik dan. Pas twee glazen wijn vandaag, kids veilig in huis, en nu trek in een derde glas. Normaal zou de fles dus nu leeg gaan. En een 2e open, maar die is gelukkig niet in huis......Hu, ik denk dat ik maar snel ga slapen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Originally posted by: kirkySpud .Zorgen waren er en zorgen zijn er maar je kunt ook doorslaan .Dat is wat de begeleiding nu doet .toevoeging: althans , dat vind ik .quote> Bedoel je dat je vind dat de begeleiding doorslaat in de zorgen?Vertel mij wat, hulpverlening qua jeugdzorg slaat altijd door. Net alcoholisten. Zijn over het algemeen mensen met een minderwaardigheidscomplex die zich nu juist in hun nopjes voelen in een verstrooide gezinscultuur, kunnen ze eindelijk baasje spelen. Laat je dus vooral niet teveel van de wijs brengen en volg je eigen gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Hm, Jootje is weg, aantal mensen verbolgen en misschien terecht... En het wordt stil hier... Ik ga dat 3e glas negeren en slapen. Goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: kirkyTsja Beertje .één van de gevaren van minderen wat mij betreft , 2 glazen gehad en dan ...............hoe sterk ben je dan nog om niet nummer drie , enz. te nemen .quote> Helemaal mijn valkuil ook, vrees ik.Maar ik ga het proberen..... En dit forum en jullie posts en hulp gaan vast helpen!Slaapzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Niet dat ik refusal gebruikers minder vind dan de niet refusal gebruiker. Iedereen moet doen wat ie denkt dat voor hen werkt. Ik ben geen medicatiegebruiker zelfs een antiebiotica keur vergeet ik helemaal af te slikken. Ben wel een mens die op de grens van leven leeft, dus zou ik zo een goedje als refusal in mijn bezit krijgen, zou ik werkelijk uitproberen hoever ik kan gaan. En puur om te testen of doodgaan op die manier werkelijk zo angstig is. Erg toch eigenllijk. Maarja ik heb ook eens 2 weken AD geslikt, na de eerste week had ik zoiets van ik word er niet vrolijker van, de 2de week heb ik mezelf verminkt met een mes, ik voelde me wel niet beter maar die ad werkte wel als pijnstiller. Week 3, ik had geen zin meer in die pillen; en de afkick ging gepaard met hitte aanvallen en hyper zijn. En eigenlijk ben ik die afkick nooit helemaal verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: kirky@ spud ,ik heb niet zoveel in de melk te brokkelen , ik ben ''maar'' opa .mijn stiefdochter wordt compleet gestressed van de strakke begeleiding en dat gaat weer ten koste van ..... naar mijn mening .begeleiders zouden zich wat meer bewust moeten zijn dat ze wel ''inbreken'' in iemands prive-leven .de bedoelingen zijn vaak goed maar de uitwerking is vaak ave-rechts .quote> Nee ik heb eens een tv programma gezien met laag begaafden en een kind, niet normaal, wat voor eisen er gesteld worden. Moest ik me daarin bevinden zouden direct al mijn dieren van me afgepakt worden en zou ik als opvoedkundige op non actief gesteld worden. Ik vind het super maf dat jeugzorg wel kinderen aan hun lot overlaten die vervolgens doodgaan bij gemiddeld begaafden. Maar laag begaafd, dan moeten die ouders wel aan zoveel taken voldoen dat ze haast wel moeten falen. Tsjonge, ik zag een programma en daarvoor slaagde ik ook niet voor het feit kinderen te krijgen, maar jeetje als je ze nu echt wil? Dan krijg je als laag begaafde en als iemand met problemen enkel in de kop wel lastige vragen hoor.. Vragen die die dikke buiken die ziet lopen wrs nooit gekregen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Aan alles moet een eind komen daar moet ik aan wennen. Truste Kirk tof dat ik je gesproken heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: kirkyAch ,wellicht kan een goede persoons-en familierecht advocaat enige verandering teweeg brengen .quote> May I kotsen, dat waren ook de mensen die voor mij besloten hebben, laat dat alsjeblieft niet zo voor jou kleinkind zijn. Een menselijk en minder zakelijk besluit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Wijfie, je zult me wel de luis in je pels vinden maar als ik op alcoholhulp kijk wat de norm is dan is dat maximaal gemiddeld 2 drankjes voor vrouwen met de boodschap: drink nooit meer dan 3 glazen alcohol. Ik lees van jou vaak dat je jezelf ADB vindt, ook als je niet van plan was te drinken en een pact had afgesloten en vraag me toch af of dat klopt. Je hoeft je hier niet te verantwoorden natuurlijk, maar eerlijk naar jezelf zijn is de 1e stap en na al die jaren zou ik het je gunnen om te gaan oogsten voor zoveel pogingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden