Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 november 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goede morgen lui.

De koffie staat al door te lopen, de thee te trekken en voor wie trek heeft in iets kouds (:$), dat staat in de koelkast.

Hier als een blok geslapen, als drie blokken dan, want ik moet er altijd wel een paar keer uit 's nachts :angry:

Nieuwe dag, nieuwe ballen en waarschijnlijk opnieuw krabben straks bij het verlaten van het pand :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 154
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goede morgen Vonneke

Hier ook bar koud, in Alkmaar 2 graden wijst mijn laptop

werd vannacht wakker alsof ik een flinke kater had :huh:

later geprobeerd om nog even te slapen maar heftige droom gehad

dat een dronken client in elkaar zakte en dat ik er zo voorbij liep en hem liet liggen

erg vreemd allemaal, misschien omdat ik gauw weer voor mijn BHV moet?

nou ja, er zijn betere nachten geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net even gekeken... het vriest helemaal niet... precies nul graden.

Gistermorgen mogen krabben behoorlijk, dus deze meid dacht slim te zijn en ik heb gisteravond zo'n ding voor de voorruit gewurmd.... mooi weer voor niks...dat heb ik nou altijd :huh:

Maar goed, als ik daarmee de vorst kan weghouden... hou ik dit wel een winter vol ;)

Ook goedemorgen Snoep en Bor overigens :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
goeienmorgen vonne en sha :heart::present:
gaan jullie maar lekker kou lijden in de tuin
ga ik het laatste bakkie nemen hierquote>

Valt wel mee hoor Snoep, ik doe gewoon mijn winterjas over mijn pyjama heen hihi en doe een paar rek en strekoefeningen onderwijl... mochten er buurtjes zijn die me zien zo .... affijn , busje komt zo zullen ze dan wel denken :D


Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie moggeuh dames en andere kantinegangers hier, oeps is natuurlijk huiskamergenoten:)

lekker bakkie en witte wieven in winterjas in de tuin bekijken, of ben ik te laat ? :)

Nou hier in het Drentse ook vrieskoud hoor, vinden de kippies ook, de freules en punkies waterbak is al elke morge bevroren en daar hebben ze erg een hekel aan (en dat laten ze merken ook) de verwende krengen :). Nou Sha hoop dat je alles voor elkaar krijgt, jammer dat het nodig is natuurlijk, maar als je je maar beter voelt en het zo beter kan trekken. Nou maar hopen dat Wil met bericht komt over zijn ouwe dametje, zo'n kamerpoes hoort in de huiskamer wel beetje thuis, terwijl ik zeker geen kattenmens ben, maar toch....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: igor
oohh madelief heb je ze buiten?quote>


Ja Igor, het zijn wilde katten. Ze zijn hier aan komen lopen en toen werd de populatie al snel heel groot. Toen heb ik de zwerfkattenstichting ingeschakeld, die hebben ze allemaal geholpen en van de 18 zijn er 13 teruggezet hier. Dat wilde ik graag. Het heeft me een paar flinke centen gekost maar oke, ik ben gek met ze!
Alleen kunnen ze dus echt niet binnen, daar zijn ze te wild voor.
Mijn tuin is groot genoeg en ik heb geen buren, dus niemand heeft er last van.
Alleen ik kan ze oppakken en aaien, niet allemaal, maar de meesten wel.
Als er andere mensen hier buiten zijn, zie je ze niet.
Zo heb ik op mijn manier een steentje bijgedragen.
Daarom staan er 5 hokken met kussens erin en als het koud word krijgen ze een warme kruik in het hok.
Nu is het nog niet onder de -5, dus ze houden elkaar nog warm.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...