Spring naar bijdragen

Maandag 14 november.

Yvonne

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Lenie
gister avond had ik een "trek"moment zeg!
mijn jongens ( mannen kan ik ze nog niet noemen)
hadden ruzie in de keuken...
de crackers vlogen in de rondte en in een woedeaanval heeft er 1
mijn licht schakelaar van de muur geslagen.
het word dus zo koken in het donker...ook apart.

maarja...ik ben maar naar buiten gegaan met de honden en heb me er niet mee bemoeid.
keuken is weer schoon... en een nieuwe schakelaar komt er aan. ( en excuus gehad)quote>

Dat zijn mijn trekmomenten: spanning, verdriet eenzaamheid. Dus als ik aan die 3 werk, hoef ik niet meer te drinken:huh: , zou je toch denken!! Want buiten deze drie emoties om valt het best mee. En in de kroeg was het einde inderdaad voor mij minder vaak zoek dan thuis in m'n eentje.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ja moeilijk toch. Soms is het ook moeilijk je valkuilen te ontlopen, ik bedoel (Lenie) je kan slechts de hele dag gaan wandelen als je jongens er zijn.

Maar deze twee nuchtere weken ben ik vooral bezig mezelf te analyseren. Waarom en wanneer drink ik. Ik ben al aardig op weg dit te ontdekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Shahire
Topper, toch kijken of je alle drie de emoties kan 'ombuigen'
op die momenten kijken of je iets van vervanging kunt vinden zodat je gedachte worden afgeleid
quote>

De eenzaamheid zou ik nog op kunnen lossen, maar die andere twee zijn best moeilijk. Ik bedoel het verdriet met de bijbehorende spanning zijn gewoon iedere dag aanwezig. Maar zoals je zegt, afleiding zoeken. En dat lukt tot nu toe best goed
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Topper
ja moeilijk toch. Soms is het ook moeilijk je valkuilen te ontlopen, ik bedoel (Lenie) je kan slechts de hele dag gaan wandelen als je jongens er zijn.
Maar deze twee nuchtere weken ben ik vooral bezig mezelf te analyseren. Waarom en wanneer drink ik. Ik ben al aardig op weg dit te ontdekkenquote>

mijn jongens zijn niet zo vaak thuis.
maar als ze thuis zijn dan is het hommeles.( niet tegen mij hoor, het is dan wel een tweeling, maar ze kunnen niet echt met elkaar overweg)
en dan sta ik op springen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

op een ding moet ik je tegenspreken. Ik vertelde net dat ik de gewoonte heb om te drinken bij o.a. spanning en frustratie.

De dingen zijn niet snel goed genoeg die ik doe door mijn perfectionistische instelling.

Dat kan enorm veel spanning opleveren waardoor ik dus weer drink .

Maar ik moet inderdaad waakzaam blijven. Ik ga nu goed, maar ben er inderdaad nog lang niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

ik heb mijn koffie op het terras

gister moeten bekomen met een koutje.

Het snot (lekker fris) loopt

me de neus uit en het voelt

alsof ik onder de tram heb gelegen

:o

Je hebt ook nog de 4 B's,

Bang

Boos

Blij

Bedroefd.

Dat kunnen ook triggers zijn.

Lenie,

zijn ze nou helemaal een haartje betoeterd?

Goed dat je zo kalm bent gebleven en een RH

bent gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lenie
dank je Albertina...
ik doe het voor mezelf...niet meer voor die 2
quote>

Lenie ik lees nu terug en wil toch mijn excuus aanbieden. Een compliment voor jou was zeer zeker op z´n plek geweest. Maar ik ben nog zo druk met mezelf bezig merk ik. Ik bedoel, ik lees je verhaal en herken dat dan zo dat ik er op reageer en mijn gevoel daarop dan meld.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...