Yvonne Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goede morgen lui. De koffie staat al door te lopen, de thee te trekken en voor wie trek heeft in iets kouds (:$), dat staat in de koelkast. Hier als een blok geslapen, als drie blokken dan, want ik moet er altijd wel een paar keer uit 's nachts Nieuwe dag, nieuwe ballen en waarschijnlijk opnieuw krabben straks bij het verlaten van het pand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goede morgen Vonneke Hier ook bar koud, in Alkmaar 2 graden wijst mijn laptop werd vannacht wakker alsof ik een flinke kater had later geprobeerd om nog even te slapen maar heftige droom gehad dat een dronken client in elkaar zakte en dat ik er zo voorbij liep en hem liet liggen erg vreemd allemaal, misschien omdat ik gauw weer voor mijn BHV moet? nou ja, er zijn betere nachten geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Pfff, dan wordt je ook zo naar wakker he? Kan je nog uren achtervolgen zo'n droom.... Nou lekker bakkie dan maar even? en een jeweetwel in de tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Is inderdaad heel naar wakker worden maar verstand op nul en gaan met die banaan Eerst nog maar een bak koffie en voor buiten...doe ik eerst even wat warme spullen aan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 goeienmorgen vonne en sha gaan jullie maar lekker kou lijden in de tuin ga ik het laatste bakkie nemen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Heb net even gekeken... het vriest helemaal niet... precies nul graden. Gistermorgen mogen krabben behoorlijk, dus deze meid dacht slim te zijn en ik heb gisteravond zo'n ding voor de voorruit gewurmd.... mooi weer voor niks...dat heb ik nou altijd Maar goed, als ik daarmee de vorst kan weghouden... hou ik dit wel een winter vol Ook goedemorgen Snoep en Bor overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: snoepjegoeienmorgen vonne en sha gaan jullie maar lekker kou lijden in de tuinga ik het laatste bakkie nemen hierquote> Valt wel mee hoor Snoep, ik doe gewoon mijn winterjas over mijn pyjama heen hihi en doe een paar rek en strekoefeningen onderwijl... mochten er buurtjes zijn die me zien zo .... affijn , busje komt zo zullen ze dan wel denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goede morgen Snoep Oh was jij dat net in de achtertuin Von die daar zo vreemd stond te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ha Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hihi, reken maar Sha... maar je wordt er wel lekker wakker van. En nu ga ik als een haas richting douche voordat Snoep hem weer inpikt. Moet vroeg beginnen , dus snelheid is geboden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 von sta er al onder hoor.. sha susses bij de ha borrie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Nog heel even... Zie en hoor veel over zo'n wake-up lamp/wekker. Lijkt me echt heerlijk, maar ben bang dat Kees daar heel anders over denkt als dat zich iedere ochtend om vijf uur in de slaapkamer zou gaan afspelen, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Dank je Snoep dus ik kruip ook snel onder de douche, ik werk Yvon er gewoon uit moet ze maar even op de gang wachten tot ik klaar ben Fijne dag mensen en werkse voor degene die vandaag moeten en succes voor wie het vandaag nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 goede morgen frummeltjes sha succes straks. en voor diegene die mogen werken veel plezier. zo en nu koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goedemorgen allemaal!!! Werkse voor de werkenden. En sterkte Sha! Zo eens kijken of er nog koffie is.... Hopelijk waarderen mijn katjes het dat ik een warm kleed over de hokken heb gelegd gisteren, Hier vriest het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Morgu Igor en Madelief... ik ga er echt heel snel vandoor nu.. fijne dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 oohh madelief heb je ze buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goede morgen Allemaal. Ik ga weer voor een droge dag hoor DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 goeie moggeuh dames en andere kantinegangers hier, oeps is natuurlijk huiskamergenoten:) lekker bakkie en witte wieven in winterjas in de tuin bekijken, of ben ik te laat ? Nou hier in het Drentse ook vrieskoud hoor, vinden de kippies ook, de freules en punkies waterbak is al elke morge bevroren en daar hebben ze erg een hekel aan (en dat laten ze merken ook) de verwende krengen . Nou Sha hoop dat je alles voor elkaar krijgt, jammer dat het nodig is natuurlijk, maar als je je maar beter voelt en het zo beter kan trekken. Nou maar hopen dat Wil met bericht komt over zijn ouwe dametje, zo'n kamerpoes hoort in de huiskamer wel beetje thuis, terwijl ik zeker geen kattenmens ben, maar toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Daar worden ze hard van.(buitenkatten) En in de natuur slapen ze ook buiten. Of op een boerderij in het hooi. Goedemorgen En gelijk er weer vandoor. Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Albert, ik doe met je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ik ben weer werken fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: igoroohh madelief heb je ze buiten?quote> Ja Igor, het zijn wilde katten. Ze zijn hier aan komen lopen en toen werd de populatie al snel heel groot. Toen heb ik de zwerfkattenstichting ingeschakeld, die hebben ze allemaal geholpen en van de 18 zijn er 13 teruggezet hier. Dat wilde ik graag. Het heeft me een paar flinke centen gekost maar oke, ik ben gek met ze!Alleen kunnen ze dus echt niet binnen, daar zijn ze te wild voor. Mijn tuin is groot genoeg en ik heb geen buren, dus niemand heeft er last van.Alleen ik kan ze oppakken en aaien, niet allemaal, maar de meesten wel.Als er andere mensen hier buiten zijn, zie je ze niet. Zo heb ik op mijn manier een steentje bijgedragen.Daarom staan er 5 hokken met kussens erin en als het koud word krijgen ze een warme kruik in het hok.Nu is het nog niet onder de -5, dus ze houden elkaar nog warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 dank je borretje voor t vermelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 dat was een goede actie madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden